Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. april 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Følg med fra fredag...
Erik Ribsskog 23. april 2020 kl. 08:18
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Komplett.no
Date: tir. 21. apr. 2020 kl. 22:19
Subject: Følg med fra fredag...
To:





Kan du ikke lese denne mailen? Klikk her for å lese den i nettleseren.














Mer enn du drømmer om. For mindre enn du tror.
Din neste?

Bestill nya iPhone SE i dag og sikre deg telefonen som gir deg MYE for pengene. Klikk deg inn og se mer om nyheten.




Till nye iPhone SE!








Vi teller ned til fredag!

Da starter vi vårens beste salg. Dette vil du ikke gå glipp av.




Sjekk ut våre andre kampanjer mens du venter








Kampanjepriser på bærbar PC fra ASUS - gjør et kupp!

Vi har satt ned prisene på et utvalg av bærbare PC-er fra ASUS. Men ikke vent for lenge, prisene gjelder kun til og med søndag 26. april, eller så langt lageret rekker.




Till kampanjen








Kinostund hjemme i stua!

Til og med 31. mai får du 10 UHD-leiefilmer med på kjøpet, når du kjøper en Samsung TV hos oss. Vi har et stort utvalg av TV-er, klikk deg inn og finn din favoritt.




Til kampanjen








Kjøp nye OnePlus 8 i dag - delbetaling
fra 385,- pr. mnd.!

Klikk deg inn og finn din favoritt blant de tre ulike telefonene i den nye serien fra OnePlus.




Kjøp i dag!








Space




























Nye tilbud hver uke - har du sett nyhetene?

Denne uken kan vi friste med blant annet fantastiske Club-tilbud, høytrykk fra AVA, gamingtilbehør og PC-er til forskjellig bruk. Sjekk ut våre utvalgte tilbud, og tilbud sortert etter produktkategori.




Till ukens tilbud!









Spørsmål?
Besøk Kundeservice


Prisene gjelder så lenge kampanjene varer eller så langt lageret rekker.
Se kampanjesidene for kampanjenes varighet. Prisene gjelder kun ved bestilling i vår nettbutikk og er inkl. mva. Vi tar forbehold om skrivefeil, feil pris, tilgjengelighet o.l.         

Du får denne e-posten på eribsskog@gmail.com fordi du har takket ja til våre nyhetsbrev. Klikk her for å melde deg av våre nyhetsbrev. Innhold i dette nyhetsbrevet kan være basert på informasjon om dine kjøp eller din adferd på vår nettside. Behandling av personopplysninger.




Komplett.no på Facebook

Komplett.no på Instagram

Komplett.no på Snapchat

Følg Komplett.no på Twitter

Trygg E-handel

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter