Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. januar 2009

Ingvill Storø fra Rimi Langhus får rare mailer fra 'Kari Nordmann', som driver å leser på bloggen her. (In Norwegian).




Ingvill
Storø



Add
as Friend



Today
at 12:08pm



Report
Message



Hei
igjen!

Jeg fikk en rar melding her fra "Kari Nordmann"
der det stod at du siterte meg i en eller annen blogg. Det var en
masse virusmeldinger etc., så jeg har ikke turt å klikke
på linken. Vet du hva det er snakk om? (eller, det regner jeg
med du gjør)

Jeg ble bare litt nysgjerring på hva
det var.



 





Erik
Ribsskog



Today
at 6:03pm



Hei
Ingvill,

ja, jeg glemte kanskje å skrive, at jeg driver
å skriver blogg, ettersom, som jeg forklarte at rettighetene
mine blir tullet med av politiet osv. i Norge og England.

Jeg
vet ikke om jeg skrev, at jeg overhørte, i 2003, at jeg var
forfulgt av noe 'mafian', da jeg jobbet på Rimi Bjørndal.

Jeg
tror det er sånn, at fordi jeg ikke var så flink til å
danse på linje, etter detaljordrer fra direktører og
sjefer i Rimi, da jeg var butikksjef, så har frimurere e.l. i
politiet, drevet og køddet med meg, og brukt meg som noe
target guy, mot noe mafian osv.

Så Sten Erik Hagen har
nok viktige venner, som får politiet til å kødde
med meg, og bruke meg som noe levende mål, mot noe mafia
osv.

Så sånn er det.

Så skriver jeg
blogg da, for å prøve å få oppmerksomhet, om
hva som foregår.

Fordi, dette er nok knyttet opp mot
pengekrefter i USA osv.

(Hvis du så at Stein Erik Hagen
besøkte Bush osv., så kan man få et bilde av det,
vil jeg tro).

Så da skriver jeg om forskjellig ting på
blogg, for å prøve å få rettighetene
mine.

Så hun 'Kari Nordmann', det er nok mer sannsynlig
et dekknavn for noe innen Bilderberger og de 12 familiene som styrer
verden.

Rockefeller og Rotschields og de.

Så Kari
Rockefeller hadde kanskje vært et riktigere navn på denne
pesonen enn Kari Nordmann, hvis jeg skulle gjette.

Jeg skriver
om alt som skjer på bloggen for jeg regner med at dette er
ganske viktig.

Jeg synes ikke at det er riktig at norske folk
skal bli tulla med i Norge, av noe USA/jødisk-kontrollert
nettverk/mafia/etterettning, sånn som det virker nå.


jeg håper det er greit at jeg skriver om dette på blogg,
og beklager hvis jeg glemte å si fra om dette.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter