Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. september 2008

E-post til Solvit. (In Norwegian).




Google Mail - SV: Problemer med at mine rettigheter ikke blir respektert, av myndighetene, i Norge og Storbritannia.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Problemer med at mine rettigheter ikke blir respektert, av myndighetene, i Norge og Storbritannia.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Sep 22, 2008 at 12:53 PM




To:
Bratberg Silje Haukås <Silje-Haukas.Bratberg@nhd.dep.no>






Hei,



det høres bra ut!



skal jeg sende noen nærmere forklaring, på hva problemene gjelder,

eller skal vi ta det etterhvert?



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2008/9/22 Bratberg Silje Haukås <Silje-Haukas.Bratberg@nhd.dep.no>:

> Hei,

>

>

>

> Takk for at du henvendte deg til SOLVIT.

>

>  Vi vil vurdere om din sak er egnet for løsning gjennom SOLVIT, og vil ta

> kontakt innen to uker.

>

>  Ta gjerne kontakt dersom du har noen spørsmål.

>

>

>

> Mvh

>

> Silje Haukås Bratberg

>

>

>

> Executive Officer

>

> Tel. +47 22 24 65 78

>

>

>

> Noregian Ministry of Trade and Industry

>

> Postboks 8014 Dep

>

> 0030 Oslo

>

> Norway

>

>

>

>

>

>

>

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 19. september 2008 05:15

> Til: Solvit Norway

> Emne: Fwd: Problemer med at mine rettigheter ikke blir respektert, av

> myndighetene, i Norge og Storbritannia.

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så jeg

> prøver å sende den på nytt.

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> Date: 2008/9/10

> Subject: Problemer med at mine rettigheter ikke blir respektert, av

> myndighetene, i Norge og Storbritannia.

> To: solvit-norway@nhd.dep.no

>

> Hei,

>

>

>

> jeg kontaktet EFTA, for å forsikre meg, om at man har samme rettigheter, som

> norsk statsborger,

>

> som jobber i Storbritannia, etter at EØS-avtalen kom, som britiske

> statsborgere.

>

> Og EFTA, kunne bekrefte at det var riktig, at nordmenn hadde de samme

> rettighetene, som

>

> britiske statsborgere og EU-statsborgere, når man oppholdt seg, og jobber,

> som nordmann,

>

> i Storbritannia, og følger vilkårene, som er nevnt i EØS-avtalen.

>

>

>

> EFTA anbefalte meg, å kontake dere, i Solvit.

>

>

>

> Problemet er, at jeg blir 'tullet med' av mange myndigheter, i både Norge og

> Storbritannia.

>

>

>

> Jeg kontaktet EFTA, angående problemene med britiske myndigheter, først og

> fremst.

>

>

>

> Men jeg blir også 'tullet' mye med, av norske myndigheter.

>

> Så det kan kanskje også være et problem, at norske myndigheter, ikke forstår

> EØS-avtalen.

>

>

>

> Fordi, som jeg forstår det, så har man fortsatt rettigheter i Norge, siden

> man fortsatt er norsk

>

> statsborger, selv om man jobber noen år i Storbritannia, f.eks.

>

>

>

> Men det er mulig at dette også går andre veien, at norske myndigheter, tror

> det er fritt fram,

>

> for å tulle med en, siden man bor i utlandet.

>

> Nå er det så mange myndigheter som tuller med meg, så jeg må nesten ta dette

> ganske

>

> generellt.

>

>

>

> Jeg bruker så mye tid, på å stå opp mot, alle disse myndighetene, i Norge og

> Storbritannia,

>

> som tuller med meg, så jeg har nesten ikke tid til å gjøre jobben min.

>

> Jeg får ikke brukt så mye tid på jobben min, som jeg burde, så jeg er

> forsinket med alle regninger,

>

> og har knapt penger til å kjøpe basis matvarer.

>

> Så jeg sender ikke noe detaljert klage nå, for det har jeg rett og slett

> ikke tid til nå, fordi denne

>

> 'tullingen', fra norske og britiske myndigheter, er så omfattende.

>

>

>

> I går, så sendte jeg et brev, til den europeiske

> menneskerettighetsdomstolen, i Strasbourg,

>

> og jeg sender med en kopi av det brevet, som vedlegg, for å forklare litt av

> hva som foregår.

>

> Så håper jeg dere har muligheten til å hjelpe meg med dette!

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter