Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. april 2008

New World Order. (In Norwegian).

Jeg overhørte onkelen min, Martin, prate til datra si, når jeg jobba på gården til Martin og Grethe, sommeren 2005.

Hva sa Martin?

Joda, han sa, at de hadde trodd, at jeg ikke hadde noe driv.

Men det var feil, siden de hadde sett at jeg hadde driv, når jeg hadde dratt fra land til land, med mafia eller politi etter meg, eller hva det var.

Så sa han, at jeg var jo den som skulle få denne familien (Ribsskog), opp av grøfta.

Jaha, det var nyhet for meg.

Ingen har sagt det til meg.

Kanskje noen skulle gitt meg støtte da, og kanskje vi skulle hatt noe familie-samhold i familien.

Jeg tror de ble oppgitt over meg, da jeg sluttet som butikksjef, for å få en ordentlig karriære.

Tenk hvis jeg hadde fått en bachelor grad fra HiO, og vært ferdig våren 2005.

Når arbeidsmarketed var på det beste, sånn jeg forutså det?

Jeg hadde erfaring fra ledelse, som butikksjef.

Jeg kunne f.eks. fått en lederjobb i et datafirma, eller startet eget firma, som jeg og en studiekamerat delvis planla.

Jeg kunne fått en veldig bra lønn da.

Men nei da, familien min trodde jeg hadde mista drivet mitt, siden jeg ikke ville råtne i en jævla Rimi, som krevde all min tid og krefter omtrent, og hvor firma mer eller mindre eide en.

Neida, da fikk ikke Erik familien opp av grøfte. (Som ingen har prata med meg om).

Så da solgte de kanskje Erik til politiet da.

For noen blodpenger?

Sånn at politiet kunne bruke meg som noe spion/target guy?

For hva skulle dem med meg, hvis de ikke trodde jeg skulle få en veldig bra jobb, sånn at de kunne snylte på meg osv?

Er det dette som har foregått?

Fy faen for en gjeng av svin altså.

Er det fordet jeg har blondt hår?

Jævla faens slavedrivere og new world order fuckere hele gjengen.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter