Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. august 2008

Hvorfor driver noen i California å søker på meg da, jeg kom meg jo ikke engang videre fra Detroit. (In Norwegian).

Magnify User (blogger)

12th August 2008 15:00:26



VISITOR ANALYSIS

Referring Link

http://www.google.com/search?hl=en&q=Erik Ribsskog &btnG=Google Search

Host Name


IP Address

65.49.14.10 [Label IP Address]

Country

United States

Region

California

City

Palo Alto

ISP

Sound Of Hope Radio Network

Returning Visits

0

Visit Length

0 seconds

VISITOR SYSTEM SPECS

Browser

MSIE 6.0

Operating System

Windows XP

Resolution

1024x768

Javascript

Enabled

Navigation Path

Date

Time

WebPage

12th August 2008

13:56:12

www.google.com/search?hl=en&q=Erik Ribsskog &btnG=Google Search
johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/complaint-on-facebook-representative.html

Top of Form


Display Page URL not Title

Bottom of Form





PS.

Mer om Sound of Hope:

Sound of Hope (traditional Chinese: 希望之聲,; simplified Chinese: 希望之声,; pinyin: Xīwàng Zhīshēng,; Wade-Giles: Hsi-wang Chi-sheng) is an independent non-profit news and entertainment broadcast service linked with Falun Gong. It originated in Mandarin, and currently offers programs in Chinese, English, French, Spanish, Vietnamese, and Korean. It is part of the Epoch Media Group along with New Tang Dynasty Television Station (NTDTV) and The Epoch Times.

It was the last of the three media to be established, beginning operations in June, 2003, supported by a network of volunteers that continue to maintain the station's programming. All three Epoch Group members were founded by Falun Gong members. Some have recognized the important role this continues to play in determining editorial stance. Sound of Hope, along with NTDTV and Epoch Times, are listed as Falun Gong affiliated media in a US Congressional report on Falun Gong and China[1].


http://en.wikipedia.org/wiki/Sound_of_Hope

Mer om Falun Gong. Hm.:



http://en.wikipedia.org/wiki/Falun_Gong



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter