Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. august 2008

Facebook-conversation with Stephanie Madonna, from Sunderland.

Stephanie Madonna

Add as Friend

March 19 at 5:17am

Report Message

Hi!

I'm sorry I haven't gotten back to you...

lol, its been crazy, I went to Greece for a vacation, and it was awesome, but I've been so busy with work.

I lived in flat 2, Nicole lived with Kamal and Brusk a few flats down, on the same level as me.

I think we only had one big party...but I had a going back to the US dinner with Brusk and some people from his flat...maybe the CD was from that?

I understand, I'm sorry you are going through so much trouble.

The girl in the picture I had before is my friend Kristen. We went out for dinner on my friend Laura's birthday a few months ago.

How are things otherwise?

Erik Ribsskog

March 19 at 7:05am

Hi there Stephanie.

Ok, I thought you were in the flat, where you had the free beer etc.

But I think I'm beginning to get old, maybe my memory is failing me.

Thats right, wasn't it you I talked with at the Greech party there, in Sunderland?

I'm sorry if I remember wrong.

I'm also sorry that I'm asking so many questions.

It has been quite a lot of things going on, so I guess I'm becoming a bit paranoid.

There are water-inspectors in my flat etc., so I'm seeing CIA-agents etc. all the time.

Sorry about this.

It's very nice of you to answer me, and I hope you had a nice holiday in Greece.

You ask me how I am, I'm trying to get a bit control, because there a lot of things going on, that I'm not sure exactly what is.

There was a girl at my former work, that I'm not sure what happened to etc.

And, I've tried to get some advice.

Because, after I was Sunderland, then I eventually went back to Norwaym, around easter 2005, and worked at my uncles farm in Norway, in the woods etc, and then, someone got there who I overheard wanted to shoot me etc.

I also had some problems in 2003/04, when I overheard that I was chased by the 'mafia'.

So I ran away from Norway, in july 2005, since I didn't know who chased me.

But they had dogs and guns, and it seemed pretty organised, so I thought it would be smartest to abroad, and then try to contact the Norwegiand police etc., which I did.

But they didn't want to help me for some reason.

And I think the British Police, have used me as a kind of spy/target-guy against my knowledge, in my previous job, where it seemed to be some organised criminal networks.

I've got a lot of files etc., that shows illigal management-methods being used on the Arvato Microsoft campaign etc.

And a lot of stuff I fould, that the newspapers don't write about.

So it seems that it's something going on.

Lately, I've been contacting the British Rec Cross, since I had to flee from Norway in 2005, then I think I probably really is a refugee. (I think I am acording to the definition).

And I've contacted the British Red Cross, and asked them, for advice, on what to do, since I had to flee from Norway.

I wrote that I thought I was a refugee then.

But they just told me to contact the Norwegian Red Cross.

Which I find a bit strange, since it was Norway, that I had to run from.

Also Amnesty in both countries wont help, even if it's clear to me that the Government are breaking my human rights, or how it's explained in English.

So I'm trying to find about how it should really be, with the Red Cross and Amnesty.

I suspect that they are aren't really doing their job, for some reason.

So who one should contact, when the Government are messing with ones life and rights.

Like it seems clear to me that they are doing.

I'm not really sure, who one should contact then, if the Police/Government, are messing with ones life/rights, and are using you as a target-guy/spy, against some criminal networks etc., against your will and knowledge.

So if you know who to contact then, then I think that would be very fine!

Maybe it's easier to find this information in America, since I think that the British and Norweian organisations, must have been influcted by some lies from the Police or some hear-say of some type, since they are not helping me, like I think their mandate tells them that they should do.

So if you have any idea about things like this, then I think that would be very fine!

Sorry if I'm writing many messages.

I'm working in front of the computer now, so I saw your message right away.

It's nice to be reminded a bit about Sunderland again, life seemed a bit less complicated there.

So thank you very much again for the message!

Erik

Erik Ribsskog

Today at 9:53pm

sorry that I'm bothering you with all the messages.

I wrote a blog-post now, about the time I studied in Sunderland:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/noemie-savoldellis-photos-pic-o-fme.html

I was wondering, on the party, that you, the American students, had in your flat in Sunderland, then some of your fellow students, said that they were working at the German Christmas-market, in town.

Were you working there as well?

Or was it the girl with the 'tracking' t-shirt, or what it was again?

Sorry if I'm asking strange questions, but I'm just trying to remember, was it on this party you said I could take free beer from the fridge?

People shouldn't tell me that, then I drink up all the beer.

Sorry about this!

I told you, when I wrote a message, some months ago, that I would hear with my cousin in Germany, who also have been working in America, as an actress, if she knew of any jobs, since you were looking for actress-jobs.

But I don't speak that much with my cousin, really, so I haven't got to ask, unfortunatly.

How is it going with the acting etc., in New York then?

Sorry again if I'm writing many messages!

Erik





PS.

Her skriver jeg til hun Stephanie, at det var en amerikansk dame, på den amerikanske festen, på the Forge, i Sunderland, høsten 2004.

Hun hadde en trang t-skjorte, som det stod 'tracking', eller noe, på.

I Sunderland, så hang jeg litt sammen med Brusk, som også hadde gått på HiO, i Oslo, forrige studieår.

Han var kurder vel, fra Syria, tror jeg.

De tyske jentene, som bodde i leiligheten, de nevnte dette, at det bodde en norsk student, eller syrisk-norsk student da, i naboleiligheten.

Så da ble jeg kjent med han.

Og da skulle han og noen andre, til Sunderland Museum osv., så spurte de om jeg skulle være med, og da ble jeg med å kikka der.

De hadde noen planetarium osv., og bilde av Peter Reid, på veggen, siden han var manager for Sunderland, et par år før.

Jeg tror museumet var gratis da, og etterpå, så gikk vi på kina-resturant.

All you can eat, for fire pund, tror jeg det var.

Jeg hadde vært på byen, i Sunderland, dagen før, og var litt fyllesyk.

Men da var jeg skikkelig sulten, for jeg hadde ikke spist på morgenen, så jeg spiste fire tallerkner.

Så da ble jeg 'charged', prisen for stor cola, eller sprite, enda jeg kjøpe medium cola, hørte jeg de som jobbet der gjorde, de ble forbanna fordi jeg spiste så mange ganger.

Men men.

På den amerikanske festen, så var det en lyshåret amerikansk dame, som hadde en trang t-skjorte, som det stod 'tracking', eller noe, på.

Jeg dro dit sammen med Brusk, tror jeg.

Og han stirra på t-skjorta, og spurte hva tracking var.

Det var visst noe sti-gåing greier.

Og jeg la merke til, at hun amerikanske dama, ikke reagerte, men synes det var greit, at Brusk stirra.

Så gjorde jeg det samme, og spurte noen spørsmål om tracking osv., da, jeg ble litt nysgjerrig, og så på t-skjorta.

Men det var ikke bra.

Da reagerte hun, og da var jeg uhøflig da.

Mens Brusk var vanlig, enda han stirra minst like mye.

Så hva det her kommer av, det vet jeg ikke.

Jeg lurer på om det var hun som jobba på Weihnachtsmarkt, også.

Jeg lurer på om det kan ha vært noe Illuminati-greier, muligens.

Ikke godt å si.

Jeg husker Brusk sa, da jeg var på besøk hos Brusk og Julian og de, like før Julian og Gabriella og Nicole og de skulle dra hjem.

I naboleiligheten.

Hvis ikke Gabriella hadde dratt hjem allerede da.

Moren hennes var på besøk, tror jeg, og da bakte de noen Ungarske eller Bulgarske kaker, eller hvor hun var fra, så fikk jeg noen sånne, hun prata tysk, og jeg skjønte hva hun sa, stort sett.

Hun sa at jeg ikke skulle fortelle til noen at jeg fått kaker av henne.

Hun pleide å være på mitt rom, fordi hun trengte hjelp med noe pc-greier, hun ville kjøpe en brukt laptop osv.

Jeg anbefalte henne å kjøpe den billigste laptopen til Dell.

Men det hadde hun ikke råd til.

Hun studerte idrettspedagogikk, eller noe.

Men samme det.

Men jeg var inne hos Brusk og Julian og de da, en dag i januar 2005, tror jeg.

Og da snakket de om, at vi måtte flytte til nye rom, når de utenlands-studentene, som kun var der i et halvt år, dro hjem.

Jeg likte meg bra i leiligheten, etter at de mest slitsomme tyske damene flytta, for de hadde krangla med hun italienske dama, Federica.

Da var det greit å bo der, da var det ikke møte hver søndag, kl 19, med strenge regler lengre.

Men men.

Så jeg ble litt overraska da.

Så sa Brusk, at du får (hun spanske jenta, med det rare navnet, som var veldig pen).

Jeg skjønte ikke hva han mente med det, at jeg skulle få henne.

Ikke godt å si.

Hun dukka jo opp i leiligheten vår, hun spanske jenta, siste dagen jeg var i Sunderland, og fikk nøkkelen, til det nye rommet mitt.

Jeg gadd ikke å se det rommet, for det ville vært litt dumt, å bare se det nye rommet og den nye leiligheten der, og hilse på folka der.

Når jeg alikevel hadde bestemt meg for å dra, en dag eller to senere.

Så det droppa jeg.

Så sånn var det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter