Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 2. april 2008

Mitt inntrykk av politiet. (In Norwegian).

Nå skal jeg skrive om mitt inntrykk av politiet, etter at jeg hørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i desember 2003.

Det må antagelig være en muslimsk mafia det her da, antar jeg, uten at jeg vet det her 100% sikkert.

Først kontaktet jeg ikke politiet, fordi jeg skjønte på ansiktsutrykkene og det jeg overhørte på Rimi Bjørndal, at det her var alvorlig.

Men jeg stolte ikke på politiet og myndighetene, fordi jeg har lest avisa hver dag i 20 år, men jeg aldri lest om noe 'mafia' i Norge, som driver å forfølger folk.

Men jeg planla å dra til utlandet da.

Jeg hadde ikke så mye penger, men jeg dro til Sunderland, for å studere, når jeg fikk råd til det.

Der havna jeg i en leilighet med 6 andre folk, så det var ikke så særlig å ringe politiet osv. derfra.

Fordi jeg ville at det skulle være hemmelig, sånn at man beholdt overraskelsesmomentet osv.

Til slutt så virka det ikke så smart å være i Sunderland lenger, og ikke i London heller, som jeg dro til etter Sunderland.

Så jeg dro litt til forskjellige steder på kontinetet osv., senest Paris, før jeg dro tilbake til Norge, rundt påsketider 2005.

Så prøvde jeg å få med meg onkelen min og søsknene mine til å kontakte politiet.

Jeg forklarte hva som foregikk, men de var ikke så interessert.

Jeg skjønte ikke hvorfor de ikke ville kontakte politiet.

Men jeg hadde bedt søstra mi kontakte politiet, mens jeg var i Paris, fordi det var kronglete å ringe politiet fra Paris, men søstra mi ringte politiet på Manglerud, og de sa det var trygt å dra tilbake.

Jeg ville prate med de som var eksperter, som det virka fra avisene, at Kripos var, når det gjaldt org. kriminalitet osv.

Og jeg stolte ikke på at de på Manglerud, ikke bare sa noe bare for å si noe.

Men onkelen min, han overhørte jeg sa sånn, at jeg var gæern nok, eller noe, til å kontakte politiet og.

Og søstra mi og broren min, de ville ikke kontakte politiet.

Men jeg ble jagd bort, av noen folk med hunder og våpen, fra gården til onkelen min, i juli 2005.

Så da dro jeg til Kr. Sand, og så med båten til Hirtshals.

Jeg gikk med lommeboka på meg, for jeg stolte ikke helt på onkelen min.

Og jeg hadde vel 20-30.ooo igjen av skattepenger og studielån.

I Hirtshals leide jeg en Toyota Avensis på Q8.

Jeg så en åpen Mercedes med noen albanere eller noe i, som cruisa rundt i Hirtshals, så jeg droppa å ta toget.

Siden jeg synes de i Mercedesen, virka som om de kunne være noe mafia-greier.

De dreiv å speida osv., og virka ikke som om de var fra byen.

Så da leide jeg helle en bil.

Og så kjørte jeg til Tyskland, Frankrike.

Jeg hadde tenkt å ta Eurochunnel, eller hva den heter, til England.

Men jeg så en kar, som jeg mistenkte var noe mafia-speider, på en bensinstasjon utenfor Lille.

Og han så jeg kjente meg igjen.

Så dette frika meg litt ut.

På båten fra Kr. Sand til Hirtshals, så hørte jeg at noen, kanskje u-uniformert politi, sa at mafian hadde folk på alle bensinstasjonene langs autobahn.

Kanskje de skjønte at jeg rømte fra mafian, og ville gi meg noe tips?

Ikke vet jeg.

Jeg passa på å ha full tank, jeg fylte i Sør-Jylland, og stoppa bare en gang på bensinstasjon i Tyskland.

Jeg trokke de visste hvem jeg var der.

Men der her mafian, må ha veldig bra kontakt-nett osv.

Er det kanskje muslimsk mafia det her.

Ikke vet jeg, jeg synes det burde stått om det i avisa.

Så kunne folk skjønt hvem man ble forfulgt av.

Jeg ringte Kripos seinere, fra England, for snart tre år siden, men de har ikke gitt noe råd/informasjon.

Så politiet er nok ikke sånn, at de hjelper folk som blir forfulgt av mafian, hvem nå de er.

Politet er sånn at de driter i folks rettigheter.

Jeg har jo rett til å vite hva som foregår, det skal jo være et åpent, demokratisk samfunn.

Men politiet driter i sånt som folks rettigheter, og å hjelpe folk som er forfulgt av mafian.

Politet er mer som en mafia selv.

De tenker ikke at jobben dems er å hjelpe folk.

De tenker vel mest på seg selv.

Og driter i vanlige folk.

De er vel fiender av folket, vil jeg si.

Etter det inntrykket jeg har fått da.

Så det man lærer når man er snørris, at politiet fakker tyver osv.

Og at politiet er 'the good guys'.

Det tror jeg er en sannhet med modifikasjoner.

Jeg tror ikke man skal stole på at politiet er en institusjon som vanlig folk får hjelp av.

Jeg tror heller vanlige folk skulle trengt en institusjon, som kunne beskytte de mot politiet.

For hva de folka der driver med, det lurer jeg litt på.

De er ikke mye sunne i huene sine tror jeg.

Så hva nytten i forbindelse med politiet er, det stille jeg store spørsmålstegn ved.

Det er nok ikke mye nytteverdien med dem, for vanlige folk.

Det er nok mere en negativ nytteverdi med dem for vanlige folk, ville jeg tro.

Så at de tjener folket, det er bare noe løgn og svada, såvidt jeg kan forstå.

Heller fiender av folket, er nok nærmere sannheten, etter som jeg har skjønt de siste årene.

Jeg har også hørt at de banker opp 17 år gamle jenter, i Drammen. (Monica fra Røyken gjorde dem det med, sa søstra mi).

Og slår dem i magan, så det ikke skal bli merke.

Og hvorfor blir damer bekymra når politi kjører bak dem.

Jeg husker hu datra til dama til fattern blei det.

Må dem bli med politi inn i bilen eller noe, hvis politi finner noe feil dem gjør med kjøringa dems?

Hu blei i hvertfall bekymra, og ville ikke si hvorfor.

Hm.

Jeg veit ikke sikkert at det er sånn som jeg skreiv, angående det siste her, men man kan jo begynne å lure på hva det er som foregår.

Hvis hu datra til Haldis, kjører vanlig på Svelvikveien.

Da gjør hu jo ikke noe galt.

Hvorfor skal hu bli bekymra hvis politi kjører bak da?

Jeg vet ikke akkurat hva som er galt da.

Men et eller annet er det som er galt i hvertfall da.

Så om det er politi eller datra til dama til fattern det er noe gærent med, det er vanskelig å si.

Eller om det er begge.

Det er vanskelig å si.

Men noe er det i hvertfall.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter