Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 11. april 2009

Christell også i den russiske mafian? (In Norwegian)

Hvis det er sånn, at Solveig på Holmen, var i den russiske mafian.

Så husker jeg at faren til Christell, fra Ålesund vel, som er død nå, et eller annet med Humblen.

Han stod nok i noe slags ledtog med hun Solveig på Holmen.

For bare Haldis fikk lov å gå inn, når han var hos Solveig i Oslo.

Faren min måtte sitte i bilen.

Så Christell er kanskje noe russisk mafia etter faren sin, og ikke norsk som jeg trodde?

(Det finnes vel ingen norsk mafia?)

Nei, det tror jeg ikke.

Det er vel bare Toska og de.

Tveita-gjengen og dem vel.

Men dem er vel ikke noe mafia på samme måte, de er vel mer bare kjeltringer.

Noe sånt.

Uten at jeg vet så mye om dette.

Men men.

Mer da.

Jo, Christell og Pia, gikk også på RS og URK, i Svelvik.

Så det høres rimelig kommunistisk ut, må man si.

RS er rytmisk sportsgymnastikk, og det er jo noe som østblokklanda osv., var sterke i, mener jeg å huske.

For Ågot, på Sand, så også på det.

Så sånn var det.

Og URK, det er da Ungdommens Røde Kors.

Så det heter noe med 'rødt' ihvertfall.

Så det er litt kommunistisk det og kanskje.

Eller det kan ihvertfall høres sånn ut.

Så om Christell er noe russisk mafia?

Hun fikk seg en mann fra Sverige, kanskje det er mer sånt der.

Han holdt med AIK, mener jeg å huske.

(Almenna Idrottsklubben, eller noe).

Altså Almenna betyr vel kanskje noe av det samme som 'Common', som i kommunist.

Noe sånt.

Men men.

Mer da.

Jo, Christell ville ikke være med i min mormors bursdag, i Stavern.

Neida.

Men Christell var med en gang til Larvik, og da ville dem sitte på Albert Bøe osv., søstra mi ville vel det.

Så det var noe med Albert Bøe.

For mora mi ringte en gang Albert Bøe, da jeg var på helgebesøk i Jegersborggate, og klagde på, til Albert Bøe, at jeg var så god i matte, enda mora mi ikke var det.

(Og da jeg og søstra mi var på besøk hos tanta vår, Ellen, i Basel, i Sveits, i 1986, da så vi Anette Bøe, på flyplassen i Basel, (som også var flyplassen til en fransk by), da vi skulle hjem.

Nick Ewans sa først at faren min fikk penger, fra Frankfurt, i 1986, kan det ha vært noe med at jeg og søstra mi ble sendt på ferie til Sveits?).

Så her var det noe veldig rart.

Så jeg får kanskje tenke på å kontakte hun Anette Bøe, tror jeg.

Kanskje mora mi fikk penger av Albert Bøe, (en kjent kjøpmann som hadde det mest kjente varemagasinet i Larvik, kanskje ved siden av Domus), for å tulle med meg og søstra mi?

Så folk flest trodde nok at mora mi var gæern.

Og hu oppførte seg veldig rart.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Og faren min, han har nok vært noe slags slave, for den her russiske mafian, eller hva dem er, med Haldis i osv.

For jeg husker da vi var i bryllupet til Haldis sin sønn, Viggo Snoghøj, (som nå kaller seg Viggo Snowhill, og som søstra mi, Pia Ribsskog, sier er gigolo i USA).

Da vi var i bryllupet til Viggo og Gretha, i Danmark.

Da bodde vi på et hotell i sentrum av Køge.

Og da, så kom plutselig Christell inn på rommet, og sa at 'Arne sleiker på tissen til mamma'.

Så det var faren min som betjente Haldis, og ikke omvendt.

Så det var Haldis som gikk med buksene, så og si.

Noe sånt.

Mer da.

Jo, jeg fikk også inntrykk av, at faren min, han måtte også inn å betjene Solveig, hun som var telegrafist på Scandinavian Star.

Så, han var sånn sexslave for Solveig på Holmen, en gang iblant og, tror jeg.

Og dette passer med det Christell sa, 'at hvorfor drikker Jeppe'.

Jeppe drikker fordi Haldis er i den russiske mafian, tenker jeg.

Haldis var sikkert under Illuminati-pisken, til faren til Jan og Viggo, i Danmark osv.

Men så ble hun kasta ut av vinduet, og ble lam i den ene armen.

Og da dro hun tilbake til Norge, og fikk seg en mann i den russiske mafian, (faren til Christell), som kunne forsvare henne.

Noe sånt.

Og det var noe lignende med mora mi.

Hun fant seg en mann i Larvik, (Arne Thormod Thomassen), som nok var i noe russisk mafian han og.

Noe sånt.

Men her må jeg nok tenke lengre, så kanskje det er mulig å finne ut hva som har foregått.

Vi får se.

Men jeg tror det er Frode Kølner og faren, (som er i kommunen), i Larvik, (som er illuminister).

Som tulla med meg, (med å få inn en vrang hushjelp osv., hos oss).

Så jeg og mora mi ble uvenner.

For jeg skulle egentlig passe på mora og søstra mi, sa stefaren min, som flytta til Oslo.

Men da, når mora mi ikke klarte å kontrollere meg, så forrandra dem planene.

Og plutselig fikk dem Axel.

(Selv om ei venninne av mora mi, sa at mora mi ikke så gravid ut, på bildet, fra København, hvor vi var på teltferie, noen måneder før Axel ble født.

Så kanskje Axel var en bytting, eller lignende?

Hvem vet).

Så ble Arne Thormod sur på meg da, fordi jeg ville flytte til faren min.

Så fikk han faren min til å komme under pisken til Haldis?, som kanskje var i samme mafian som Arne Thormod?

Noe sånt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter