Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. august 2008

Jeg fikk en rar e-post. (In Norwegian).

Ettersom jeg skriver blogg, og har blitt, eller fortsatt er, forfulgt av noe mafia/undergrunn osv., så hender det at det dukker opp noen rare e-poster.

Som f.eks. den her:




Google Mail - En tilfeldighet?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




En tilfeldighet?











Andreas Misund Berntsen
<interman@gmail.com>



Mon, Aug 18, 2008 at 7:41 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Ta en titt på http://img141.imageshack.us/img141/282/12665matrix22jpgnl8.jpg

Ja jeg bare spør


Mvh,
Andreas










Og her er bildet i linken:



Men jeg skjønner ikke.

Det må jo være noe tull.

Jeg har aldri hørt om personen før.

Personen forklarer ikke hvem han er, eller hvordan han vet hvem jeg er, og hvor han har funnet e-post adressen min osv.

Hva skjedde med vanlig høflighet?

Dette er noe også noe undergrunn, som jeg har vært plaga med, på sol-blogg osv. (Se link fra tidligere i dag).

Det er vel nesten bare politiet som kan kødde så mye med folk, som jeg har blitt kødda med.

Så politiet burde gå å henge seg, mener jeg, jævla tapere, som skal kødde med en vanlig kar.

Idioter.

Hva faen er det folk betaler skatt for, for at noen idioter i politiet skal sløse dem, på at de skal få leke seg, og kødde med vanlige folk.

Og hva skjedde med folks rettigheter, jeg gidder ikke å begynne en gang.

Men de jævla korrupte politi-svina får håpe at jeg ikke får tak i dem, ved en seinere anledning, eller noe.

Vi får se.

Jeg må jo gjøre noe research, når jeg får sånne rare e-poster, som det her.

Fra google, så virka det som at vedkommende var fra Bergen:

http://www.google.no/search?hl=no&q=Andreas+Misund+Berntsen&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Fra Facebook, så kan det virke som at dette er noe undergrunn-vits, med at de vil ha det til, at jeg skal være homo, eller noe, siden han på bildet her, ikke har klær på seg.

Noe sånt kanskje:



Så jeg sendte en melding, for uansett, om han er noe tull med underverdenen, eller ikke, så kan vel ikke sende sånne uhølige e-poster til folk, mener nå jeg.

Så sånn er det, å bli tullet med, av noe mafia, eller underverdenen, eller politiet som er i undergrunnen, eller hva det er.

Da må man sjekke ørten ting, som det het på 80-tallet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den nevnte Facebook-meldingen jeg sendte:

Hei,

Between Andreas Misund Berntsen and You

Erik Ribsskog

Today at 10:55pm

du sendte meg noe e-post fra noe Matrix-film osv., tidligere i dag, kan ikke du forklare litt mer om hvorfor du sendte det her osv.

Jeg kan ikke huske å hatt noe med deg, eller å engang ha sett navnet ditt før.

Selv om mellomnavnet så kjent ut.

Med hilsen

Erik Ribsskog



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter