Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. april 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Riktig god påske!
Erik Ribsskog 23. april 2020 kl. 22:14
Til: Medlemsservice DNT
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 15. apr. 2020 kl. 13:05 skrev Medlemsservice DNT :
Hei,



Dette er et nyhetsbrev som er sendt til eksisterende og tidligere medlemmer av Den Norske Turistforening.  Du står registrert som et tidligere medlem.

Vi har nå slettet din epost og mobilnummer slik at du ikke vil motta mer informasjon fra oss.





Med vennlig hilsen
Den Norske Turistforening




Postadresse: Youngstorget 1, 0181 Oslo, Besøksadresse: Youngstorget 1
Telefon: + 47 40 00 18 68
http://www.dnt.no

P Før du tar utskrift, tenk på miljøet



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: torsdag 9. april 2020 14.02
Til: juridisk
Kopi: Medlemsservice DNT
Emne: Klage/Fwd: Riktig god påske!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: DNT Oslo og Omegn
Date: ons. 8. apr. 2020 kl. 13:30
Subject: Riktig god påske!
To:



Sjekk våre nærturtips.

Klikk her for å se e-posten i nettleser

DNT Oslo og Omegn





Erik Rotta Ribsskog  Ikke betalt medlemskap

Medlemsnummer: 6070980

Min side









Kjære turvenn

Dette er en spesiell påske.
Vi er alle med på dugnaden med å hindre spredning av smitte.
Vi blir hjemme.

Heldigvis har de fleste av oss mange muligheter for fine nærturer. Vi oppfordrer alle til å benytte påsken til å bli bedre kjent i sitt nærmeste turområde. Finn en sti du ikke har gått før. Velg en aktivitet du ikke har prøvd før. Hva med en soloppgangstur og utefrokost?

Gå en tur og lytt til fuglekvitter, følg med på vårtegn fra dag til dag.
Vend ansiktet mot sola, senk skuldrene.

Riktig god påske!

TURTIPS I PÅSKEN















Gratis digitale frilufstkurs

Nå som vi ikke kan samles som vi pleier har vi laget to nettkurs du kan ta helt gratis i påsken, kurs i kart og kompass og mat på primus.

Dette kan du gjøre hvor som helst, når som helst og med hvem som helst. Lær deg kart og kompass og arranger tidenes påskeeggjakt, eller disk opp med treretters på primus i solveggen!

Få tilgang til kursene her















Livekonsert med Daniel Kvammen fra Kobberhaughytta

Bli med på hyttestemning og konsert på Kobberhaughytta -
fra din egen stue!

Daniel Kvammen spiller live kl. 20:00 skjærtorsdag til inntekt for DNT.

Les mer













Trenger du utstyr til nærturen?

I DNTbutikken finner du et stort utvalg. Her får du 15% medlemsrabatt og deler av overskuddet går tilbake til foreningen.

Om du vil vise frem din støtte til DNT kan du ta på deg DNT-lua på tur.

Til nettbutikken















DNT Veivisere på tur i Marka

DNT Oslo og Omegn mobiliserer alle sine frivillige til en stor påskeaksjon.
De frivillige som deltar vil være synlige DNT-ambassadører og dele turtips og informere om turvettregler i koronatiden.

Les mer













Generalforsamling 23. april

Møtet gjennomføres i år digitalt. Alle medlemmer er velkommen til å delta.

Les mer









Takk for at du er medlem!

Vi trenger mer enn noen gang støtten fra våre medlemmer. Påsken er normalt et tid hvor mange melder seg inn eller fornyer sitt medlemskap.
Hjelp oss å oppfordre til medlemskap nå. Se dnt.no/medlem

info@dntoslo.no

   

Våre partnere

Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrev fra DNT lenger kan du melde deg av her



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter