Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 17. desember 2008

Mer fra Hip-hop forumet, om Stein Erik Hagen mm. (In Norwegian).

johncons
Member Join Date: Aug 2008
Posts: 78



--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Originally Posted by demented
Johncons, hva slags utdannelse har du egentlig?

Og hvorfor jobber du ikke?

Og hvorfor tror du det er bedre å bo i England, er det pga Rimi-Hagen som er ute etter deg?

Hei,

jeg har fem års datautdannelse på universitetsnivå fra Norge og England.

Og jeg har markedsføring og kontorfag og data fra videregående handel og kontor.

Jeg har jobbet på et prosjekt, som selvstendig næringsdrivende, frem til i forrige måned, når prosjektet var ferdig, så nå driver jeg og søker jobber og tar noe kurs osv.

Grunnen til at jeg flyttet til England var at jeg overhørte i 2003 at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.

Og jeg vet ikke akkurat hva det vil si.

Siden det ikke står noe om at det er noe mafia i Norge, i avisene.

Jeg dro tilbake til Norge igjen, til Larvik, i 2005, i noen måneder, på gården til dama til onkelen min, men derfra ble jeg jaget av noen folk jeg hørte skulle skyte meg, så da dro jeg til Liverpool, hvor jeg har holdt til i drøye tre år nå.

Om det her har noe med Stein Erik Hagen å gjøre, det veit jeg ikke sikkert, men mye tyder vel på det.

Han sendte meg et brev en gang, da jeg jobba som butikksjef på Rimi Langhus, i Ski, i 2005.

Siden butikken vant en ganske prestisjefull intern Rimi driftskonkurranse, Rimi Gullårer.

Og da var det slitt hull i bretten av brevet gjennom konvolutten.

Så det så ut som noe kvinnelige kjønnsorganer omtrent, hvis man så på hullet gjennom brevet.

Så det var veldig merkelig syntes jeg, at den ene gangen i livet man får brev fra Rimi-Hagen, så er det slitt hull i brevet gjennom konvolutten på en merkelig måte.

Men men.

Og jeg fikk en kulepenn med brevet, som premie da.

En Rimi-kulepenn.

Og det ser man jo i mafia-filmer, at mafisone bruker, hvis de skal drepe noen, så skriver de navnet med kulepenn osv.

Så det kan virke som at det er noe mafia-greier med Rimi-Hagen kanskje.

Men jeg har jo ikke akkurat noe bevis for det.

Nå bor jo han i Larvik, hvor ble jaget fra og.

Men jeg har jo ikke akkurat noe bevis.

Så jeg skal ikke påstå det for bestemt, at det er noe mafia-greier med Rimi-Hagen, men jeg ville ikke sett bort fra det, for å si det sånn.

Det er mye snusk rundt Rimi-Hagen, det tørr jeg påstå.

Men men.

Det ble litt mye tulleposter her igår, så det ble litt for useriøst for meg, så jeg emigrerte herfra, som man kanskje kan kalle det.

Så får jeg prøve igjen med noe post nå.

Jeg har også oppdatert CV-en min, så kan man se det, at jeg har ikke bare jobba som låseansvarlig på Rimi Bjørndal hele livet.

Men men.

Det er mer om Rimi-Hagen og da, men jeg får jo klage fordi jeg repeterer meg selv, så da får jeg bare henvise til 'Stein Erik Hagen'-tag på bloggen.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den oppdaterte CV-en som jeg nevnte:

http://johncons-mirror.blogspot.com/...pdated-cv.html


http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=654591&posted=1#post654591

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter