Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. februar 2009

Ringte Buskerud Fylkeskommune angående vitnemål. (In Norwegian)

Jeg ringte Buskerud Fylkeskommune, angående vitnemålet mitt, fra da jeg gikk på Gjerdes Videregående, på slutten av 80-tallet.

(For familien min, (på morssiden), vil ikke sende meg mine vitnemål og attester osv., av en eller annen grunn).

Så jeg prøver å få tak i de da, fra lærestedene.

Men Gjerdes Videregående er nå nedlagt.

Så jeg måtte ringe Buskerud Fylkeskommune, sa Drammen Videregående.

Så det gjorde jeg.

Og fylket der, sitter på arkivet til Gjerdes Videreågende.

Men da må jeg sende 250 på _forskudd_ til Buskerud Fylksekommune.

Og det går jo ikke, når jeg er arbeidsledig i England osv.

Nei, det blir bare tull.

Så jeg hadde flaks at Sande Videregående ikke var så vanskelige.

Men de hadde ikke vitnemålene lagra bort i et arkiv da.

Nei, de hadde det på PC-en de, sa de i Buskerud Fylkeskommune da.

Og det stemmer jo det da.

For det var ikke bare bare å hente det vitnemålet, i arkivet da, skjønte jeg.

Så sånn er det, men de sa ihvertfall at jeg kan sende etter det vitnemålet seinere, når jeg har får meg jobb og får lønning osv.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Hun der Vibeke, på Buskerud Fylkeskommune, hun var litt sånn spydig, tenker jeg på nå.

Hun begynte å tulle litt med om jeg hadde bytta etternavn(!), etter at jeg gikk på Gjerdes Videregående.

Og da hun stavet e-post addressen sin.

Så var det vibeke.fribo@bfk.no

Bfk står da for Buskerud Fylkeskommune.

Og da hun leste opp e-postadressen, så gjorde hun et poeng av kun en bokstav, utenom sammenhengen (siden jeg ikke spurte om hvordan man stavet det).

Så gjorde hun et poeng av, at det var 'F for Fredrik', som hun sa.

Uten at jeg hadde spurt om hva den 'f'-en var for.

Og uten at hun forklarte hva noen av de andre bokstavene var for.

Så sånn var det.

Så jeg lurer på om hun skulle ha det til at jeg var noe homo, eller noe(?)

Det virka nesten sånn.

Er det noe 'mafian'-greier i Buskerud Fylkeskommune og?

Jeg får nesten ringe og tulle litt mer med henne, synes jeg.

Vi får se.

PS 2.

Jeg forklarte at jeg var arbeidsledig, og ikke hadde de 250 kronene.

Men da måtte jeg bare vente til jeg fikk jobb, sa hun.

De kunne ikke sende vitnemål, før de fikk pengene, selv om man var arbeidsledig.

Så sånn var det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter