Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. mai 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Morgenkaffen ☕ Norwegian tapte over 3 milliarder kroner
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 15:50
Til: juridisk
Kopi: finansavisen@hegnar.net
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Finansavisen
Date: tor. 28. mai 2020 kl. 09:04
Subject: Morgenkaffen ☕ Norwegian tapte over 3 milliarder kroner
To:



Les e-posten i nettleser

NYHETER       FA+      LEDER

Norwegian tapte over 3 milliarder kroner

Norwegian gikk kraftig i underskudd i det første kvartalet.

En av seks unge har mistet jobben under pandemien

Coronapandemien har ført til en kraftig økning i arbeidsledigheten verden over. En av seks unge under 29 år har mistet jobben, ifølge FN.

Røde tall for Höegh LNG


Negativt resultat i 1. kvartal - skylder på mild vinter

Flex LNG tapte nærmere 15 millioner dollar i første kvartal og peker på mild vinter og Covid-19 som to av årsakene.

AqualisBraemar snudde i pluss

Biotekselskap har hentet 160 millioner

(+) Kanalbåtaktig særing

Lystbåtkulturen i Nederland ble utviklet og tilpasset et båtliv på det omfattende kanalsystemet. Det bærer mange av båtene som produseres i Nederland fortsatt preg av.

Fords elbil utsettes til neste år

Den svært etterlengtede elbilen fra Ford er forsinket. Nå skyves leveransen over til neste år og tusenvis av nordmenn må smøre seg med tålmodighet.

(+) Dette kan bli en storselger i Norge

BMW 5-serie er her med et ansiktsløft. Viktigst for norske kunder er en etterlengtet ladbar nyhet.
Ansvarlig redaktør Trygve Hegnar
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
Snapchat
© Hegnar Media 2020
Hoffsveien 70 A, Postboks 724 Skøyen, 0214 Oslo - Tlf 23 29 63 00

Ønsker du å gjøre endringer for mottak av nyhetsbrev?
Meld deg av denne nyhetsbrevlisten

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter