Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. november 2008

Jeg har irritert meg over det brevet jeg fikk fra Fylkesmannen i Oslo og Akershus i dag, så jeg sendte en oppdatering på e-posten jeg sendte.




Google Mail - Oppdatering/Fwd: Klage på avslag på fri rettshjelp, i forbindelse med anmeldelse av omsorgssvikt.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Klage på avslag på fri rettshjelp, i forbindelse med anmeldelse av omsorgssvikt.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Nov 9, 2008 at 3:03 AM




To:
Toril.Ragnoy@fmoa.no






Hei,



nå har jeg tenkt på det brevet deres, fra 30.10, som jeg først mottok i går,

8. november.



Så det må ha vært problemer med postgangen antagelig.



Men men.



Men det jeg som surrer i hue mitt nå, det er at dere går ut fra, at det er snakk

om en personskadesak, i forbindelse med den søknaden om fri rettshjelp, for

den omsorgssvikt-saken.



Men det er snakk om en anmeldelse av et kriminellt forhold.



Så det er altså en kriminalsak.



Og jeg er nå litt irritert.



For nå har jeg sendt dere alle dokumentene, om alt som har skjedd de

siste årene.



Og dere bare tuller og avslår.



Dere sier at det må være noe viktig, for ens liv, for at man skal få

fri rettshjelp.



Jeg syntes fra det siste brevet deres, at dere dømmer meg, som at jeg

bare er ute etter

erstatningspenger.



Og dere er byråkrater, dere har ikke noe med å patronisere eller dømme meg.



Dere skal behandle alle likt utifra regelverket dere, og ikke dømme og

patronisere folk.



Dere skal ikke legge noe personlig opp i saksbehandlingen i det hele tatt.



Det er ikke byråkratenes rolle.



Og jeg har også overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', på Rimi

Bjørndal, i 2003, så

overhørte jeg det.



Og jeg ble forsøkt drept, på gården til onkelen min, i 2005.



Og ingen forteller meg noe om hva som foregår.



Så, at dette ikke går utover meg, det er bare tull.



Jeg kan ikke ha et vanlig liv, med et her mafia-greiene hengende over

meg, som ingen

engang forklarer om hva er.



Jeg kan ikke dra til Norge, hvis jeg ville det.



Jeg kan ikke ha vanlig kontakt med evenutelle venner/familie.



Ettersom jeg ikke vet hvem jeg kan stole på, siden ingen forteller hva

som foregår.



Jeg kan ikke vite hvem som er innblandet, og jeg kan vel ikke bli

kjent med noen nye

folk heller, ettersom de da vil kunne bli innblandet.



Også nekter dere å gi meg støtte til advokat.



Jeg minner om at voksne mennesker er ansvarlige for sine handlinger.



Det er bare noe jeg kom til å tenke på nå.



Så da tar jeg med om det og i samme slengen.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/11/8

Subject: Klage på avslag på fri rettshjelp, i forbindelse med

anmeldelse av omsorgssvikt.

To: RagnøyToril <Toril.Ragnoy@fmoa.no>





Hei,



jeg viser deres brev fra 31.10, og min e-post fra 20.10.



Min søknad om støtte til fri rettsråd, i forbindelse med anmeldelsen

av omsorgssvikt,

var etter at Johansen ved politiet i Drammen, anbefalte dette.



Ettersom, som han sa, at i slike saker, så måtte ofte barnevernet og

kommunen osv.

kontaktes, for å høre hvorfor de ikke har gjort noe.



Grunnen til at jeg ville anmelde for omsorgssvikt nå, var fordi jeg

fortsatt blir plaget

av faren min, med denne telefonsjikanen.



Så jeg kan sende dere noen bilder, så dere ser dette, at denne saken

egentlig bare

har forsatt, fra 70 og 80-tallet, og nå også i år.



Så jeg har ingen legeerklæring, men jeg sender de bildene, så kan dere

se at faren

min fortsatt ringer, selv etter at jeg har anmeldt han for telefonsjikane.



Og etter å ha latt meg bo alene fra jeg var ni år, og ikke fulgt med

på at jeg gjorde

lekser og kom meg på skolen og spiste ordentlig osv.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





2 attachments
DSC01001.JPG
42K
DSC01020.JPG
39K







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter