Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. desember 2008

Mer om New World Order osv. (In Norwegian).

Knut
desember 19, 2008 at 11:01 am
Heia Norge!
Loven er kun for oss små, ubetydelige mennesker.

Erik Ribsskog
desember 19, 2008 at 7:10 pm
Det stemmer.

Vanlige folk har ingen rettigheter.

De blir tullet med av forvaltningen.

Man må være i den nye eliten for å få rettighetene sine.

Det er hverdagen i New World Order/plutokratiet/Den jødiske verdenkonspirasjonens Norge.

Offentlig forvaltning og alt mulig er infiltrert av Illuminati etc., så de her i den nye (verdensordnings) eliten, har fritt spillerom.

Nåde dem som er etnisk norske, eller f.eks. afro amerikanere.

(Har Hams forbannelse fra Talmud og har ingen rettigheter).

Pressen er også under kontroll, og politi, etterettning, så dette kommer ikke ut til offentligheten, at det er noen dyr som er likere enn andre, vi snakker om Guds utvalgte folk.

Når de utvalgte, så kan man lure på hva de ser på seg selv som utvalgte til.

Er det å herske over de andre folkene da, siden de er Guds utvalgte folk.

Nå skjønner jeg at det ikke høres så politisk korrekt ut å si stygge ting om jødene/sionistene.

Men husk at Khasarene som bodde ved Sortehavet i Vikingetiden, de hadde også jødedommen som religion, så det er ikke bare folkene rundt Israel, som har hatt dette, og disse etablerte seg i Sverige blant annet, disse Khasarene.

Og vi har kabalistiske hekser, ala Madonna osv., som vel er samme greiene som de ble forfulgt i middelalderen.

Og de kan manipulere folk, og få de til å bli forelsket osv.

Selv om det med kosteskaft og at de fløy til Bloksberg, det er nok mer biledlig og euforier, eller hva det heter.

For andre slags typer bruk av koseskaft-lignende objekter.

Men men.

Så de vanlige folkene, ‘the sheeple’, i Norge, de vet nok ikke helt hva som foregår.

For ting kommer ikke ut i avisene alltid.

Viktige ting stopper opp før de havner der.

Det er vel derfor det ikke heter ‘newspapers’ i Storbritannia lenger, men at de blir kallt ‘papers’, for nyheter er det vel kanskje strengt tatt ikke.

Mer redigerte og sensurerte ukeblad vel.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://astridmeland.wordpress.com/2008/12/19/meland-konsernets-jul/#comment-684

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter