Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. juni 2008

Er det en hemmelig krig, som ulmer under overflaten, i Norge (og Sverige), som går på kommunister mot patrioter/nasjonalister? (In Norwegian).

Ja, nå ligger jeg og halvsover litt her, og prøver å skjønne hva det greiene i forrige posten, egentlig kommer av.

At myndighetene bruker folk som 'target guy', og at man blir tullet med på arbeidsformidlingen på Stovner, av folk som ikke liker folk som har vært i militæret, som det virket helt klart som, at jeg ble tullet med pga. at jeg var nettopp hadde dimmet fra militæret.

Av noe kommunister eller noe da, antagelig.

Jeg tenker på det her, at man har jo hørt om under 2. verdenskrig, så var det sånn i Finland, at de kriget mot _både_ Hitler og Stalin, til forskjellige tider, under 2. verdenskrig, og vel klarte å kjempe tilbake begge de.

Så om det, som det virker på det Krigsminnesmerke her:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/man-fr-ikke-mer-moro-enn-man-lager-seg.html

Var det ikke litt rart, at både Stalin og Hitler, ønsket å ta Finland.

Det var ikke sånn, at de var del av noe Kahzar/Ashenazi jøder/New World Order-agenda mot nordiske folk, og at de ville kverke de nordiske folka der?

Ikke lett å si.

Men de hadde også en borgerkrig i Finland.

Det var vel de røde mot de hvite.

De røde var da kommunistene, og de hvite var patriotene/nasjonalistene, hvis jeg har skjønt det riktig.

Og de hvite, nasjonalistene vant.

Som jeg skrev ovenfor, så synes jeg det virker som at det er en kazhar/ashenazi-jøde/New World Order-agenda, mot nordiske folk, (etterkommerne av vikingene).

Antagelig, fordi vikingene, kasta Kazharene ut av kiev, i middelalderen:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/03/httpwww.html

Disse her Kazharene, var vel fra Asia eller Tyrkia, og hadde mørkt hår da.

Og de var egentlig hedninger, eller hadde noe gammeldags religion, men de tok til seg jødedommen, omtrent på samme måte, som Norge tok til seg kristendommen da, på 1000-tallet.

Disse Kazharene, tok til seg jødedommen, noen hundre år tidligere da, og ble så til Ashenazi-jødene, hvis jeg har skjønt det riktig.

Og det er de som vi kjenner som nåtidens jøder, de som er i Israel osv., hvis jeg har skjønt det riktig.

Og disse, Kazharene, var kjent for å være veldig krigerske osv.

Alikevel klarte vikingene å hive de ut av Kiev.

Da lurer jeg på, siden jødene ikke har hatt sitt eget land, om de er bitre på vikingene ennå, siden de ble kastet ut av Kiev, når de endelig hadde sitt eget land.

Eller om dette går enda lengre tilbake.

At disse Ashenaziene, har laget listige planer, for å hevne seg på vikingenes etterkommere, helt siden vikingene heiv dem ut av Kiev på 700-tallet, eller muligens enda lengre tilbake(?)

Og at ting som Svartedauen og slikt, og bruk av matvarer, som nordiske folk ikke tåler så bra (hvete, poteter osv), kan ha vært en slags listig hevn, mot de nordiske folkene da.

Noe slikt.

Og at kommunismen også er en del av en slik agenda.

Kommunismen, går jo på det internasjonale.

At man ikke skal nedprioritere det nasjonale, på bekostning av det internasjonale verdensproletariatet.

Det betyr vel at arbeiderne skal styre verden, at hele verden er et stort kommunistland, styrt av arbeiderne.

Men nå er det jo ikka så mange arbeidere som tidligere.

Og vi kjenner jo til dette fra Orwell's Animal Farm, at noen dyr er likere enn andre.

Så for meg, så ligner kommunismen, på New World Order-agendaen, om at en elite skal styre massene, som er sauer da.

Dette ligner også, for meg, litt på jødedommens syn, på at jødene er Guds folk, og at de andre folk, da vel er mer som kveg/sauer(?)

Så jeg ser noen likheter her, det må jeg innrømme.

Det at Norge, og vel også Sverige, ikke har hatt noen borgerkrig.

Kan det være at det som i Finland ble avgjort i en borgerkrig, de hvite mot de røde, hvor nasjonalistene vant.

Kan dette i Norge og Sverige, ha foregått under overflaten.

At det foregår en slags krig, under overflaten, mellom kommunister og nasjonalister, i Norge, siden vi ikke har hatt noen borgerkrig.

Og det er derfor myndighetene bruker vanlige folk som 'target guys' osv.

Og at f.eks. omgangstonen i Norge er så uhøflig, f.eks. sammenlignet med England, hvor jeg bor nå.

At det er en krigersk/veldig uvennlig omgangstone i Norge ofte, på debattforum osv.

Og denne tonen, må vel ha kommet et sted fra?

I gamle dager, på 50 og 60-tallet, så var vel folk mer høflige?

Hvorfor bli alle kallt idiot, og det som værre er, så fort man skriver noe kommunister, eller andre, ikke liker, på et debattforum.

Burde man ikke ha en høflig tone mot sine landsmenn?

Eller er det kommunister, som er i krig mot sine landsmenn, og egentlig hater alt som har med Norge å gjøre?

Og at dette kan være et ledd i en krig mot nordiske folk?

Et 'set-up', av Kazharene/Ashenazi-jødene, som hevn mot vikingenes etterkommere, for det som skjedde i Kiev på 700-tallet?

Er dette en krig som er så integrert i samfunnet.

Har Kazharene fått såpass bra kontroll, at de kontollerer vikingenes etterkommere, som enkeltindivider i Norge, og driver å tuller med dem?

Altså at mange av de hvite, mørkhårede, er Kazharer, uten at andre folk skjønner det, og at disse fremdeles ønsker hevn, og bruker nordiske folk som slaver?

Og at dette skjer i de forskjellige stedene i Norge?

Er det sånn det er?

Noe er det nok i allefall.

Siden myndighetene driver å tuller med vanlige folks liv, og bruker de som target-guys, mot deres vilje og viten osv.

Så noe er det nok som foregår.

Men man får vel høre med direktoratet for sivil beredskap da, de vet nok hva som foregår.

Får man håpe.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter