Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. februar 2009

StatCounter: Noen søker på 'joda, ribsskog, du har allerede kommet langt', på Google. (In Norwegian)




http://www.google.com/search?hl=no&client=safari&rls=nb-no&q=joda,%20ribsskog,%20du%20har%20allerede%20kommet%20langt&btnG=Søk&lr=

Ja, om jeg har kommet langt, eller ikke, det skal jeg ikke si noe om.

Det jeg reagerer på, er at jeg i Norge, på Rimi Bjørndal, i 2003, flere ganger overhører at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.

Så står det ikke noe i avisene i Norge, om at det er noe 'mafian', i Norge.

Og heller ikke når jeg kontakter politiet, (både det vanlige politiet, Kripos og politiet i England), så får jeg noen informasjon, om hva dette med denne 'mafian' er.

Nå leste jeg på tracking-cookie programmet til bloggen, igår, at jeg har fått noe fatwa mot meg, fra muslimene da.

Det kunne se sånn ut, på et søk, som noen fra Stovner gjorde.

Og jeg kom nå på igjen, at noen, (noe sivilt politi, eller noe?), sa bak ryggen min, i 2006 eller 2007 vel, her i Liverpool, at 'multi-culturalism has to go'.

Spørsmålet mitt nå, er om ikke dette med 'mafian', er noe New World Order-greier.

At myndighetene har en muslimsk mafia i Norge, (og også i England), som de tillater, under dekke av 'multi-kultur'.

Kan det være noe sånt som foregår?

Mitt mål, er ihvertfall at det som foregår, skal komme ut i avisene.

For jeg har jo hørt politikere holde taler, og de sier at Norge er et åpent samfunn.

Og da skal ikke slikt være hemmelig.

For jeg har også lest en tale av John F. Kennedy, som han skrev like før han ble drept, om at pressens jobb er å gi folk faktaene.

Og det som skal være statshemmeligheter, det skal være innenfor et så lite område som mulig.

Men der skal dette holdes så hemmelig som mulig, av pressen (og alle i landet da).

Men, dette kan da ikke være statshemmeligheter, som går på militæret osv?

Det er da bare forsvarshemmeligheter, som skal holdes hemmelige, i samfunnet.

Det er min klare mening, etter å ha lest den talen til Kennedy, og hørt på hva politikere i Norge, sier i taler osv.

Hvis dette oppfattes som forsvarshemmeligheter, dette med 'mafian', da er det en krig.

Det er en New World Order-krig, mot Norge, vil jeg si da.

Så mitt mål, og det har det vært, siden jeg begynte en sak mot Bertelsmann Arvato, hvor jeg ble brukt som noe slave omtrent, og mobbet mye av ledere som brukte ulovlige ledelsesmetoder osv.

Mitt mål, og det har det vært hele tiden, siden 2006, når jeg begynte på den arbeidssaken, det er at det skal ble skrevet om i avisa, hva det er som har foregått på Arvato, og med den her 'mafian' og alt sammen.

Så jeg har ingen anelse om hvor langt jeg har kommet, det er ingen som sier noe konkret til meg.

Men mitt mål er at det skal bli sånn som politikerne sier i talene sine.

At det skal være åpenhet i samfunnet.

Når jeg kan lese om hva som foregår, i avisa, da er mitt mål nådd.

Så at jeg har kommet langt, det sier meg ingenting.

Da blir jeg mer bare irritert, for da skjønner jeg ikke hva som menes.

Og da kanskje jeg blir litt slapp, hvis jeg tenker sånn, å jeg har jo kommet langt.

Men, nei.

Mitt mål er at jeg kan lese om hva som foregår, åpent, (altså sant), forklart, i avisa.

Da er jeg fornøyd, og da er mitt mål nådd.

Så får jeg nullstille meg da, når jeg vet hva som egentlig foregår, og ta det derfra.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har jo jobbet som butikksjef i Rimi.

Så jeg vet hva det menes med å ha åpenhet.

For jeg hadde en assistent, som var vant til åpenhet, på Rimi Langhus, Sølvi.

Så jeg vet hvordan det er meninga, at det skal være, i butikkene.

Så da merker jeg kanskje raskere enn andre, hvis noe er galt i samfunnet.

For da merker jeg at det er ikke sånn i samfunnet, som jeg har lært, i Rimi, at det skal være i butikken.

Når det gjelder organisasjon og ledelse da.

Så da reagerer jeg på sånt, når kartet ikke passer med terrenget, for å si det sånn.

Det som politikerne sier i de fine talene sine, at Norge er et åpent samfunn, det passer ikke med virkeligheten.

Så det er derfor jeg klager så mye, fordi hvordan kan man ha kontroll på livet sitt da, når man bare blir tullet med, og ført bak lyset, av politi og myndigheter?

Nei, da kan man jo ikke stole på disse.

Så da skjønner man det, at ikke bare de mafia-kriminelle osv., bryter spillereglene i samfunnet, men at også politi-myndighetene gjør dette.

Så vanlige folk, de er en flokk byttedyr, som blir utsatt for 'rovdyr', i form av mafia-kriminelle og politimyndigheter osv.

Det merker jeg selv og, jeg blir nok tullet minst like mye med av politiet som av noe 'mafian'.

Og jeg tror ikke at politiet er noe flinkere til å følge spillereglene i samfunnet, enn de kriminelle.

Dette er nok noe New World Order-greier, hvor politiet er i samme boks som de kriminelle.

De som vet hva som foregår, mot vanlige folk, eller 'the sheeple', som de blir kalt i New World Order-terminologien.

Vanlige folk blir sett på som 'sheeple'.

Menneske-sauer.

Som kan bli tullet fritt med av mafia-kriminelle, politi og etterettning, og andre i underverdenen.

Mange damer vet nok om dette, for de blir nok brukt som horer av disse i underverdenen.

Men disse damene er nok også med på dette, må man nok si, for de sier ingenting til de vanlige folka, 'the sheeple', som de vel egentlig er en del av selv og kanskje, horene.

Så om horene er med på det, eller ikke, det vet jeg ikke, men de blir kanskje truet mye og sånn da.

Men ser jo hun polske dama som ble drept, ved å bli brent levende, her i Liverpool, for et par år siden, Monica Szmecht.

Hun ble vel brent av de mafia-kriminelle og hun ble også nektet hjelp av politiet, her i byen.

Så hvis hun Sczmecht var en 'sheeple' da, for å følge New World Order ordbruken.

Så var politet og de mafia-kriminelle, da underverdenen da.

De samarbeidet kanskje til og med muligens om å organisere dette drapet for å sette skrekk i New World Order-horene da.

Hva vet jeg.

(Jeg kjenner ikke den Sczmecht-saken i detalj, så jeg får bare si at jeg beskriver det sånn, som et eksempel her da.

At jeg ikke kan si at det var nøyaktig sånn, men sier at det var sånn, for å bruke det som eksempel på bloggen).

Og de horene er ofte nordiske.

Kanskje det er derfor at New World Order tuller så mye med Norge, for at de vil ha de nordiske damene, som går for å være de peneste.

Man ser jo hvordan rykte svenske damer har.

Så der har kanskje New World Order hatt kontrollen lenge, og nå vil de gjøre det samme med Norge.

Noe sånt.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter