Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. november 2008

Jeg tror kanskje det her kan være han forfatteren, hvis man ser på vennene hans. Jeg tenkte jeg kunne tulle litt, siden jeg var på biblioteket idag.


Heisann,



Between
Matias
Falskbakken

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 5:58pm



er
det du som er han forfatteren eller, som har tulla med navnet ditt,
siden du hadde 260 venner, eller noe, og en del kjente folk som
venner og.

Kjenner du Dag Anders 'Dagga'
Rougseth, som jeg gikk på skole med, på HiO, fra 2002 til
2004?

Jeg leste de bøkene dine, og jeg må
innrømme at jeg ikke helt skjønte de, de i den
skandinavisk misantropi-serien, eller hva de heter igjen, men det er
kanskje jeg som ikke forstår kodene.

Så sånn
er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg
skrev også på blogg, om da du tulla med alle bøkene,
på Deichmanske, i Oslo, og reiv de ut av hyllene.

Hva
var meninga med det da?

Hva med folk som skulle låne
disse bøkene?

Bare noe jeg kom på.


sånn er det.



 





Matias
Falskbakken



Today
at 6:12pm



Report
Message



hei,
ja, det er meg. jeg addet deg fordi jeg ble tipset om bloggen din der
du skrev om deichmanskulpturen. jeg kjenner dagga ganske godt og
syntes koblinga var morsom.
alt godt
matias



 





Erik
Ribsskog



Today
at 6:24pm



Hei,

ok,
hva var poenget med den skulpturen da, hvis det er lov å
spørre.

Jeg leste om deg på Wikipedia, i
forbindelse med at jeg skrev om deg på bloggen.

Og der
stod det, hvis jeg husker riktig, at du hadde vært i Tyskland
og studert, du har ikke noe med det bayeriske Illuminati å
gjøre, lurte jeg på da?

Jeg har lurt litt på
om det var noe lureri, med han Dagga, han begynte vel dagen etter
vårs andre der, hvis jeg husker riktig, og han ble venn med hun
pene vestlandsdama, som han nå påstår at han ikke
husker.

Og han fikk hjelp av en dame, med å jukse på
en prøve, i System Administrasjon, eller hva faget het, en
utenlandsk dame vel, som ble pumpa for informasjon, om prøven,
siden den ble avholdt i flere omganger, av en kar som var på
gruppe med meg og han Dagga, i Sys. Adm, da.

Så her
lurer jeg på om det var noe mafia/illuminati, eller hva det kan
ha vært.

Noe var det nok.

Jeg skjønner
ikke vitsen med de bøkene dine, om Macht og Rebel, eller hva
de het igjen, det var jo bare dumme ord, som Cocka Cola-company osv.,
og bare sånn tull hele tiden.

Hva skulle poenget være
egentlig?

Jeg skjønner det ikke er så lett å
svare på her og nå, men er det noen steder det står
noen tolkning, så man kan skjønne mer av dette?

Og
hvorfor kallte du deg Abo Rasol, eller hva det var?

Er det
fordi faren din var en kjent dikter, at du ikke ville spille på
navnet?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog









PS.

Fødselsdatoen, som står på Facebook-sida hans, er helt feil iforhold til den som står på Wikipedia, for han forfatteren.

Så det er mulig det bare er noe tull.

Men, han har flere folk som heter Faldbakken, til etternavn, som venner, så det er ikke så lett å skjønne seg, på det her.

Men hvis man leser bøkene til forfatteren, så skjønner man nok det, at det er kanskje ikke meningen at man skal skjønne alt heller.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg skal se om jeg finner linken til den posten, hvor jeg skrev om det tullet, som han Faldbakken-forfatteren, drev med, på Hoved-Deichmanske, var det vel, i Oslo:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/11/idioter-styrer-biblioteket-i-oslo-in.html

PS 3.

Jeg tror faktisk det er han Matias Faldbakken, fordi han har han Dag Anders 'Dagga' Rougseth, fra HiO, som jeg var studiekamerat med der, som venn, på Facebook-sida si, så jeg.

Han har også masse kjendiser, som Harald Eia, og sånn, på Facebook-sida si.

Men jeg vet ikke om jeg skal adde han, for det er litt sånn show off, eller wannabe, vil jeg si.

Og jeg blir sikkert bare hivd ut derfra, alikevel.

Vi får se.

Kanskje jeg får sånn oppdateringer om hva Harald Eia og dem driver med da.

Dem driver å tuller mye i NRK tror jeg forresten.

Jeg skal se om jeg finner en StatCounter, fra idag:

Noen i NRK søker på 'erik ribsskog, liten pikk', på Google.



http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4SUNA_en___FR227&q=erik%20ribsskog%2c%20liten%20pikk

Det er greit at jeg hadde liten pikk før jeg kom i puberteten, og gikk på ungdomsskolen osv.

Men det er tross alt mer enn 20 år siden.

Så jeg synes kanskje ikke at det er så artig hvis de skal drive å prate om, i NRK, at jeg liksom skal ha liten pikk osv.

Hva hvis jeg skal på byen, i Oslo, eller andre steder, og sjekke damer.

Også har noen i NRK, som har brukt lisensbetalernes penger, på å sitte i arbeidstiden, og søke om pikken min.

Så har noen i NRK spredd rykter om at jeg har liten pikk.

Tror dere jeg får med meg noe dame hjem da eller?

Det trokke jeg ihvertfall.

Nå gidder ikke jeg å løpe å finne fram målebånd, eller noe sånt, men jeg har ihvertfall hørt det fra et par damer, at jeg er rimelig velutstyrt, eller hva de kaller det.

Jeg mener ihvertfall at jeg hørte det fra en engelsk dame, her i Liverpool en gang også.

Det var noe sånt ihvertfall.

Jeg var litt full.

Men men.

Samt fra hun Siri Rognli Olsen, fra Ranheim, som nå bor i Oslo.

(Selv om hun slugga der, som man vel må kalle henne, var litt pervers, og sexfiksert osv., så man burde kanskje ta det hun sa, med en klype salt.

Så sånn var det).

Så vi får håpe at de finner andre ting der, å bruke lisensbetalernes penger på, enn å sitte å søke på Google om mine private deler.

Så det blir det spennede å se om de klarer.

Vi får se.

PS 4.

Jeg gadd ikke å adde han forfatteren, på Facebook-sida mi.

For, når dem tuller sånn, med vanlige folk, på biblioteket, som gjerne skulle ha lånt en bok.

Så legger dem bøkene, i hyllene, på gulvet der, i en haug.

Som et slags kunstverk.

Da er det mangel på repekt, for vanlige folk, vil jeg si.

Og det er akkurat det som er temaet for bloggen.

At folk har rettigheter, og at disse ikke skal bli tullet med, av noe ny elite osv.

Noe New World Order/Illuminati-greier, mener jeg at det er, når man tuller med vanlige folk, på den måten.

At noen er over de andre.

At noen dyr er likere enn andre da, for å sitere Orwell.

At det er et plutokrati da, eller et elitestyre, i Norge, og ikke et demokrati.

Som det noen ganger står om i avisene.

Men denne bloggen er om, at alle folk har universelle rettigheter.

Men det, er det null respekt for, fra myndighetene, i Norge, (og også i England), for tida.

Så da gidder ikke jeg å late som jeg er venner, men noen sånne ny-elite folk, som driver å tuller, med vanlige folk, på bibliotekene, osv.

Da blir for mye ny verdensordning og sånn, for meg.

Så det dropper jeg.

Så sånn er det.

Og jeg adda heller ikke Ditlev, (Nå Don Ditlev), Castellan, fra ungdomsskolen.

For vi var aldri egentlig venner, vi var mye mer uvenner, enn venner, de årene jeg bodde på Berger.

Det er mulig Ditlev flytta inn til Oslo, eller Nesodden, eller noe, etter ungdomsskolen.

For jeg kan ikke huske at jeg så han noe, på Sande Videregående, eller på Sand, etter at ungdomsskole-tida var ferdig.

Bare noe jeg kom på nå.

Jeg kommer sikkert på mer etterhvert og.

Så sånn er det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter