Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. mai 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 34112850
Erik Ribsskog 28. mai 2020 kl. 17:04
Til: Martina Uhrikova
Kopi: juridisk
Hei,

det har seg sånn, at det politi-vesen, som vi har i Norge, (og også i England og Danmark hvor jeg også har bodd), er på den måte, at de ikke ønsker, å gjøre jobben sin.

Så dette har jeg sendt om til Datatilsynet, i år og dag.

Men dere får heller fortelle meg hvem det er, som har bestilt.

Det må dere ikke være redde for.

Hvis politiet skal blandes inn i alt, (og ha bukten og begge endene i alt), så kan vi ende opp med politistat og enevelde, og det som verre er, (vil jeg si).

Det ser også ut som, (fra deres e-post-adresse), at du egentlig har et russisk navn, (Martina Uhrikova).

Så da kan man jo lure.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 27. mai 2020 kl. 11:00 skrev Line :
Kære Erik,

Det er vi kede af, vi kan desværre ikke gøre noget fra vores side af, vi sender blot ud fra det som bestilles gratis hos os.

Men vi er kede af at nogen har bestilt noget i dit navn, jeg kan se der ikke er bestilt yderligere.

Men jeg syntes det er en rigtig god ide at du melder det, hvis du får brug for noget fra os må du endelig sige til så hjælper vi naturligvis gerne, dog ligger vi ikke inde med noget i vores system hverken IP adresse eller andet.

Rigtig god dag

Med venlig hilsen / Best regards

Line Agergaard
Customer Service Manager

UNIGgardin A/S
Lindholm Havnevej 27, 1.
5800 Nyborg
www.uniggardin.dk
70 20 22 55








---- On  Sun, 17 May 2020 22:40:22 +0200 "Erik Ribsskog"  wrote ----

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har sendt disse danskene mange mailer tidligere, om at jeg har ikke bestilt noen vareprøver fra de.

(Jeg har forklart de, at det er noen jævelunger som bestiller dritt i mitt navn).

Men disse 'pannekake-land-folka' er visst noen slags kjøtthuer, (kan det virke som).

For dette får de visst ikke inn, i de tjukke huene sine, kan det virke som.

Skjerpings!

---------- Forwarded message ---------
Fra: UNIGgardin

Date: ons. 29. apr. 2020 kl. 11:00
Subject: [UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 34112850
To: Erik Løvenbalk Ribsskog



UNIGgardin

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,
Jeg kan se at du tidligere har bestilt stoffprøver til gardiner hos oss. I den forbindelse vil jeg høre om
det er noe jeg kan hjelpe deg med hvis du ønsker å bestille gardiner hos oss?

Hvis du har noen spørsmål eller ønsker veiledning er du velkommen til å kontakte kundeservice
på: info@uniggardin.no eller telefon 21 93 06 14.

Med vennlig hilsen,
Line Agergaard
Kundeservicesjef

UNIGgardin

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter