Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. august 2008

Mer fra Hip-Hop.no. Selv om det kanskje ikke var så veldig mye mer. (In Norwegian).

Frame1

Welcome, johncons.
You last visited: Yesterday at
20:51
Private Messages: Unread 0, Total 1.


Home

User CP

FAQ

Photo Gallery

Members List

Calendar

New Posts

Search

Quick Links

Log Out



Top of Form

Search Forums



Show Threads Show Posts

Advanced Search

Bottom of Form

Quick Links

Today's Posts

Mark Forums Read

Open Buddy List

User Control Panel

Edit Profile

Edit Options

Miscellaneous

Private Messages

Subscribed Threads

My Profile

Who's Online

Go to Page...

Top of Form


Bottom of Form


vBulletin Message

Beklager, forumet er nede pga enkelte folk har litt vel mye mye fritid

Hilsen oss som trenger jobbe / gå på skole / være med ungene våres imorgen!!! I mellomtiden besøk vår samarbeidspartner: www.steez.no




All times are GMT +1. The time now is 03:21.


Top of Form


Contact Us - Hip-hop.no - Archive - Top

Bottom of Form






http://www.hip-hop.no/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter