Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. februar 2008

Dagbladet-posten ble visst slettet av Dagbladet, så jeg får prøve å skrive den siste posten på nytt, som en oppdatering til 'Luring på Rimi Nylænde'.

For alt jeg vet, så er det mulig at det ikke er noe mafia inne i bildet.

At det bare er politiet som vil ha det artig, og skal hjelpe eller 'hjelpe', damer som har havnet midt oppi dette mafia eller 'mafia'-greiene.

Det er mulig for alt hva jeg vet.

Og man bør vel bare forholde seg til hva man vet.

Men dette er vel sånt som blir holdt hemmelig, så da er det vel greit å prøve å fundere ut hva som foregår og.

Jeg husker forresten at Melissa i Mandeville St., rett etter at jeg hadde flytta inn der, plutselig skulle låne mobilen min og ringe, mens det var en gjeng med folk der, en gjeng unge gutter, mer eller mindre utelukkende, som plutselig var i 1. etage i huset der.

Minst 15 stykker mener jeg det var, i 20-årene vel, høsten 2005.

Og da skulle Melissa låne mobilen min, for å ringe da.

Og det tok jeg ikke så alvorlig, om hun ringte en samtale med mobilen min.

Men så fikk jeg ikke telefonen tilbake.

Jeg gikk ned til festen, og spurte Melissa om telefonen.

Men hun bare unngikk meg, og gikk bort til de folka i gjengen da.

Så jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle få mobilen, jeg bare gikk rundt der og kikka om jeg kunen finne den.

For jeg synes ikke det virka som om en god ide å begynne å kjefte på hu, foran den gjengen med folk, som vel ikke var nerder heller, og som hun kjente, men jeg ikke ante hvem var.

Og hun var jo fra Liverpool. og jeg hadde nettopp flyktet over fra Norge, og fått meg jobb på Arvato, og tatt over rommet til en finsk kollega, som skulle jobbe for et finsk firma i Irland.

Men dagen etter, så fikk jeg tilbake mobilen.

Med en del mindre credit.

Jeg lånte aldri bort mobilen til hu, uten å skygge hu, etter det.

Fordi jeg hadde jo hørt i 2003, at det var noe mafia-greier pågående.

Og det virka som jeg ble spionert på hele tida i det huset og i byen Liverpool.

Uansett hvor jeg var.

Uten at jeg vet om det var/er politi og/eller mafia.

Så jeg mistenkte først, at dem kunne ha sjekka hvem sine telefonnumre jeg hadde lagret på mobilen.

At de sjekket hvem jeg hadde ringt.

Eller at de brukte opp crediten, det sjekka ringte jeg og sjekka, og de hadde tatt samtaler for noen pund vel.

Nå mistenker jeg, at de også f.eks. kan ha plantet en mikrofon i mobilen, f.eks. for å høre hva som foregikk på Arvato.

Uten jeg vet hvem det var, og i hvilken sammenheng det var.

Det er bare en tanke jeg kom på, når jeg tenkte på den episoden.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter