Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. februar 2009

Ny e-post til Trond Halvorsen. (In Norwegian)




Google Mail - Hegnar










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hegnar











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Feb 26, 2009 at 3:56 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



ok, så du mener det er fler jøder enn det de vil ha det til?



At alle ikke kan ha stryki med i holocaust, slik som de vil ha det til, siden

det er så mange på debattforumene osv?



Det der med lampeskjermer og såpe og sånn, synes jeg blir litt makabert.



Men det er kanskje mer som foregår, enn som kommer ut i media.



Jeg var på det internasjonale museet om slaveri, i Liverpool idag, og

jeg så et sitat på at slaveri finnes ennå, fra 2006, bare i mer utspekulerte

former.



Har du hørt noe om det her med 'goy', er det slaver jødene har, eller er det

bare en betegnelse på ikke-jøder?



Nordmenn som jobber livet av seg, i butikkene eiet av rike folk, (som jeg

gjorde, i mange år, i Oslo, på Rimi), de er jo på en måte slaver for

kapitalistene da.



Og kapitalistene betyr jo pengefolk.



Og jødene de tjente opp forumer i middelaldren, i Europa, for ifølge

kristendommen,

så var jøder de eneste som kunne kreve renter.



Så det var vel kanskje der disse forumene har blitt bygget opp, til de

12 familiene,

i Bilderberger-group, som folk sier styrer verden.



Tror du kristendommen kan ha blitt 'tullet med', sånn at vanlige folk

skulle 'vende det andre kinn',

og ikke fikk lov å ta renter, slik at alle pengene havnet hos

ikke-kristne, det vil si jøder da vel bl.a.,

i middelalderen.



Bare en tanke av noe slag jeg har hatt.



Men man kan jo bli dømt til mange års fengsel for

holocaust-fornektelse i Tyskland og Østerrike,

er det vel.



Og det gjelder vel hvis man skriver på en norsk eller engelsk blogg og.



Så jeg sitter her med en litt sånn rar følelse av at jeg skriver om

noe jeg ikke har lov å skrive om nå.



Men sånn er det, man kan ikke være vant til å skrive om alt.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





2009/2/26 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter