Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 19. april 2009

Går det ann å se at håret mitt begynner å bli grått her eller? (In Norwegian)






PS.

Det her skjedde en gang i Oslo og.

Det året jeg begynte å studere igjen, tror jeg, på HiO, i 2002.

Mener jeg det var.

Og da kjøpte jeg sånn hårfarge, på Steen og Strøm.

Og da var det sånn glansvask, eller noe, tror jeg, som gikk bort etter et par uker.

Noe sånt.

Og da var ikke håret grått lenger.

Forstå det den som kan.

Kanskje det funker å gjøre det nå og.

Jeg lurer på om jeg burde begynne å trene igjen, for jeg er anspent pga. det her at arbeidsledighetstrygden går ut snart, og det her med å søke asyl på the Home Office og at jeg skylder på husleia osv.

Vi får se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg pleide å trene, her i Liverpool, i 2006 og 2007.

Men jeg ble bare tulla med, på to treningsstudioer, i 2007.

(Som jeg har skrevet om på bloggen).

Så jeg måtte slutte å trene.

Og jeg blir tulla med av myndighetene og politiet og alt mulig og.

Etter at jeg startet den arbeidssaken mot Bertelsmann/Microsoft, begynte den tullingen på treningsstudioene osv.

Så her er det noen som bruker noe etterettning, eller noe, for å tulle med meg, siden jeg tørr å stå opp for rettighetene mine, ovenfor de her store tyske og amerikanske firmaene.

Så da kan man ikke ha et vanlig liv, virker det som.

Hvis det ikke er noe med det her mafian-greiene som morfaren min også visstnok var forfulgt av.

Eller at jeg har fått noe fatwa av noen muslimer, som jeg også har lest om, fra da jeg bodde i Oslo sikkert, og dro med en sånn veldig løs albansk dame hjem engang, etter at jeg var i Nevlunghavn og fikk så mye penger av bestemor Ingeborg, og måtte sove på sofaen der osv., og fikk det sølvølkruset, til 34-årsdagen min, det fra den adelsfamilien Gjedde, som jeg er i fjern slekt med, som hadde stått på et slott i Danmark og var fra 1700-tallet.

Det var sommeren 2004, så så jeg den fine albanske jenta, da jeg kom til Oslo.

Det var nok noe plott, av Illuminati.

(Dvs. bestemor Ingeborg og søstra mi Pia).

Så har jeg fått noe fatwa fra muslimene på meg da, etter det, sikkert.

Jeg var litt i sjokk, på den her tida, for jeg hadde fått trynet ødelagt, i 2003, og overhørt at jeg var forfulgt av mafian.

Så jeg hadde mye adrenalin og testosteron, pga. det her, så jeg var litt vill da.

Mer da.

Jo det er nok Illuminati, vil jeg si, som nok tuller med meg.

Siden jeg klagde til bestemor Ingeborg, i 1977 eller 78, på at Danmark behandla Norge dårlig, under dansketida.

Noe sånt.

Så sånn er det.

Hvis det ikke startet før det her og.

Så sånn er nok det ja.

Så hvis man tror at man skal få rettighetene sine, fra myndighetene, når man trenger de, så burde man ikke stole på det.

For det er ikke sånn det fungerer.

Man har egentlig ikke noe rettigheter, myndighetene kommer bare til å tulle med rettighetene dine.

Ihvertfall hvis du er norsk, og ikke har mørkt hår.

(Illuminati-agendaen er nok en krig mot de som ikke har mørkt hår).

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter