Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. april 2008

Drar Wad ofte til London, for å hente KGB-pengene, til driften av Koordinatoren, og for å sitte å hersje med ungdommene på Wikipedia hele dagen? (N).

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: kjell.nyhuus@presse.no
Date: Tue, 15 Apr 2008 09:41:37 +0100
Subject: Re: Klage på journalist Harry Wad, i 'Koordinator'.

Hei,

nå sender jeg fælt med e-poster her, og jeg vet at jeg er veldig uhøflig.

Men hvis Wad ikke er ordentlig journalist.

Hva gjør denne Wad gående rundt, på AP sine landsmøter, som
fotograf/journalist.

Jeg selv sett bildene hans, på Wikipedia, og i mange nettaviser, da jeg
søkte på Google.

Og da hadde han tatt bilder av folk som Brundtland, Nordli, Jagland, Gahr
Støre, Stoltenberg,
Kolberg, Hill Martha Solberg, Huitfeldt, Giske, osv, osv.

Hele AP-eliten.

Så han må vel ha gått rundt der som journalist, med journalist-bevis, virker
det logisk som for meg.

Så det er vel rart hvis han ikke egentlig er journalist.

Hva er han da?

Koordinatoren, skriver, at de baserer mye av driften på frivillige
donasjoner.

Hvis Wad ikke er journalist, da må han vel være KGB-spion, tror du ikke det?

Wad skriver på Graniosa-siden på Facebook, at han er mye i London, i noen
obskure
sammenhenger.

Er han der for hente KGB-pengene tror du?

Han tråkker mye rundt i skog og mark rundt Gardermoen, eller i hvertfall
ikke så langt unna,
og tar bilder.

Er dette noe som sendes KGB?

Jeg beklager hvis det blir mange e-poster her.

Jeg skjønner at jeg er veldig uhøflig nå, men jeg synes dette virker ganske
alvorlig,
så det håper jeg noen tar å kikker litt på, for det er noe koslig med sånne
KGB-spioner
luskende rundt i skog og mark og på AP-landsmøter, og knipser bilder av Gro
osv.

Så håper jeg noen tar en kikk på!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


On 4/15/08, Erik Ribsskog wrote:
>
> Hei,
>
> jeg prøver igjen jeg.
>
> Sier du at denne Wad ikke egentlig er noe journalist?
>
> Er det du sier?
>
> Sorry hvis det blir mange e-poster.
>
> Med vennlig hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: Apr 15, 2008 9:11 AM
> Subject: Re: Klage på journalist Harry Wad, i 'Koordinator'.
> To: Kjell Nyhuus
>
>
> Hei,
>
> da jeg ringte deg, så sa du at man kunne klage på fremferden til en
> journalist.
>
> Er dette noe som har forrandret seg siden jeg ringte i forrige uke?
>
> Dessuten, så står det på Koordinatoren sine websider:
>
> 'Koordinatoren er en partipolitisk uavhengig nettavis.'.
>
> Dere er vel korrupte dere da, siden dere sier en ting på telefon, og man
> får et annet svar
> på e-post?
>
> Med vennlig hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
>
> On 4/15/08, Kjell Nyhuus wrote:
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > ANG. HENVENDELSE TIL PRESSENS FAGLIGE UTVALG
> >
> > Vi viser til telefonsamtale og mottatte e-brev. Etter å ha gjennomgått
> > det tilsendte materialet har sekretariatet konkludert med at klagen ligger
> > utenfor utvalgets område. Så langt vi kan se har de påklagede publiseringene
> > funnet sted på Wikipedia og Facebook. Utvalget har tidligere slått fast at
> > klager mot nettpublikasjoner av denne typen ikke kan behandles.
> >
> > I den grad det har funnet sted publisering på koordinatoren.no vil
> > sekretariatet mene at også denne publikasjonen ligger utenfor utvalgets
> > område. Sekretariatet har vært i kontakt med koordinatorens redaktør, som
> > opplyser at nettstedet ikke driver ordinær journalistikk, men kun
> > tilrettelegger informasjon for skoleverket.
> >
> > I tillegg synes det som om henvendelsen gjelder en enkelt journalist.
> > Utvalget behandler kun klager mot redaksjoner, v. ansvarlig redaktør.
> >
> > Utvalget vil bli informert om din henvendelse. Skulle utvalget ha
> > kommentarer vil du høre fra oss igjen
> >
> >
> >
> > Med vennlig hilsen
> > PFU-sekretariatet
> > Kjell Nyhuus
> > organisasjonssekretær
> >
> >
> >
> >
> >
> > *Fra:* Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> > *Sendt:* 13. april 2008 09:10
> > *Til:* kjell.nyhuus@presse.no
> > *Emne:* Klage på journalist Harry Wad, i 'Koordinator'.
> >
> >
> >
> > Hei,
> >
> >
> >
> > jeg viser til telefonsamtale og e-post, tidligere denne uken.
> >
> >
> > Jeg har nå hatt et par fridager, så jeg har hatt tid, til å presantere
> > bedre, hva jeg ønsket å klage på,
> >
> > angående trakassering, fra journalist Harry Wad, i Wikipedia og
> > Koordinator.
> >
> >
> >
> > Jeg har postet klagen, i en blogg-post, på bloggen min, slik at det er
> > enkelt å følge linkene, som forklarer
> >
> > hva som har foregått osv.
> >
> >
> > Så jeg håper det er i orden, at jeg sender klagen på denne måten.
> >
> >
> > Bare si fra, hvis jeg skal sende klagen skriftlig, eller på e-post.
> >
> >
> >
> > Her er linken til klagen:
> >
> >
> >
> >
> > http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/oppsumering-av-trakasseringen-fra-harry.html
> >
> >
> >
> > Håper dette er i orden, og bare si fra hvis det er noe mer som trengs å
> > klargjøres rundt dette!
> >
> >
> >
> > Med vennlig hilsen
> >
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter