Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. september 2008

Nå tenkte jeg på noe som skjedde, på Rimi Kalbakken, i år 2000/01. (In Norwegian).

Jeg har jo skrevet om, at jeg ble behandlet som dritt, av distriktsjef Neteland, da jeg jobbet som butikksjef, på Rimi Kalbakken, i år 2000/01.

Hun satt meg ikke opp i lønn, enda jeg gikk over til en dobbelt så stor butikk.

Hun hadde ikke engang noe møte med meg, før jeg begynte der.

Og hun detaljstyrte meg, jeg fikk ikke lov å bruke teipen i hylla, jeg måtte bruke teipen fra binders/Tybring Gjedde, enda den var i dispenser, så den kunne man ikke ha i lomma f.eks, for å teipe opp plakater, som man gikk forbi.

Så det var ikke høyt under taket, som folk sier.

Og hun hørte på han assistenten min, Kjetil Prestegården, eller Prestegarden, eller noe sånt.

Så jeg hadde egentlig ikke noe jeg skulle sagt, for Anne Neteland, hun hørte bare på Kjetil Prestegarden, for hun kjente han fra før, som hun sa.

Men hun kjente ikke meg.

Så jeg ble etterhvert mer som en vanlig ansatt der.

Men det var jeg som hadde ansvaret for resultatene.

Så sånn var det.

Så det funka så dårlig der, så jeg gikk etterhvert med på, å begynne som butikksjef, på Rimi Langhus, i distriktet til Anne Kathrine Skodvin, i stedet.

Nå tenkte jeg på det her Illuminati-greiene.

På et personalmøte, var det vel, på Rimi Kalbakken.

Så ble det tatt opp dette, at assistenten, Kjetil Prestegarden, han hadde en vane, å sitte inne på kontoret, mens hun blonde jenta, ca. 20 år, kassamedarbeider Cecilie.

Slank, pen.

Jeg tror hun muligens kan ha hatt anoreksia, for hun var så glad når hu skulle til McDonalds en gang.

Det var liksom en stor begivenhet, husker jeg.

Men hun var ikke så værst.

Jeg husker vi var på Stena Saga, en tur som Kjetil hadde satt igang vel.

Han og han ambulerende vel.

Så virka det som om alle gangsterne i Oslo, var med på båtturen.

Så kjøpte jeg en øl da.

Så stod Cecilie der og bestilte.

Så var det en bølle, må man vel si.

Som chatta opp Cecilie, og spurte henne hvem jeg var.

Så sa hun at jeg var sjefen hennes.

Vi hadde vel prata sammen litt, mens vi venta på å få service i baren på danskebåten.

Så spurte han karen, i en truende tone mot meg, om hvordan jeg var som sjef, som om jeg hadde gjort noe galt osv., som at han hadde tenkt å angripe meg, enda jeg hadde ikke gjort noe i det hele tatt.

Så han var nok en sånn gatebølle, vil jeg si.

Så sa Cecilie, at Erik er snill, eller grei, eller noe.

Så hun hjalp meg ut av den situasjonen.

Jeg ble ikke så kjent med henne, men hun var i hvertfall grei da.

Men da de andre jentene, tok opp det, med at Kjetil pleide å sitte i mørke, inne på kontoret, på Rimi Kalbakken, når Cecilie jobba.

Hun satt alltid i kassa nærmest kontoret.

Så hvis lyset var av, så så man henne veldig godt da.

En gang, så gikk jeg inn på kontoret, og da satt Kjetil der, i mørke, og så på Cecilie.

Jeg var mest opptatt av butikkdrift, og jeg hadde ikke tid å sitte på kontoret, og se på Cecilie.

Det hadde jeg ikke turt, eller villet heller, for det hadde bare blitt problemer, og det synes jeg virka veldig useriøst.

Jeg synes ikke man bare skal sitte på kontoret og glane på hun pene kassadama, sånn som han Kjetil gjorde.

Men hun Cecilie, sa på det møte, at hun var 'blond', så hun likte det, det gjorde ikke henne noe, om Kjetil satt der i mørke, og glante på henne.

Men nå, fikk jeg noe flashback, til den her episoden.

Det møte.

Og lyset var alltid av på kontoret.

Jeg skrudde det alltid på.

Jeg tok Kjetil på fersken en gang, at han satt å så på Cecilie.

Og da spurte jeg hvorfor lyset var av.

Og da svarte ikke Kjetil.

Han ble vel rød i trynet, eller i hvertfall flau og forlegen, og svar skyldig.

Så skrudde jeg på lyset da.

Men når jeg fikk flashback nå, så skjønner jeg ikke noe annet, enn at han må ha hatt noe rituale, å sitte inne på kontoret der i mørke, og da antagelig ta en 'stille Anders', mens han så på hun pene blonde kassadama Cecilie da.

Dette her var vel etter at Kjetil kom hjem fra ferien i Israel, som han dro på med en kamerat plutselig, høsten 2000, vil jeg tippe.

Hun Anne Neteland, reagerte veldig da, da jeg fortalte, at Kjetil dro på ferie til Israel.

Men hun ville ikke forklare meg, hvorfor hun reagerte så sterkt på det.

Hun ble litt stum.

Men både med den ronkinga på kontoret, til han Kjetil Prestegarden.

Og det at Prestegarden dro til Israel.

Og det at hun Neteland, ikke ville forklare hvorfor hun reagerte så mye på det.

Og det at hun Cecilie, sa at hun var blond, så hun likte å bli kikka på sånn, fra det mørke kontoret.

Og lagde et poeng av 'jeg er blond', så da var det helt greit.

Dette er nok noe Illuminti-greier, og at det er krig mot blonde.

Og at de lyshårede, er 'ham', folkeslaget som var slaver i gamle testamentet, eller Talmud, eller hvor det var.

I jødenes skrifter da.

Ham de var dømt til å være slaver og horer og sånn da, mener jeg det var.

Og nordmenn, er nok en av 'the lost tribes of Israel'.

En av de nordlige stammene.

Vi hørte jo at Odin og de, er basert på virkelige høvdinger, som vandret fra Svartehavs-området, til Skandinavia.

Og Svartehavs-området, det er nok dit som de 'lost tribes of Israel dro'.

Så at vi har en slik jødisk verdenkonspirasjon, som det har blitt skrevet litt om, eller i hvertfall såvidt nevn om, i avisene, fra tid til annen.

Og at dette går ut på, å kontrollere de blonde, som er 'ham' da, det slavefolket, fra bibelen, eller Talmud.

Jeg tror det er dette, som den ronkinga til Kjetil Prestegarden, og den stumme reaksjonen til Anne Neteland, på Kjetils Israel-tur, og den reservasjonsløse aksepteringen fra hun kassadama Cecilie, at hun var blond, så da hadde ikke hun noe å si mot, at Kjetil satt i mørke på kontoret, og ronka mens han så på henne.

Sånn som jeg skjønner det nå.

Og det var nok derfor jeg ble behandla så dårlig der, når jeg faktisk ville lede butikken, og ikke bare jobbe meg inn i koma, som en slave, som Kjetil presset på for at Anne skulle beordre meg til å gjøre, må jeg vel si.

Så jeg synes mer og mer peker i den retningen, at det er en krig mot blonde, fra jødene, fordi de nordiske er 'ham', fra Talmud da.

Så det er nok derfor jeg ikke får rettighetene mine, fra noen myndigheter, hverken i Norge eller Storbritannia.

Fordi dette jødiske verdenskonspirasjons-greiene, har kommet så langt, at det har grodd inn i politiet og myndighetene, og at de nok legger hindringer i veien, for at folk, som er 'ham', eller 'goy', eller hva man er, ikke skal få kontroll.

Sånn virker det i hvertfall for meg, så da skriver jeg om det her.

Så kanskje folk som eventuellt leser det her, kan ha det i bakhodet i hvertfall, så kan dem kanskje se om det er mer som stemmer, med det jeg skriver her.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter