Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. juli 2008

Sjalusi eller æresdrap, som ledd i en krig mot de med lyst hår? (In Norwegian).

TYDELIGE SPOR: Her ble den 31 år gamle firebarnsmoren stukket ned og drept foran sine barn og nye kjæreste.
Foto: Erling Hægeland

- Går du på møtet blir du drept

31-åringens nye kjæreste hadde tatt initiativet til et forsoningsmøte mellom den drepte og hennes familie. På vei ut fra møtet, ble kvinnen stukket ned og drept.

RUNE MIDTSKOGEN, MARTHE BERGE, ERLING HÆGELAND OG LEIV GUNNAR LIE

Tips venn: Del

SIKTET: I går en 16 år gamle gutt siktet for medvirking til drapet på moren.
Video: SCANPIXNTB


BYGLAND I SETESDAL (Dagbladet): -Vi har hele tiden ventet på at noe ville skje med henne. Da vi hørte om
drapet, skjønte vi med en gang hvem som hadde gjort det. Jeg begriper ikke at ingen gjorde noe før det gikk så langt. Hun levde et liv i frykt, og hadde det ikke bra, sier en av hennes nærmeste venner til Dagbladet.

SLUTTET: Den drepte 31-åringen jobbet på den lokale Joker-butikken. -Men hun sluttet i midten av juni, sier Anne Lise Limann.
Foto: Erling Hægeland

Bygland, Norge

Emneord

drap

Bygland, Norge

annonse

annonse




Skjult kjærlighet

Etter det Dagbladet erfarer, mener politiet at sjalusi kan være motivet bak drapet. Et møte ble holdt på skolen hvor hennes nye kjæreste jobber. På vei ut fra møtet, gikk den siktede 38-åringen til angrep på sin tidligere kone, som døde med voldsalarmen ved sin side.

Venninnen forteller til Dagbladet at hun advarte den drepte 31-åringen.

-«Ikke gå på møtet, da blir du drept», sa jeg til henne, forteller venninnen.

I dag blir eksmannen framstilt for fengsling i Kristiansand tingrett.
Deres eldste på 16 år er også siktet for medvirkning.

-Vi har avhørt far og sønn, og det er gjennomført ransaking av bopel og avhørt vitner i nærmiljøet, sier politiadvokat Folke Åmlid til Dagbladet.

Den drepte 31-åringen skal i lengre tid ha følt seg svært truet av eksmannen, og fikk derfor utstyrt voldsalarm etter en tidligere voldsepisode. Paret som kom til Setesdal for åtte år siden, ble formelt skilt i 2004, men flyttet først fra hverandre for et halvt år siden, ifølge Dagbladets opplysninger.

Den drapssiktede 38-åringen, som hadde besøksforbud, skal ved flere anledninger oppsøkt sin tidligere kone på jobb og på fritiden. Han skal også ved en anledning truet sin ekskone med øks.

-Han overvåket henne og visste hele tiden hvor hun var og hva hun gjorde. Men han holdt seg på avstand, sier venninnen.

Dagbladet får opplyst at hun for en stund tilbake fikk tydelige skader i ansiktet i en krangel med sønnen, etter at han skal ha kastet et brannslukningsapparat mot henne.


Solstråle

Den drepte kvinnen jobbet ved den lokale Joker-butikken.

-Hun var en solstråle i bygda vår, og var flink i jobben sin. I midten av juni sluttet hun for å jobbe på hotellet. Det var av hensyn til hennes to yngste barn som bodde sammen med henne, sier eier av Joker-butikken, Anne Lise Limann til Dagbladet.

Den drapssiktede 38-åringen jobbet ved plastfabrikken Serviteur Byggland. Han hadde de to eldste sønnene boende hos seg.

-Han har vært fast ansatt siden 2003. Jeg kjente ham godt som arbeidskollega, sier daglig leder, Svein Arne Haugen til Dagbladet.





http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/04/539959.html

Her har det skjedd et drap av en skilt innvandrerkvinne i Setesdal, hvis jeg forstod det riktig.

Jeg har skrevet tidligere, at jeg synes det virker som at det er en krig, mot de med lyst hår osv.

Muligens med bakgrunn, av at noen vikinger, heiv Kasharene, eller hva det het, ut av Kiev, i den tidlige vikingetiden.

Og at disse Khasarene, som tok til seg jødedommer, helt siden da, har prøvd å utrydde alle lyshårede, for å få hevn for dette.

Noe sånt.

F.eks. så kan man jo se på det faktumet, at f.eks. pakistanere i Oslo, de vil fryktelig gjerne tulle med de norske damene, og kaller de 'horer'.

Det er kjent.

Og de er gjerne kjærester med de, i oppveksten osv.

Men når de skal gifte seg, så er det en mørkhåret dame, gjerne fra hjemlandet.

Ingen pakistanere, omtrent, gifter seg med en blond dame.

De er bare horer.

Faren min sa det, de kalte Haldis, stemora mi, fra Vestlandet, for hore, selv om det vel var noen tyrkere, som var naboene deres, i Tordenskioldsgate i Drammen.

Så det som skjer da.

For å unngå at damene med mørkt hår, roter med de som har lyst hår.

Så tar de æresdrap da.

Det er det æresdrap går på, såvidt jeg har skjønt det.

Æren til hårfargen.

De med mørkt hår.

De med lyst hår i Norge, skjønner jo ikke en dritt av dette, og politiet og media, er styrt av pengemakten, de familiene, Rotchilds og de, som styrer verden da.

De er da jøder, og flesteparten av jødene, stammer fra Kasharene, som tok til seg jødedommen, på 700-tallet, eller hva det var.

Så sånn tror jeg det henger sammen, eller i hvertfall mistenker det, med dette drapet i Setesdal, var det vel.

Uten at jeg vet om den nye mannen til hun dama, hadde lyst hår, eller ikke.

Men uansett, så er jo dette ganske alvorlig, hvis det er slik.

At det er en krig mot de som har lyst hår.

Så selv om jeg bare har indisier, og teorier, så tar jeg med det uansett, for det er jo kjedelig hvis alle de med lyst hår blir utryddet, mener jeg.

Hva er poenget, med å få barn da f.eks., hvis barna skal bli brukt som horer og slaver, og etterkommerne, skal dø ut, innen 200 år, som en FN-rapport, som senere dog ble tilbakevist, men dette kan ha vært en 'cover-up', fordi de har blonde gener, eller blodtype 0, som jeg også synes blir stigmatisert.

Blodtype A.

Blodtype B.

Og så.

Blodtype 0.

Det er jo ingen logikk i det.

Blande tall og bokstaver sånn.

Blodtype 0 = De som har denne blodtypen skal slettes ut fra historien/er null verdt?

Er det slik det henger sammen?

Jeg lurer ihvertfall på det.

Så da synes jeg, at jeg burde skrive om det her, selv om jeg vet, at dette høres rart ut.

Så jeg skriver om sånne her ting da, selv om det kanskje ikke er så politisk korrekt.

Men hvem er det som fant opp det her med politisk korrekthet osv.

Det kan jo være noe agenda bak det og, for alt hva jeg vet.

Uansett, jeg skal se om jeg finner noe flere poster, som går på samme tema.

Skal vi se om jeg klarer det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den linken jeg nevnte, til flere poster, om samme eller lignende tema:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Krig%20mot%20blonde%2Flysh%C3%A5rede%3F

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter