Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. april 2009

Diverse bilder fra Liverpool. (In Norwegian)
















PS.

Hun blonde dama utafor Bumper, hun dreiv å grein, hun som står sammen med han gubben.

De kjente hverandre veldig bra, for hun sa noe sånn som, du skal alltid, eller noe sånn.

Så hørte jeg ikke resten.

For Bumper var stengt, for å komme inn, for klokka var halv fire.

Så sånn var det.

Og da måtte jeg snu, og gå ut igjen, og da så jeg det paret da, må man vel kalle det.

Og hun jenta grein da.

Hun oppførte seg som kona hans omtrent, men hun så alt for ung ut til det.

Så jeg måtte kikke en gang ekstra på henne, for å se om hun var en gammel kone, men hun var ikke det.

Så stod jeg utafor der, og kikka litt, så så jeg det paret igjen, og da tok jeg bilde, siden hun grein da.

Jeg synes det virka som at noe kunne være galt.

Jeg tok bilder av noen jenter i gata utafor, som dreiv å kledde av seg.

Men det var fordi at dem bråka så mye, så jeg lurte på hva som foregikk.

For noen ganger driver folk og bruker dop osv, i gata der, så det er litt artig å ta med på bloggen.

Så det er mye rart som foregår i gata utafor her om kvelden, ettersom det er så mange diskoteker i nabo-smuget, Eberle St.

Også er det høy musikk da, så det er ikke så enkelt å sovne alltid.

Men da kan man skrive blogg da, så har man noe å gjøre.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter