Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. oktober 2008

Politiet i England spiller ikke på lag. (In Norwegian).

Nå driver jeg å tenker igjenom ting her.

Sivilombudsmannen, sendte meg jo et brev, for noen uker siden, om at UD hadde beordret ambassaden i London, til å kontakte meg, og svare på min e-post til dem.

Det gikk ut på, at jeg har en arbeidssak mot Arvato/Microsoft, i Liverpool, hvor det virket som at det var noe 'mob' i firma, som kontrollerte de nordiske damene der osv.

Så kontaktet jeg ambassaden, og var nede i London, to ganger, med dokumentene til denne saken osv.

Dokumenter som er bevis på mobbing fra ledere osv.

Men ambassaden, ville ikke involveres.

De ba meg kontakte britisk politi.

Som jeg allerede hadde vært i kontakt med.

Men britisk politi, de spiller ikke på lag, når det gjelder denne arbeidssaken mot Arvato/Microsoft.

Det er en kriminalsak, av to årsaker, mener jeg.

1. Mobbingen der, fra ledere, var såpass alvorlig, at det var snakk om gjentatt trakassering, mener jeg er klart.

Noe som er et lovbrudd her i Storbritannia.

Ledelsesmetodene de har der, har jeg også fått høre er ulovlige. (Skriking gjennom rommet, og utskjelling, altså psykologisk straff).

I tillegg til den direkte mobbingen som jeg nevnte først.

2. Nordiske damer som jobbet hos Arvato/Microsoft, var under kontroll av noe 'mob', tror jeg det var.

At de ble brukt til å spionere på meg, eller noe.

I hvertfall så plasserte han Michael O'Shaughnessy, hun Emelie Wallin, sånn at hun satt rett ovenfor meg.

Enda han ikke var leder i firma, eller noe.

Eller i slekt med hun jenta.

Så han var nok noe mob, som beordret hun Emelie Wallin, til å sitte rett ovenfor meg, og spionere på meg da.

Noe sånt.

Men politiet i Liverpool, de vil ikke ha noe med dette å gjøre, så de sender meg til noe som heter Citizens Advice Bureau, som er en veldedig organisasjon.

Og det er jo bare tull.

Der har man jo ikke noe rettigheter.

Så det som har skjedd, etter at jeg ble sendt dit, er at CAB og diverse advokatfirma, bare har tullet med meg, og det har ikke vært noe fremdrift på den her arbeidssaken.

På tross av den er veldig bra dokumentert, og burde være en helt grei sak.

Det burde ikke være noe tvil om at det er slik jeg har skrevet.

Ettersom jeg har e-poster og møte-referater og alt mulig, som bekrefter hva som har foregått der.

Men politiet i Liverpool spiller ikke på lag.

Og dette er fra kontakt i 2006 og 2007.

Men jeg var også i kontakt med politiet i Liverpool, i 2005 og 2006, angående å prøve å finne ut hva som foregikk i Norge, iom. at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian' der, på Rimi Bjørndal, i desember 2003.

Og jeg ble forsøkt drept på gården til onkelen min, i Kvelde, i Larvik, juli 2005.

Men politiet i Liverpool, spiller ikke på lag, når det gjelder den saken heller.

Så hva de driver med, det vet ikke jeg.

Men etter å ha blitt regelrett mobbet, av politiet i Liverpool, og blitt kallt 'Miss Erik Ribsskog', og etter at de har brukt falske e-post adresser osv.

Etter dette, så kontaktet jeg ambasseden i London igjen.

Og sendte de en e-post.

Og forklarte jeg hadde prøvd å følge rådet deres, om å kontakte britisk politi, og CAB, angående problemene på Arvato/Microsoft.

Men, disse bare kødder med meg.

Og spiller ikke på lag da.

Jeg skrev det litt mer formellt da.

Så svarer ikke ambassaden.

Så sender jeg det til UD.

Så svarere ikke UD.

Så sender jeg det til SMK.

Så svarer de, at dette ikke sorterer under dem.

Så sender jeg det til Sivilombudsmannen.

Og de sier, etter et drøyt halvt år, at UD instruerte ambassaden, før jul i fjor, om å kontakte meg.

Men det har ikke ambassaden gjort.

Så nå har Sivilombudsmannen, ringt UD.

Og UD har fortalt Sivilombudsmannen, at de har bedt ambassaden om å kontakte meg igjen.

Altså for andre gang.

To ganger har UD instruert ambassaden i London, om å kontakte meg.

Sist gang, for ca. tre uker siden.

Men, ambassaden i London, har fortsatt ikke kontaktet meg.

Så jeg må snart kontakte Sivilombudsmannen igjen, og forklare det, at de ikke har kontaktet meg nå heller.

Jeg tenkte over dette nå da.

Om hva jeg skal si til ambassaden, hvis de ringer.

Hvordan jeg skal forklare problemene med politiet i Liverpool og med CAB.

Jeg må vel si da, at politiet og CAB, og nå også IPCC (som er tilsvarende Spesialenheten i Norge).

At disse ikke spiller på lag med meg, når det gjelder den saken mot Arvato/Micosoft, men at de istedet driver å mobber meg, og kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', i brev osv.

Og både politiet og IPCC, nekter å returnere telefonsamtalene mine.

Og alle driver å kødder, må man si.

IPCC svarer ikke på e-posten engang.

Så at de ikke spiller på lag, mot de folka på Arvato/Microsoft, som har begått lovbrudd da.

Og at dem bare mobber og kødder.

Så hipp hurra for ambassaden i London, politiet i Liverpool, CAB og IPCC.

De er veldig seriøse og flinke.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter