Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. november 2007

Svar på melding fra Admin.

07 November 2007
07:38

Subject Svar på melding fra Admin.
From Erik Ribsskog
To 'veggavisen@tv2.no'
Sent 07 November 2007 07:38

Hei,
 
dette er svar på siste melding fra Admin, (Det var noe problem med meldingsfunksjonen på forumet):
 
’Hei,
 
det jeg gjør, er å sette ting på spissen, og stille spørsmål om det er slik.
 
For å ta opp dette, og debattere dette.
 
Er det ikke det som er hensikten med debatt-forum da?
 
Hva er vitsen med å drive et debatt-forum, hvis man ikke ønsker en åpen debatt?
 
Dere driver debatt-forum på samme måte som man ville ha drevet et debatt-forum
i Sovjet eller Øst-Tyskland for meg.
 
Det virker som om det er enkelte områder dere ikke ønsker å ha en åpen debatt om.
 
Da er hele debattforumet en vits.
 
Og jeg stiller spørsmålstegn til rollen til Nettavisen, som driver Veggavisen, og som
er en nettavis.
 
Hva slags avis er det, som vil skjule ting da?
 
Er ikke nettavisen del av den fjerde statsmakt, som har til oppgave å bringe ting
frem i lyset da?
 
Det her er helt skandale, hva er pressens rolle?
 
Pressen i Norge er en vits.
 
De er lakeier for arbeiderbevegelsen
 
Det er i allefall sånn jeg tolker deres sletting av debattene om Stoltenberg og Giske.
 
Så jeg er ikke så imponert over nivået over yrkesstoltheten og respekten for de
demokratiske spillereglene hos Veggavisen/Nettavisen, må jeg innrømme.
 
Dere dikterer forumet, dere modererer det ikke.
 
Så jeg lurer hva grunnen er til dette, skal ikke forumet være partipolitisk uavhengig?
 
Dere trakasserer brukerne, hvis dere sletter poster fordi de ikke er skrevet på en viss politisk måte, eller fordi de tar opp problemer hos en politisk fløy, som dere selv er eiet av.
 
Men trakassering er ikke lov i følge Norges lover.
 
Så dette er ikke bare brudd på de demokratiske spillereglene, og et bevis på pressens mangle evne og vilje til å ta opp aktuelle problemer i samfunnet.
 
Det er også et brudd på norsk lov.
 
Og dere glemte å skrive hvem som er klageorgan for dere.
 
Hvilken avdeling i deres organisasjon er det som er klageorgan for dere?
 
Det spurte jeg om i den forrige meldingen.
 
Så da er det vanlig folkeskikk å svare, er det ikke det da?
 
Men men.
 
Dere er vel for opptatt med å lese bøkene til Stalin tenker jeg, til å svare på alle spørsmålene fra brukerne.
 
Så da skjønner man det jo.
 
(Bare for å ta med en vits på slutten her).
 
Mvh.
 
Erik Ribsskog’.
 
 
Så det hadde vært veldig bra om dere kunne sende meg med et navn eller en e-post adresse, for klageorganet for veggavisen, innefor
organisasjonen til TV2/Nettavisen.
 
På forhånd takk for hjelp!
 
Mvh.
 
Erik Ribsskog
 
 
 
 

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter