Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. desember 2008

Mer fra Hip-hop forumet. Om 2. verdenskrig osv. (In Norwegian).

johncons
Member Join Date: Aug 2008
Posts: 67


Quote:Originally Posted by Surgeon
at 2. verdenskrig var et plott fra jødenes side er muligens litt drøyt å påstå. hvor på nettet kan man lese om det her?

Jeg har en del på Bertelsmann, som jeg jobba på Microsoft-aktiveringa til, her i Liverpool, for et par år siden:

De produserte mye av nazistenes propaganda under 2. verdenskrig.

Bertelsmann var den største produsenten av nazi-propaganda under krigen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bertelsmann

Nå, så sponser Bertelsmann jødiske spionorganisasjoner:

http://www.theforbiddenknowledge.com...t_secrets2.htm

Det er mer og, som f.eks. at Hitler må ha vært sinnsyk.

Han overprøvde generalenes besluttninger hele tiden.

Han ville ikke gå direkte mot Moskva, (som f.eks. amerikanerne gjorde i Irak, de gikk rett mot Bagdag), men Hitler ville absolutt ta Stalingrad, en by som ikke var noe særlig strategisk viktig, men den hadde navnet til Stalin, og det var det omtrent.

Og hvorfor var det så mange tyske soldater i Norge under krigen egentlig?

Og hvorfor invaderte de allierte i Normandie?

Det er mer og.

Kan dette være et vikingeskip, i denne statuen utenfor Cunard Building i Liverpool, hvor Bertelsmann Arvato holder til?

http://johncons-mirror.blogspot.com/...lager-seg.html

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://www.hip-hop.no/showthread.php?t=22112&page=42

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter