Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. desember 2007

Trond Giske - En edderkopp i et mafia-nettverk? Del 2. (In Norwegian).

Jeg lurer på om ikke Trond kjenner Nini fra AUF leieren på Ulvøya, det er nok ikke umulig.

Så dette er kanskje et spor, når det gjelder å finne ut hvordan Nini viste at det var heroin som de narkomaner-ne som begynte å sloss på cafe-en mista.

Men samme det.

Det ble litt dumt, men det er litt seint, vi går videre.



Her er Giske på Bukta-festivalen i Tromsø.

Men det får være nok om festivaler.

Men Party Ministeren, har jo vært på byen og.

Skal vi se om vi finner noe:

'Stemmer det at Trond Giske har hatt en så heftig uteliv at han er blitt trua med å bli kasta ut av partiet? Dette skal ligge noen år tilbake i tid, men lenge etter at han ble kjent i rikspolitikken.'.

link



Ja, nå dukka han streite Giske opp igjen her da.

Litt av en linselus han der Party Ministeren og AP kronprinsen.

Men vi går videre.



Ja, poenget her, er vel at Giske kjenner hele Norge.

Han er Party Minister og AP kronprins.

Spørsmålet er om Giske rett og slett er sjefen over alle sjefer i Norge?

Hvem er det som skiller seg fra en så pen kone da?

link

Da må man vel være litt sjefen over alle sjefer da?

Her er bildet fra den rare klemmen til Jens og Giske, på Giskes 40 års dag i samfunnshuset på
Ormøya, (som grenser i øst mot Paddehavet).

Her er Jens:



Først så lurte jeg på om Jens reagerte litt på Giske.

Men hva er det uttryket i øya på Jens da?

Ser det ut som som Jens er litt redd for Giske eller?

Er det ikke Jens som er sjefen?

Blås i det, det er bare tull å henge seg opp i alt for mye, så vi kommer oss litt videre.

Her mer om Party Prinsen:

'Nå er det ikke akkurat Oslo jeg bor i, så det at han [Stoltenberg] kom hit til vår by burde i det minste ha vært en liten attraksjon for litt flere mennesker. For meg var det en stor opplevelse, kanskje større enn den gangen jeg tok Trond Giske i hånden. Eller det var vel heller omvendt. En av håndlangerne hans kom bort til meg på gaten "har du lyst til å hilse på Trond Giske?" Forfjamset svarte jeg ja, uten å helt vite hva jeg gikk til. Eller hvem for den saks skyld. Det er en del år siden nå, jeg var ikke like opplyst den gangen. Han tok meg iallfall i hånden, og jeg tenker ofte, vel noen ganger... på hvor høy han faktisk er i virkeligheten.

Faktisk så tror jeg at jeg har en Ap magnet på meg ett sted. Skjult, og ufrivillig.'.

link

Jeg tror kanskje hun også har en AP magnet.

Sånn som Mira Craig og diverse modeller osv. på de bildene over.

Men det får være en annen sak.

Giske tar altså ikke jobben med å sjekke damer selv, det er for rutine-arbeid.

Den jobben går til håndlangerne, (eller hvordan det skrives).

Videre:

spydde på meg!
by Nina on 02/09/2005 - 23:45
'Møtte han [Giske] på byen i blant for rundt 10 år sia. Han spydd i fanget mitt engang. Jækla gris, men han var egentlig en kul fyr som edru. Hadde en rimelig heftig uteliv da, men tror vel ikke han hadde noen problemer akkurat.'.

link

Nå for det være nok av party-ting og kjendiser osv.

Vi får bare høre hva Åge Aleksandersen har å si først, gjennom en blogg-kommentar, som vi vel kanskje skal la oppsumere Aleksandersens syn:

'Åge Aleksandersen rimer mot slesk politiker

Det er få mennesker her i verden jeg stoler mindre på enn Trond Giske. Han står for meg som selve personifiseringen av alt som har gått galt med Arbeiderpartiet; hvordan de gamle verdiene har blitt byttet ut med ren maktlyst.

Han er den typen politiker som vil gjøre hva som helst for å vinne en debatt eller få tak i en taburett. Og alt blir gjort med det jeg ikke kan beskrive som noe annet enn et ganske sleskt glis, og en irriterende selvgod humring.

I tillegg til dette kommer hele greia med kongefamilien, fiffelet med stortingsleiligheter og det faktum at jeg er uenig i alt han noensinne har sagt.

Gamle (gode?) Åge Aleksandersen har vært Ap-mann i alle år, men nå ser det ut som om han også er lei av denne typen. Her er et vers fra Aleksandersens nye låt, tatt fra Dagsavisen i dag:

«Og min mann på tinget

er faen mæ ikke bedre han

Med fiffen opp til nakken

sitt'n i gjørma arme mann


Eventyrstund med den nye adel

Sjarlatandøgeniktnyvinfiinfæst

Haute coture i ap-rødt

Skomaker kor e din læst


De fremste blant likemenn

De fremste blant likemenn

De fremste blant likemenn»

Ikke direkte stor poesi kanskje, men alltid gøy med litt strid i rosenes leir.

Morsomt er også Trond Giskes svar, hvor han prøver å virke som om det ikke går innpå ham i det hele tatt. Tvert imot faktisk (!):

" - Som gammel Åge-fan er det en stor ære for meg hvis jeg er omtalt i en Åge-sang, nesten uansett hva han skriver, sier Trond Giske. (...) "

Giske prøver seg også med litt ordkunst:

"Trond Giske ser humoristisk på kritikken, og har følgende svar til Åge Aleksandersen hvis det er ham selv som er målet for den beske kritikken.

- Det er veldig mye skopuss, hælflikking og skomakerarbeid i mitt liv, sier Giske, og viser til at sangen avslutter med en oppfordring om at skomakeren bør bli ved sin lest." (Min uth)

Tanken på at denne mannen en gang kan bli leder i Arbeiderpartiet, og dermed statsminister i fedrelandet sender skjelvinger nedover ryggraden...'.

link

Her er hele teksten vel:

«Kjell Magne han bær korset/det virker tungt og stort/Lord Sponheim sprade påfuglaktig som han alltid har gjort».

«Rød løper/Rød Løper Sopranos ska på fest».

«Og min mann på tinget

er faen mæ ikke bedre han

Med fiffen opp til nakken

sitt'n i gjørma arme mann

Eventyrstund med den nye adel

Sjarlatandøgeniktnyvinfiinfæst

Haute coture i ap-rødt

Skomaker kor e din læst


De fremste blant likemenn

De fremste blant likemenn

De fremste blant likemenn»


Jeg vet ikke hvem Aleksandersen ligner mest på Sopranos jeg, av Bondevik og Giske, men hvem er det som har mest damer og mest på byen da?

Og kjenner flest folk osv?

Og er skikkelig sjefen over alle sjefer?

Bondevik er vel mer en leder enn en sjef.

Mens Giske er vist mer en sjef enn en leder.

Som vi jo har vært inne på.

Her er mer om Giskes ledelses-stil, fra 'Ukeavisen Ledelse':

'Trond Giske er sterk, stor i kjeften og med sans for den gode replikk. Han vet på bruke makt for å få det som han vil. Denne "jeg er kongen på haugen" - stilen fører til at underordnede føler seg enda mer underordnet. Ikke bare det at de skal iverksette det Giske har bestemt. De får vær så god også tåle en karakteristikk, er morsomhet fra sjefen sjøl. Hvis det blir reagert, får en bare høre at det var ironi, at en må tåle en spøk.

Måten Trond Giske forsvarer seg på i Dagbladet i dag, tyder på at han har ennå et stykke å gå før han opptrer med den nødvendige klokskap som kjennetegner det gode, reflekterte lederskap. Det er som om han tar inn litt for lite på den emosjonelle radaren sin.

En av de statsrådene som oppnådde mest under den forrige regjeringen, Kristin Clemet, valgte en motsatt strategi. Hun kjørte en strategiprosess som også omfattet embetsverket for å forankret det hun ville oppnå i ledelsen i departementet. Kristin Clemet var også en sterk sjef. Sterke ledere velger involvering fordi dette som regel er mest effektivt for å nå egne mål.

Vi tviler ikke på at embetsverket har godt av å bli utfordret. Her er det helt sikkert mye rutinetenkning ute og går, og mange har nok problemer med tempo i endringene. Litt bråk blir det ofte når man får nye ledere som vil mye.

Vi synes ikke uten videre det er grunn til å kritisere Giske fordi om han kommer i konflikt med en eller flere medarbeidere og det ender med at de trekker deg. "Fred er ei det beste, men at man nohet vil". Trond Giske vil mye - og kan mye. Men han trenger en coach som kan bidra til at han blir mer bevisst på hva han vil oppnå og hvordan han kan bruke sin personlighet i samspill med andre som er like dyktige som ham selv.

Det nytter ikke å si "jeg er sjefen, jeg er nå en gang sånn, så dere får slutte med å bli såret for det jeg sier eller sure fordi dere ikke får være med"- vi overdriver litt nå. Men vi merker eimen av gammeldags tenkning om lederskap i noe av det Trond Giske sier.'.

link

Det virker vel som en litt halvveis subtil slakting av ledelsesstilen til Giske.

Det virker som om Giskes ledelsesstil har noen 'Valla-aktige', trekk over seg.

Selv om det kanskje kan fornærme Valla.

Ville jeg tro, etter å ha lest artikkelen.

Men så er jo også Giske vel sjefen over alle sjefer, så det er vi vel nødt å ha litt i bakhodet her.

Vi får ta med en komentar fra linken, som vel kan få lov å oppsumere:

'Haraldsen, 30.11.2006 13:06
Giskes lederstil virker arrogant, og det kan synes som om han mangler respekt for sine medarbeidere. Hans utsagn kan ikke kamufleres bak "ironi". Ingen har vel tvilt på at han er "sjefen", men er han en leder?'.


Men vi går videre vi.

Jeg har jo prøvd å gjøre leksa, når jeg skriver at jeg skal gjøre research om Giske.

Mange sier at Giske er sleip.

Skal vi finne mer om det:

Her har visst Giske, og styrelederen Giske ansatte, prøvd å lure Stortinget, til å la landets tv-lisens betalere, betale dobbel lisesen for januar og februar 2007, var det vel, med Trond Giskes fulle velsignelse:

'Ap-veteranen Halvard Bakke, som ble innsatt som styreleder i NRK av Trond Giske i fjor sommer, hadde i følge DN "gjennomført et politisk kupp som sikrer NRK en halv milliard ekstra i lisensinntekter for 2007 - uten at Stortingspolitikerne skjønte hva de ble med på." Og det att på til med Trond Giskes fulle velsignelse, slik bl.a. Høyres kulturpolitiske talsmann Olemic Thommesen ser det.'.

link


Det virker som om Giske, prøvde å ta en 'spansk en', og slå sammen 40-års dagen sin, med et litt difust 'kulturpolitisk seminar'.

Og så skulle alle ekstrautgiftene for Giskes bursdag.

Siden ble dyrere enn vanlige 40-årsdager i staten.

Så skulle ekstrautgiftene dekkes av seminaret.

Såvidt jeg forstod det.

Dette var et smart luretriks.

Men selv om han var litt 'sleip', så ble han avslørt her og, som i lisens-saken, og måtte flytte bursdagen til Ormøya da.

Her er mer om dette:

'Kulturdepartementet kombinerer 7. november et kulturpolitisk seminar med feiringen av statsråd Trond Giskes 40-årsdag, skriver VG. Det er departementet som betaler når Giske og gjestene etter seminaret inntar utestedet Mecca med plass til 130 personer. Her blir det servert fingermat og et glass når gjestene kommer, ifølge Kulturdepartementet.

- Det er riktig å si at det er en sammenkomst i regi av Kulturdepartementet, men vi hadde uansett servert mat på seminaret om han ikke hadde fylt 40 år, sier statssekretær Halvard Ingebrigtsen til VG.

Om Riksrevisjonen eller andre skulle frykte ekstragavanse i forbindelse med feiringen, kan Giske selv berolige:

- Jeg har satt som en klar forutsetning at det ikke skal være noen ekstrakostnader knyttet til min 40-årsdag. Det må skje i forbindelse med det ordinære seminaret, sier han til VG.'.

link

Ja, det kan se ut som om Giske har fått en statsansatt til å fortelle røverhistorier her også:

'- Det er riktig å si at det er en sammenkomst i regi av Kulturdepartementet, men vi hadde uansett servert mat på seminaret om han ikke hadde fylt 40 år, sier statssekretær Halvard Ingebrigtsen til VG.'.

Så sier Giske:

'- Jeg har satt som en klar forutsetning at det ikke skal være noen ekstrakostnader knyttet til min 40-årsdag. Det må skje i forbindelse med det ordinære seminaret, sier han til VG.'.

Altså han sier at hvis min bursdag blir dyrere enn vanlig, (hvis det blir noen ekstrakostnader), så må disse ekstrakostnadene bli i forbindelse med seminaret.

Sånn skjønner jeg det.

Hvis ikke norsklærerne mine har lurt meg på betydningen på en del av orda da.

Snakk om sleiping.

Men han måtte som sagt gi seg, og flytte det til Ormøya, like ved Paddebukta.


Her er det en som synes at Giske minner litt om Audun Automat:



Audun Automat, var sånn ungdomsprogram, som jeg husker vi synes var veldig morsomt på begynnelsen av 80-tallet vel

Halvsju, het det programmet som tramteateret var med i, og Professor Drøvel og Brødrene Dal var også med i halvsju.

Her er mer om Tramteateret og Audun Automat:

link

Og her tror jeg vi har broren til Audun Automat:



Men samme det.


Her er det en som kritiser Trond Automat da, for at han vil ta bort automatene fra butikkene og komunene.

Det er noe sånt han vil vel, ettersom jeg skjønner.

Jeg bor jo i England nå, og jeg kan ikke huske at det er noe automater i butikkene i det hele tatt.

Dem har en automathall like ved Williamsons Square da.

Så det virker som om britene, samler alle automatene i en hall.

I Liverpool da.

Og jeg husker jo hvordan det var i Brighton f.eks.

Der var det akkurat samme, bare at dem hadde bortimot 10-12 spillehaller vel.

Det kunne nesten minne litt om Las Vegas, hvertfall når man var sånn 14-15 år, eller hvor gammel jeg var.

Men samme det.

Vi går videre.

Han her karen, synes at Giske er en luring, fordi Giske vil forby spilleautomatene, men ikke dem som sto i Arbeiderpariets egne klubblokaler, av en eller annen grunn.

He-he.

Man kan jo lure på om dem har noen egne lover der i Arbeiderpartiets klubblokaler.

Men jeg veit om jeg hadde turt å gått inn å spurt.

Men samme det.

Dette minner jo om at noen dyr er likere enn andre osv.

Men jeg kjenner ikke detaljene her.

Men han her karen virka litt misfornøyd så det ut som.

Her er det han skreiv:

'På slutten av nittitallet hadde jeg sans for Trond Giske. Mest fordi han var fast medlem av Snakkbar på XL med Espen Thoresen på Petre. Giske var riktignok panelets kjedeligste, Espen og spesielt mora hans var jo mye morsommere, men jeg syntes det var et sympatisk trekk at en toppolitiker var så lite selvhøytidelig at han ble med på dette.

Men den sympatien er nok forlengst skylt ned i skepsisens doskål. For når du tenker over det, finnes det noe mer selvgodt, ufyselig og skinnhellig enn nettopp Trond Giske? Svaret gir eg selv: Nei. Ta foreksempel saken da han var ute med forslag om å forby spilleautomater. I og for seg et godt forlag, hvem trenger disse uansett. Men, automater som sto i Arbeiderpartiets egne klubblokaler skulle ikke fjernes. Hvorfor? Jo, fordi "sammenhengen mellom spilleautomater og spillavhengighet ikke er godt nok bevist" Snakk om verdensmester i selvmotsigelse! Jeg hviler min sak.'.

link


Til slutt da, over sleiphetene, så fant jeg liten sleiphet direkte fra AUF, virket det som.

Det er en kar som forteller om medlemsjukset, som AUF ble avslørt for, på nittitallet var det vel.

De hadde ført opp ekstra medlemer som enten hadde meldt seg ut, eller med navn som ikke eksisterte, for da å få ekstra statstøtte.

Det er sånn statstøtte politiske organisasjoner får fra staten da.

Dess flere 'medlemmer', dess flere penger.

Og jeg mener sånn fjernt i hukommelsen å ha lest et eller annet sted, at AUF-festene på Ulvøya, vel kanskje kunne ta av litt en gang i blant?

Jeg er ikke sikker på det.

Men for å være litt slem, så har jo Giske dyre vaner.

Han sitter ikke hjemme vær helg, for å si det sånn.

Det virker som av det jeg har linket til i posten, som om Giske har hatt en gå ut på byen livsstil, de siste tja, 15-20 årene vel i hvertfall?

Men jeg skal jo si noe om hva de pengene gikk til, det vet jeg ikke noe om.

Men jeg skal heller ta med den artikkelen om AUF:

'ANIMAL FACTORY

- AUF fra innsiden

I kjølvannet av oppslagene om at Conflict var blitt anmeldt for feilaktig å sette Tuva Raanes i sammenheng med synagogeattentatet mottok redaksjonen informasjon om interne forhold i AUF fra da utstrakt medlemsjuks ble avslørt på midten av 90-tallet. Informasjonen impliserte flere personer som i dag er høyt oppe i ledelsen i arbeiderpartiet og man startet derfor arbeidet med å få bekreftet saksforholdene fra andre kilder. Dette har lykkes og Conflict bringer med dette innsideinformasjon fra bedragerisaken som gikk for retten i 1994. Flere AUF`ere ble dømt til fengselsstraff.

En håndfull AUF`ere gikk i fengsel som følge av avsløringen og den påfølgende rettssaken. Anders Hornslien, Ragnar Bøe Elgsaas, Bjørn Jarle Røberg-Larsen og Anders Greif Mathisen ble tiltalt og dømt. Conflict har snakket med to av dem som tilbrakte tid på Ilseng i kjøevannet av saken. De er preget av bitterhet.

Anders Greif Mathiesen, tidligere økonomisjef i AUF, forteller at det var lojalitet til arbeiderbevegelsen som gjorde at saken ikke fikk et langt større omfang.

- Vi ble bedt om å ofre oss, og gjorde det av lojalitet til partiet. Mange av oss trodde vi ville få samme lojalitet tilbake, men det gjorde vi ikke. Allikevel holdt folk kjeft.

Mathiesen forteller at det å betale medlemsskap for folk som var utmeldt, folk som aldri hadde meldt seg inn og folk som ikke engang eksisterte, ikke var noe de som ble dømt hadde funnet på selv. Tvert imot overtok de en organisasjon der dette var fastlagt praksis.

- Alle de dømte kunne lett implisert folk som i dag er høyt oppe i partiet.

Mathiesen senker stemmen når han forteller at både han og de andre både kunne dokumentere og bevitne dette. Både Trond Giske og Jens Soltenberg skal ha vært i fare for å ryke på medlemssaken, men ble vernet av de fire lojale AUF`ere. Alle med tillitsverv i AP og AUF kjente til at medlemsjukset var like utbredt i deres tid og at de hadde velsignet jukset Mathiesen og de andre ble tiltalt for. Bøe Elgsaas har bekreftet at daværende AUF-leder Trond Giske var direkte involvert i saken.

Både Giske og Stoltenberg var blandt partiets yndliger. Stoltenberg hadde, foruten støtte fra sin far og hans nettverk, en vid bekjentskapskrets i partiet. I sin tid i AUF ble han kjent for å delt seng med mer enn et dusin unge kvinner i løpet av en Utøya-leir og var spesielt godt likt blandt partiets kvinner.

Trond Giske beskrives av partifeller som en av fremtidens virkelig store edderkopper med bekjentskap og kameratskap i alle landets maktorgan, fra NHO, via store deler av pressen til LO.

Mens Giske gikk til stortinget og millionlønn, gikk Mathiesen til soning etterfulgt av en dårlig betalt jobb som pizzasjåfør.'.

link

Ja, det var vel ikke akkurat offisielt fra AUF dette men.

Men fra noen med veldig god kjennskap til AUF i den aktuelle må det i allefall være.

Og her står det jo, at det var mange med på 'syndingen' med medlemsjukset, inkludert Giske og Stoltenberg.

Men at noen, i dag vel ukjente i AUF, tok støyten for folk som Giske og Stoltenberg.

Og havnet i fengsel.

Og fikk ikke noe hjelp senere, av de personene, (Giske og Stoltenberg var sentralte, med flere vel), som de tok støyten for.

Stoltenberg ble statsminister, og Giske ble AP kronprins og Party Minister, og edderkopp.

Mens Mathiesen (noen som har hørt om han?), han havnet i fengsel, og så ble han pizzasjafør.

Her er det solidaritet og arbeiderbevegelse og kamerater på sitt beste.

Stoltenberg ble jo kamerat Stelkov.

Men man var vist ikke kamerat med Mathiesen lenger, etter at Mathiesen tok skylda for medlemsjukset, for Stoltenberg og Giske, og havnet i fengsel.

Giske og Stoltenberg fikk vel lurt dem til å ta skylda da.

Trond Giske, gikk til Stortinget, og milionlønn, og ble beskrevet slik at partifeller i den akutelle tidsperioden da medlemsjukset ble avslørt, på nittitallet vel:

'Trond Giske beskrives av partifeller som en av fremtidens virkelig store edderkopper med bekjentskap og kameratskap i alle landets maktorgan, fra NHO, via store deler av pressen til LO.'.

Så Giske har kameratskap i NHO, pressen og LO.

Og vi vet at han er kamerat med Ari og, og Kongen, og Mira Craig, og Eli Tvedt, og Märtha, og Åsne Seierstad med knall rød lebestift i bursdagen, og Thoresen Hversågod, og Kåre Conradi, og Per Heimli, og alle på Quarten og alle på Øya, og alle på Hove.

Og alle på byen i Oslo.

Ja jeg tror vi må si at Trond Giske er kamerat med stort sett hele Norge.

Untatt Åge Aleksandersen og Mathiesen, som måtte i fengsel for medlemsjukset til Jens og Giske.


Vi tar det en gang til.

Giske har kontakter i Kongehuset, LO, Nho, pressen, kulturlivet, blandt forfattere.

Er det noen særlig fler da.

Hvem er det som jeg har lest pleier omgang med pressen i byen da.

Og som vel styrer Oslos uteliv og underverden.

Mafia-kriminelle osv, tenker jeg vel på.

Men vi tar det senere.

Det mangler vel kanskje litt kontakter for Giske med vanlige folk.

Men det vet vi vel kanskje ikke så mye om.

Vent, man ser jo det på forumene osv, at Giske møter masse damer, som han spyr litt fanget på.

Og får håndtlangerne sine til å sjekke opp.

Og blir tatt bilde av sammen med på Quarten.

Så han møter i hvertfall en del vanlige damer og jenter, det har man fått med seg.

Men Giske blir vel mektig da?

Når han har så mange kontakter?

Er det ikke det dem sier om Arbeiderbevegelsen.

At det meste ordnes, ved 'at noen prater sammen'.

Jeg synes på bildet av Jens på 40-års bursdagen til Giske.

Jeg synes Stoltenberg reagerte.

Men var det redd han var da?

Er Giske så mektig, at ingen tørr å stå opp mot han, og til og statsministeren er litt engstelig for'n?

Hm.

Ja, det kunne nesten se sånn ut på bildet.

Og det er vel alltid Giske som er sjefen virker det som.

Sånn når Stoltenberg kom for å gratulerer, så tar jo Giske armen rundt Stoltenberg, og Stoltenberg reagerer.

Det ser ut som om Giske sier noe til Stoltenberg muligens.

Og på bildet over i tråden, så synes jeg kanskje at Stoltenberg kanskje så litt redd ut, når jeg hadde sett på bildet et par ganger.

Noe rart var det i hvertfall.

Ja, nå må jeg vel nesten finne den linken til den Stoltenberg/Giske 'klemme'-videoen og nå da:

link

Ja, så får vi prøve på en oppsumering da.

Jeg har jo fått litt vane for å prøve å finne ut hva som står på nettet om politikere og organsisasjoner osv.

Og nå har jeg prøvd å finne ut om det er Trond Giske som er sjefen over alle sjefer i Norge.

Trond Giske får jo prinsesse Madeleine til bordame ved regjerningens festmiddag på Akershus Slott, dagen før kronprinsbryllupet.

Trond Giske er fadder til datteren til Märha og Ari, og kjenner også Kongen ganske godt, ser det ut som.

Også har Trond Giske kontakter i LO, Nho og Pressen.

Og i kulturlivet, inkludert forfattere da.

Og han er alltid riktige kledd, og er alltid omgitt av pene damer.

Og selv Jens virker som at'n er litt redd for'n.

Han fikk 'kameratene' sine i AUF, til å gå i fengsel for medlemsjukset som han og Stoltenberg var med på.

Og fikk selv status som AP kronprins og Party Minister.

'Trond Giske beskrives av partifeller som en av fremtidens virkelig store edderkopper med bekjentskap og kameratskap i alle landets maktorgan, fra NHO, via store deler av pressen til LO.'.

Stod det i artikkelen over.

Og han har en sjefete og arogant lederstil, fikk vi vite.

Så det kan nok virke som at Giske nok er sjefen over alle sjefer i Norge ja.

Jeg har tatt opp i tidligere poster, at det virker som om det er en mafia/illuminati i Norge:

Norsk presse - Et to-hodet troll? (et stykke ned i åpningsposten)

Illuminati - Finnes de i Norge i dag?

Forfulgt av Mafia.

Jarle i Åpen Post - 'Hagen-teorien', har den noe for seg? (En litt fleipete tone, men inneholder en del konkret innefor den fleipete rammen)

Så siden Trond Giske er sjefen over alle sjefer i Norge.

Og siden han er alltid er omgitt av pene damer.

Og alltid er kul og går på byen flere dager i uka.

Har Kongen og Ari og Märtha som venner.

Har Stoltenberg mer eller mindre i lomma kan det virke som.

Har kontakter i pressen, LO og Nho, i 'i alle landets maktorgan',
faktisk.

Han har en arrogant og det kan virke som bøllete lederstil, men han får ikke noe 'Valla-prosess' mot seg.

Åsne Seierstad tar på seg knall rød lebestift og kort skjørt, for å gå i bursdagen hans.

Han kjenner nesten alle som er verdt å kjenne og dukker opp nesten overalt, på byen, på festivaler, på premierer.

Med pene jenter rundt seg hele tiden. Mira Craig, Elin Tvedt, Åsne Seierstad, i tillegg til eks-kona da, og mange andre jenter han treffer på byen da.

Og som han får håndtlangerne til å sjekke opp for seg, og får dem til å spørre damene om de vil 'hilse på Trond Giske'.

Så han slipper unna den værste sorteringa, og sparer tid.

Ja, jeg fant ikke det sitatet på nettet nå, men jeg mener å ha lest ganske nylig at Giske var mer eller mindre dritings på Stortinget.

Eller så sånn ut.

Dette tar jeg fra hukommelsen, at jeg leste om det.

Og han får altså Madde som borddame, enda han er kirke og utdannings og forskningsminister, og at det er massevis av kongelige og statsoverhoder vel antagelig også, fra hele Europa på Akershus Slott og spiser festmiddag gitt av regjeringen til kronprinsparet.

Det er vel ikke så mange som kan konkurrere med Madde, når det gjelder å være veldig pen og vakker, også være kongelig i tillegg.

Så man skal vel lete lenge for å finne borddame så mange steder i verden.

Så for å summere det enda mer da.

Det virker jo som om det finnes et mafia og Illuminati nettverk i Norge.

Kan det være at det er Giske som er sjefen for dette mafia/Illuminati netteverket da?

Giske blir jo beskrevet som 'en av fremtidens virkelig store edderkopper med bekjentskap og kameratskap i alle landets maktorgan, fra NHO, via store deler av pressen til LO.'.

Pluss det med Kongen og Ari og Märtha og Jens og Madde og det, som vi allerede har vært igjennom.

Kan det være sånn at Trond Giske er en mafia eller Illuminti boss da?

At det er derfor han kan gå rundt å være sjefen over alle sjefer overalt han går.

Og ha alle de kontaktene og fordelene, som vi har gått gjennom i posten.

Jeg vet ikke hva andre brukere på forumet mener.

Jeg tror det i hvertfall må være noe sånt.

Fordi det virker sikkert for meg at vi har mafia/Illuminati i Norge.

Og at disse har kontroll, mer eller mindre, over Oslo og hele landet.

Og det virker heller ikke som om det er noen som står over Giske, uoffisielt, i Norge.

Det virker som om Giske er sjefen, uansett om han prater med Kongen eller Stoltenberg.

Så det blir min konklusjon, så blir det spennende å høre hva andre brukeret av forumet mener.

Så da sier på forhånd takk for svar angående det!



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter