Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. juli 2008

Operasjon Weserubung og danske smuttere. (In Norwegian).

Re: Kongehuset og dets medlemmer

Lige presis.

(Jeg har da lært noe dansk, da jeg jobbet på Microsoft sin skandinaviske produktaktivering, her i Liverpool).

Skal du aktivere windows?

Er det første gang du aktiverer det program?

Hvor mange maskiner er det installeret på?

Har du den produktnøgle?

Hva heder den første gruppe?

Nu skal jeg lese up din installasjons-id.

På skermen, har du nogle bokser, der heder A, B, C, D, osv.

Lige presis.

I den første kasse, der skal du skrive inn..

Så trykker du fortsett, så skulle det dukke opp en melding på skermen.

Så hva sier den melding?

Ja, men så skulle det være aktiveret.

Takk for at du ringte Microsoft.

Hei.

(Yrkesskade).

Mer om problemene med ulovlige ledelsesmetoder, og organisert trakassering, hos Arvato Services Ltd. sin Microsoft-kampanje (avdeling) i Liverpool, i 2005 og 2006 her:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Arvato-case



Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: johncons d. 13/07/2008 Kl. 22:29

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg


Gå til min blog




Læs hans link, det kan kaldes en smutter.

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: Brokkeren d. 13/07/2008 Kl. 22:32

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg

Brokkeren skrev:




Læs hans link, det kan kaldes en smutter.



Hei,

jeg forstår måske ikke hva det ordet 'smutter', betyr.

Men jeg forstår, at du driver med det som på engelsk kalles 'labeling'.

Altså at du fester merkelapper.

Og det er ikke så veldig pent.

Så det synes jeg man skulle holde seg for gode til, mot folk fra sine nordiske brødreland.

Men det er vel ikke alle som er enige med meg i det.

Men jeg synes det er litt mye 'hakking', som vi sier i Norge her.

Om det kommer av den danske oppfindelse 'jantelov', eller ikke, det vet jeg ikke, men noe er det.

Men da tror jeg at jeg får si, at nettet har beriket meg nok for i aften også.

Så får dere ha lykke til her i mellomtiden, med jantelov og det hele.

Så unnskyld hvis jeg klager litt, men sånn 'labeling', det synes jeg ikke er noe særlig.

Og det skal vel være sjov, å debattere her, det skal vel ikke være slik 'mobbing', som vi kaller det i Norge.

Så jeg får klage til min bestemor, og si at dansker er slett ikke så hølige og veloppdragne, som oss barnebarna trodde, etter å vært på søndsmiddagene hos min danske bestemor, i Nevlunghavn, på 70-tallet.

Men nå sa hun jo også, at hennes morfar, generalen, Anders Gjedde Nyholm, ble utsatt for slik mobbing, eller jantelov, eller hva man skal kalle det.

Har dere en slik jantelov-mafia i Danmark?

Er det slik, at egentlig, så er mafia og jantelov det samme?

Jeg spørr dere, siden det virker som om dere kan en ting eller to om mobbing.

Og 'mob' er jo en slags mafia da, som de har i England, har jeg forstått, så dere har kanskje noe lignende i Danmark, som har blitt (bort)-forklart, med at det er jantelov?

På forhånd takk for svar!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: johncons d. 13/07/2008 Kl. 23:04

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg


Gå til min blog

Kanskje det er flere her som ikke syns de temaene du tar opp og lenkene du legger ut er spesielt morsomme?

Det er ikke mobbing.

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: Ola Nordmann d. 13/07/2008 Kl. 23:13

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg

Hei,

om man ser noen meninger man ikke liker.

Er det da en unnskyldning for å mobbe personen bak meningen?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: johncons d. 13/07/2008 Kl. 23:56

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg


Gå til min blog

Ola Nordmann skrev:

Kanskje det er flere her som ikke syns de temaene du tar opp og lenkene du legger ut er spesielt morsomme?

Det er ikke mobbing.





Opgiv den landflygtige, der er intet der hjælper.

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: Optour d. 14/07/2008 Kl. 00:00

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Du har allerede klaget over dette indlæg!

Optour skrev:

Frame1



Opgiv den landflygtige, der er intet der hjælper.



Ja,

siden vi er inne på temaet, om de danske kongelige.

Så fantes den en dansk prins, som het Prins Carl, hvis jeg har forstått det riktig.

Nå skal ikke jeg blande meg med de kongelige, men jeg kan da bruke det som et eksempel.

At da tyskerne, i operasjon Weserubung, eller noe, dro til Norge, 9. april 1940.

Så dro da denne Prins Carl, med det nye navn, Kong Haakon, av Norge, i landflyktighet, fra tyskerne, til England, og senere USA.

Nå skal jeg ikke sammenligne noe mer.

Men var han da en 'smutter' da?

Har jeg lært et nytt danskt ord da?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: johncons d. 14/07/2008 Kl. 00:09

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg


Gå til min blog





http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=3&conf_uid=7&thread_uid=13129&page=7

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter