Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. november 2008

Dame fra Drammen som sender rare Facebook-meldinger. (In Norwegian).


Hei,



Between
Eva
Merethe Steen Gullikstad

and
You



 





Erik
Ribsskog



October
28 at 2:12pm



hvem
er du igjen da?

Var det du som jobba på
Gullskogen-senteret, og som var på Blix på Strømsø,
da jeg var ute og festa med jobben, da jeg jobba på CC
Storkjøp?

Med vennlig hilsen

Erik
Ribsskog



 



Loading...





Eva
Merethe Steen Gullikstad



Add
as Friend



November
13 at 9:57am



Report
Message



Skal
vi se... Jeg jobbet på Gulskogen Senter rundt 93-94. Jeg jobbet
også i Tine i 94-95. Da var jeg mye innom CC
Storkjøp iallefall...


Hmmm...

:-)



 





Erik
Ribsskog



November
13 at 7:47pm



Hei,

jeg
flytta til Oslo i 89 for å studere jeg.

Jeg bare prøvde
å huske deg fra Drammen.

Det var ikke du som var på
Blix da vi gikk ut med jobben på CC Storkjøp, i 89?

Er
det der jeg husker deg fra?

Jeg jobba på Rimi i mange
år, og lurer litt på om det er noe tull med maten i
Norge, Orkla osv., men hvordan var det i Tine da, var det ordentlig
der, eller var det mye snusk?

Erik



 





Eva
Merethe Steen Gullikstad



Add
as Friend



Today
at 12:41pm



Report
Message



Hei
igjen! Hehe - jeg var jo på Blix mange ganger, men aaaaaner
ikke om jeg var der den gangen. Er jo snart 20 år siden, vettu
;-)

Jeg jobba ikke så lenge for Tine heller. Alt virket
ok der, bortsett fra sjefen min, hehe...

Bor du i Drammen nå?



 





Eva
Merethe Steen Gullikstad



Add
as Friend



Today
at 12:42pm



Report
Message



...og
der så jeg at du bor i Liverpool...

Knegg!



 





Erik
Ribsskog



Today
at 1:03pm



Hei,

ok,
men hvorfor skal du ha meg som Facebook-venn, hvis vi ikke veit hvem
hverandre er.

Det er kanskje meg som er dum, men jeg aner ikke
hvilken klasse du gikk i engang, eller om vi eventuellt har noen
felles kjente.

Så jeg er ikke helt med nå, må
jeg innrømme.

Så sånn er det.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 





Eva
Merethe Steen Gullikstad



Add
as Friend



Today
at 1:21pm



Report
Message



Hei
igjen,

Jeg antok at vi kjente hverandre fra ett eller annet
før, selv om jeg ikke akkurat husker hva her og nå.


Har flere Facebook-venner her inne som jeg ikke kjenner så
godt, men som jeg har blitt bedre kjent med i ettertid. Noen legger
mye i å ha en Facebook-venn, det gjør ikke jeg. Jeg
bruker det stort sett til å opprettholde et kontaktnett jeg kan
får brukt for (og vice versa) senere. Det er ingen big deal -
bare å trykke "Ignore".

Jeg har ikke 460
bestevenner, lizzom...

God helg!



 





Eva
Merethe Steen Gullikstad



Add
as Friend



Today
at 1:24pm



Report
Message



For
øvrig gikk jeg på Gjerde fra 86-89.



 





Erik
Ribsskog



Today
at 4:19pm



Okey,

jeg
har saann 9-10 folk paa Facebook-sida mi, men hvis jeg faar 460
venner jeg og, saa skal jeg adde deg.

God helg ja.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog

(Er paa noe kurs-greier
her i England, saa har ikke de norske bokstavene her, som man sikkert
kan se.

Saa saann er det.

Og jeg er fra Berger, saa jeg
gikk bare paa Gjerde, i Drammen, skoleaaret 88/89.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter