Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 11. oktober 2008

Scrubs på Channel four. (In Norwegian).



Jeg har flatscreen-TV på soverommet.

Så i dag så har jeg liggi og sett på Scrubs på Channel Four, mens jeg har kjent på at musklene har værka.

Jeg har vært så anspent i det siste.

Jeg traff en hyggelig dame på byen forrige helg da, og prata litt osv.

De siste dagene har jeg merka at jeg har slappa litt mer av.

Jeg tror jeg har vært så stressa og anspent, at jeg ikke har merka hvor sliten jeg har vært.

Men nå merker jeg det, at musklene i armene og skulderne osv., verker.

Og jeg har også hatt vondt i tarmene.

Som om de har vært kjølt ned, og at de sakte blir tint opp.

Noe sånt.

Men men, sånn er det.

Det er fint med TV på soverommet i hvertfall.

Den leiligheten her er egentlig veldig fin.

Jeg kjøpte ny TV da jeg flytta hit for et par år siden.

Jeg hadde også en TV fra Mandeville.

Men den flatscreen TV-en piper litt om vinteren, så jeg satt den på soverommet.

Mens jeg så på Scrubs så gikk det plutselig en parade forbi i Dale St.

Jeg kunne ikke se de da, bare hørte at det var noe musikk osv.

Liverpool er egentlig en artig by, det skjer noe hele tiden.

Jeg håper egentlig at jeg kan beholde den leiligheten her, etter at det mafia greiene osv. er over.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter