Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 31. mars 2009

Her har politiet eller Gladio (aka. Stay Behind aka. 'mafian'), satt opp en tulle-blogg i navnet til faren min, tolker jeg dette som. (In Norwegian)



http://www.arnemoganolsen.blogspot.com/

PS.

Her skriver de noe tull om HV, som viser at de kødder.

I HV, så har ikke lenger soldatene tennstempel og tennstempelfjær oppbevart ved våpenet.

Neida, de måtte sendes inn, til HV.

Så min AG kan ikke brukes, uten å få dette fra f.eks. HV.

Så det våpenet utgjør ingen fare.

For det andre, så lå det sammen med dyre antikviteter fra Gjedde-familien i Danmark, et dyrt sølv-ølkrus, fra 1700-tallet, som har stått på Gjedde-familiens gamle residens, på Mors, på Jylland, Højris Slott.

(Som jeg fikk i gave fra mormoren min, i Nevlunghavn, Ingeborg Ribsskog, på 34-års dagen min).

Så sånn er det.

Og de bodene var videoovervåket, og lå ved parkeringshuset på Coluseum, i Oslo.

Og man måtte ha kode for å komme inn, og så var boden låst med en dyr hengelås og videoovervåket.

Medalje og merker fra infanteriet lå der også.

Og andre dyre ting jeg hadde.

Så det lå sikkert og trygt, vil jeg si.

For det andre så spurte jeg ikke faren min om å ta vare på dette.

Neida, jeg spurte han om han hadde råd å betale for leia av boden.

Jeg sa at jeg ikke ville at noen skulle rote i de tingene der, for det var HV-ting, og det ville jeg ikke at noen skulle rote i, da han foreslo at han kunne hente det.

Så det er jug det som står der.

Så det har jeg gjort helt klart ovenfor både faren min og City Self-Storage at kun HV får lov å rote i de tingene.

Så der juger faren min, eller hvem det er, som har skrevet den 'Raggar'-bloggen.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter