Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. september 2008

Sliten. (In Norwegian).

Nå tenkte jeg at jeg skulle klage litt her, for jeg skriver jo om alt som skjer, og alt som har foregått osv., siden jeg skjønner at noe er galt i Norge, men ingen forteller meg noe.

Så hva det er, det er vanskelig for meg å si.

Selv om jeg har hørt, at det går rykter om, at jeg er sinnsyk.

Jeg pleide jo å henge på #quiz-show, på ef-net, på irc.

En norsk quizze-kanal, på 90-tallet.

På kveldene, for å koble av etter jobb i Rimi osv.

Det var ikke så artig å jobbe i Rimi, det var mye mas, hvis man var Rimi-leder, fra alle mulige.

Så jeg trengte ofte å koble av.

Nå i dag, så har jeg prøvd å slappe av litt faktisk.

For jeg merker jeg er rimelig sliten.

Det verker i armene.

Etter all skrivingen sikkert.

Og jeg merker også at det gjør vondt i innvollene.

Så om jeg er sliten i innvollene og, eller hva det er.

Det er ikke godt å si.

Men det blir litt kjedelig å bare ligge å slappe av og.

Så tenkte jeg at jeg kunne skrive om det, så kanskje folk skjønte hva som foregikk, og at jeg kunne få rettighetene mine.

Han på #quiz-show, det var forreste Prefect.

En som jeg aldri har møtt i virkeligheten.

Kun på irc, et chatte-program, for å chatte på internett.

Og han sa noe sånt som, for noen måneder siden:

'Johncons, er ikke du sinnsyk da?'.

Så jeg tror det må være noen rykter om meg, som flyr rundt.

Også siden jeg ble bannet fra alle de norske irc-kanalene.

Og siden jeg ikke får rettighetene mine i Norge.

Og siden famililien min, ikke vil sende meg klærna mine, og papirene mine, vitnemål og attester, osv.

Så noe er opplagt galt.

Men sånn er det vel.

Alt kan vel ikke være riktig heller.

Nå fikk jeg noen ekstra penger, forrige lønnsjekk, for jeg skrev på litt ekstra arbeid på forskudd osv.

Fordi de sier, på jobben, at dette er det siste arbeidet jeg kommer til å få.

Så jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre nå.

Men nå skal jeg ihvertfall smøre meg noe sandwich osv.

Ofte nå i det siste, så har det med den Microsoft-saken, og denne blogg-skrivingen, og sakene mot myndighetene i Norge og England, som nekter meg rettighetene mine.

Dette har tatt så mye tid.

Så jeg har ikke fått gjort jobben min.

Så det har gått mye i ris og havregryn her noen dager.

Men nå her jeg i hvertfall noe sandwich osv.

Så det er ikke dårlig.

Selv om jeg skylder på alle regningene mine, så vi får se hvor lenge det går før de kutter strømmen osv.

Og varmvannet har vært borte i et halvt år nå cirka.

Så det er artig å være norsk, og få rettighetene sine, fra norske myndigheter.

Hvis de hadde sagt hva som foregikk, så hadde jeg skjønt hvordan jeg burde gå frem, for å løse det her.

Men nå klarer jeg ikke å orientere meg, siden jeg ikke vet hva som foregår.

Så det er derfor jeg skriver blogg osv., i håp om at noe skal legge merke til hva de her myndighetene driver med.

Så får jeg bare beklage at jeg klager mye her.

Men jeg prøver bare å forklare hva som foregår.

Selv om det kanskje finnes artigere ting å lese.

Men jeg mener jeg blir sviktet av norske myndigheter.

At de er noen svikere, ovenfor sine landsmenn.

Men alle kan ikke gjøre jobben sin heller.

På samme måte som jeg sliter selv her.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter