Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. september 2008

Blonde folk, (som meg), blir kødda med av Illuminati? (In Norwegian).

Altså, nå har jo jeg veldig mørkt blondt hår, så folk som kjenner meg fra Oslo og Liverpool osv., vil kanskje si at jeg har brunt hår.

Men under oppveksten var det blondt, og hvis jeg er i sola, så kan man se at det er veldig mørkt blondt.

Det er ikke for å være jålete, at jeg skriver om det her.

Men siden ifjor, da jeg så, på Nettavisen sitt forum, Veggavisen, at noen brukte en New World Order-avatar.

Som man kan se øverst på den bloggen jeg skriver mest på:

http://www.johncons-mirror.blogspot.com/

Da jeg så den avataren, så tenkte jeg sånn, 'New World Order', hva er det for noe rart igjen?

Her har vi nok en ny sub-kultur, som med gothere f.eks., som dukket på på 90-tallet, eller ihvertfall fikk navnet sitt da.

Så ble jeg litt nysgjerrig da.

For virka som at han dreiv å mobba mer, og visste ekstra oppmerksomhet til meg, han med New World Order-avataren.

Og jeg lurer jo på hvem det er som driver å tuller med meg, siden jeg ikke får rettighetene mine osv.

Så søkte jeg på 'New World Order' på nettet da, i fjor høst, var det vel.

Og da fant jeg også noe om Illuminati.

Og jeg fant også et krigsmonument, her i Liverpool, som virker å være noe frimureri/Illuminati-greier, utenfor en bygning jeg pleide å jobbe i, the Cunard Building.

Og jeg prøvde å tolke det momunmentet, som for meg så ut som å ha et vikingskip, inne i en søyle, med Lucifer på topp.

Og med inskripsjonen, 'Pro Patria' (For fedrelandet), og så 1914-1918 og 1939-1945.

Noe sånt.

Så at første og andre verdenskrig, var en krig, mot de norrøne, etterkommerne av vikingene.

Sånn tolket jeg det monumentet.

Og da begynte jeg å tenke på, at det kunne være en krig, mot lyshårede, og at dette var agendaen, til Illuminati, og New World Order.

For å ta noen folk, så ser jeg jo at Kristian Valen (selv om jeg ikke synes han er så morsom egentlig men), og Finn Kalvik, blir tullet med.

Kristian Valen, får masse rykter om seg, at han liker unge damer, ikke har kommet over Elin Tvedt, og at han har vært innlagt på sinnsykehus.

Og Finn Kalvik ble tullet med i Finn Kalvik-nyhetene, i Åpen Post osv.

Og jeg har hørt på irc, at er ikke du sinnsyk da, johncons.

Så det går rykter om meg og.

Jeg lurer på om det er organisert, at Illuminati tuller med alle de lyshårede.

Sånn som Valen, han bor på St. Hanshaugen, hvor jeg bodde.

Men uansett.

Han hadde besøk av en dame, som ikke låste.

Så kom det folk i leiligheten, sa han.

Og så skøyt han dem med AG osv.

Men men.

Men kan det ha vært et Illuminati-plott?

Og at hun dama var med på det?

Hvem vet.

Jeg ser jo det, i den posten her:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/mye-rart-folk-sker-p-in-norwegian.html

Det virker som at noen driver å søker på søkeord, som 'Illuminati Kvelde 2005', som er forbundet med mordforsøket på meg osv.

Og var det Illuminati, som prøvde å myrde meg, med et slags jaktlag, på gården til onkelen min, i Kvelde, i Larvik, i 2005?

Onkelen min, og dama hans, brukte meg som en slags slave, jeg måtte jobbe hele tida, men onkelen min sa at han kunne bare jobbe en time hver da, pga. en operasjon, i ryggen, da han kræsja på motorsykkel, som har skjedd et par gangen.

Onkelen min, Martin, han kjørte blant annet ut av veien, ved Berger Kafeen, der jeg pleide å bo.

Og over autovernet vel Elva der, Fossekleiva, og 15 meter rett ned i elva, og han som satt bakpå motorsykkelen døde.

Jeg husker en gang, da jeg var sånn 15-16, kanskje, da mormora mi bodde i Stavern.

Da kjeda jeg og søstra mi vårs, og da sa dem at vi skulle sitte på med Martin på sykkelen, så kjørte han i 160 og 170 og sånn, på noen landeveier utenfor Larvik.

Så han er ikke helt god.

Men jeg hadde ikke noen andre steder å dra.

Men jeg visste ikke at han var noe Illuminati-opplegg, eller hva han er.

Jeg hørte onkelen min sa, at 'jeg var jo den, som skulle få familien vår, (Ribsskog), på beina igjen', til dattra si, og at jeg ikke hadde 'noe driv'.

Så sa hun dattra, ja men jeg hadde vel driv nå, når jeg fikk mafian etter meg.

Og da sa Martin, at det hadde jeg jo, 'men'.

Så om dem har solgt meg til noe mafia, eller Illuminati da.

For hverken Martin, eller noen andre i Ribsskog-familien, har noengang fortalt meg, at jeg skulle få familien opp på beina igjen.

Da burde dem vel ha sagt fra da, hvis det var min jobb.

Og kanskje gitt meg litt støtte, til og med.

Men, nei da.

Jeg måtte forresten betale for leie av et skjul, eller hytte, som jeg bodde i, uten vann og strøm, og ikke registrert som bolig, vil jeg tro, men bare et slags skjul som var raskt satt opp, og bare plass til en sofa og en gammel farge-TV etterhvert, og en hems.

Men men.

Og jeg måtte betale fra 500 til 1000 kroner i uka.

For å jobbe på gården.

Og for å bo i hytta, og for mat.

Men men.

Onkelen min trodde ikke på at jeg hadde problemer med kriminelle i Oslo, så han sa jeg måtte gå til psykolog, for å få bo der, for han trodde det hadde klikka for meg.

Hun dama hans, Grethe, som eide gården, sa at hun kunne kjøpe Grandiosa for meg, hvis jeg ville ha det.

Men men.

Så dro de på MC-ferie til Danmark, så kom det et slags jaktlag, som skulle drepe meg.

Så dro jeg til Kristiansand, og etterhvert til Liverpool, hvor jeg er fremdeles.

Men her kødder noen med meg og.

Jeg lurer på om Illuminati kødder med meg her og.

F.eks. så har jeg ikke hatt varmtvann, på over et halvt år.

Jeg har pleid å koke vannet, i en sånn vannkoker, men den streika nå.

Men jeg setter vannet i microbølgeovnen.

Men men.

Men jeg har tenkt at det var noe galt med varmvannsberederen.

Men det har vært folk her to ganger, for å se på den.

Så nå tror jeg, at noen kan ha kødda, med vannrørene.

At dem kobler utslagvannet, til vannledningen min, eller noe.

Noe sykt.

For jeg merker at jeg blir dårlig, i magan, av det vannet.

At jeg har problemer, og vondt i magan osv., i fordøyelsessystemet, som om det er overarbeidet, eller noe.

Men men.

Jeg kunne jo ha kjøpt vann, på flaske, i butikkene, som jeg pleide da jeg bodde i Norge osv.

Men, jeg har nesten ikke noen penger her, fordi jeg bruker så tid, til å prøve å få hjelp, iom. at jeg blir tullet med av alt som heter myndigheter, i Norge og England.

Og det er mulig det dårlige vannet, gjør meg litt redusert, sånn at jeg ikke orker å jobbe like mye som vanlig.

F.eks. så var den jobbinga på gården til Martin og Grethe.

Den var ikke noe slitsom.

For jeg var vant til å jobbe mye, og stresse fælt, hele dagen, på Rimi.

Så det var ikke så ille å jobbe på den gården, selv om jeg jobba tre ganger så mye som Martin f.eks., så var ikke det så slitsomt.

Men men.

En annen ting, er at maten jeg kjøper i butikkene, også blir tulla med.

Det må være et slags mob/mafia/Illuminati/politi-nettverk, som tuller med meg, her i byen.

Jeg lurer på om det er politiet, siden de nok må ha mye resurser, siden de tuller med meg, uansett hvilken butikk jeg går i.

Og jeg ønsker ikke å tenke på hva de har i maten, men jeg har spart på noe tvilsom mat her.

Så hvis jeg hadde hatt kontroll, så kunne man jo fått undersøkt det.

Men ingen er interessert i å hjelpe.

Så Illuminati har nok full kontoll i Norge og England.

Så det er ikke så greit.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter