Hei,
jeg tror kundeservice er et fremmeord for deg ihvertfall.
Nå har jeg Google-t det for deg:
Er ikke dere en service-organisasjon da?
Jeg har jobbet med kundeservice i mange år jeg skjønner du, så jeg reagerer på sånn kundebehandling som det her.
Med hilsen Erik Ribsskog
2009/7/31 <andreas.gjone@ansa.no>
Hvorfor i all verden skal du klage på Britt Ystebø? Du er ikke medlem av organisasjonen. ANSA har brukt tid på å prøve å hjelpe deg, selvfølgelig helt gratis.
Det går klart og tydelig frem av denne nettsiden hvem som er daglig leder i ANSA: www.ansa.no/kontakt.
Andreas Gjone
Sendt: to 30.07.2009 19:00
Til: Andreas Gjone Emne: Re: To svar på henvendels/Fwd: Problemer med Lånekassa
Hei,
ok, jeg tenker som så da, at jeg kanskje burde sendt en klage på hun Ystebø da, siden
hun driver og roter sånn, og jeg allerede har blitt tullet mye med av Lånekassa og HiO,
i denne saken.
Hvem av de 11 kollegaene dine er det som er sjefen til deg og Ysterbø da, hvis det er lov
å spørre?
Mvh.
Erik Ribsskog
2009/7/30 <andreas.gjone@ansa.no>
Sendt: to 30.07.2009 18:22 Til: Andreas Gjone Emne: Re: To svar på henvendels/Fwd: Problemer med Lånekassa
Hei,
ok, jeg skal gjøre det.
Er dere som jobber i Ansa, er dere frivillige, eller jobber dere fast, lønnet av staten liksom.
Eller er det er sånn som forsettelse av russestyret, eller noe sånt noe?
Jeg bare lurte, for jeg prøver bare å orientere meg litt her.
Men jeg skal skrive det brevet til Lånekassa, som vi ble enige om i den tidligere korrespondansen.
Igjen takk for hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog
2009/7/30 <andreas.gjone@ansa.no>
Hei, Erik.
Se bort fra e-posten til Britt Ystebø. Hun har ikke fått med seg at vi har kommunisert tidligere. Bare skriv det brevet du har planlagt å skrive.
Vennlig hilsen
Andreas Gjone
Sendt: on 29.07.2009 21:17 Til: Andreas Gjone Emne: To svar på henvendels/Fwd: Problemer med Lånekassa
Hei,
først så fikk jeg beskjed av deg om å skrive et brev til Lånekassa, om problemene.
Men etter dette, så fikk jeg beskjed av Britt Ystebø, om å kontakte dere igjen.
Er dette noe du har bedt henne om å gjøre, lurte jeg, for nå driver jeg og skulle
skrive brev til Lånekassa her, som du rådet om, så lurer jeg på hvorfor hun
Ystebø skriver, etter at du har gitt råd, har hun lest på bloggen min kanskje,
eller er dette noe du har bedt henne om å gjøre, eller er hun din sjef, eller
hvordan henger dette sammen?
Mvh.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------- From: <Britt.Ystebo@ansa.no>Date: 2009/7/3
Subject: SV: Problemer med Lånekassa To: eribsskog@gmail.com
Hei Erik,
Takk for mail.
Pga. ferieavvikling er din henvendelse dessverre ikke blitt besvart. Hvis problemstillingen fortsatt er uløst hver vennlig å ring meg dirkete for en raskere bistand, tlf. 22477604.
Med vennlig hilsen Britt Ystebø Rådgiver Tlf: 22 47 76 04
ANSA – Association of Norwegian Students Abroad
Storgata 19, 0184 Oslo Tlf: 04544
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 8. juni 2009 14:44 Til: ANSA Studieinformasjonen Emne: Problemer med Lånekassa
Hei,
har dere noe råd om hvem man bør kontakte hos Lånekassa, for å få til å ta seg sammen litt?
Altså, jeg studerte i Sunderland, og måtte avbryte studiene, fordi studielånet var fire måneder
forsinket og jeg mistet kontrollen på økonomien min, som medførte at jeg måtte bruke tiden
min på å få kontroll på regninger og alt mulig annet, og fikk ikke brukt så mye tid på studier.
Jeg hadde også noe personlige problemer, så da fikk jeg godkjent fra St. Hanshaugen
Trygdekontor, seinere i 2005, at jeg hadde en sykmelding for det skoleåret.
Og sosionom faktisk, kontaktet Lånekassa, angående studielånet mitt, og forklarte om min
situasjon da, sommeren 2005.
Så ble jeg jaget til England, må man si, uten noe annet enn det jeg hadde på meg av klær
Altså alt av viktige papirer mm. lå i Norge, og jeg fikk ikke noe hjelp av politiet, enda noe
slags kriminelle jagde meg fra gården til onkelen min, så ville ikke politiet gi noe hjelp,
Så jeg hadde ikke fasttelefon, eller noen ting, de første årene jeg bodde i England, og
jeg fikk ikke posten min hit heller.
Men jeg ringte Lånekassen ifjor, og forklarte om alt dette i detalj, i en lang samtale.
Og da sa Lånekassa, at om jeg sendte dem brevet fra Trygdekontoret på St. Hanshaugen.
Om at jeg var sykmeldt for skoleåret 2004/05, så kunne jeg få studielån igjen, ble vi enige
om, etter en lang samtale.
Så sendte jeg dem det brevet, nå i mars.
Og nå så har jeg prata med tre forskjellige hos Lånekassa, og de har gått tilbake på den
avtalten, som jeg hadde førstemann ifjor, om at hvis jeg fant det brevet, fra St. Hanshaugen
Trygdekontor, og sendte dem det, så ville jeg igjen være berettiget til studielån.
Det ble jeg enig om med Lånekassa ifjor, på telefon.
Men nå, så sier de masse annet tull, og går tilbake på den avtalen jeg hadde med han som
Også sier en leder der, på utenlandskontoret, som jeg prata med idag, han sier, at
'den samtalen finnes det ikke spor av nå'.
Men, det er vel ikke min feil at de ikke logger samtalene sine der?
Det er jo bare dumt av Lånekassa å ikke gjøre det.
Men det skal jo ikke jeg straffes for, at de ikke har orden i sysakene sine der, og logger samtalene.
Så bare legger han overordnede der på, midt i samtalen, fordi jeg ikke lar han patronisere meg.
For jeg har gjort sånn som jeg ble enig om, med han hos Lånekassa på telefon ifjor.
Også begynner de andre der, og gå tilbake på det som ble sagt på telefon ifjor, og finner på
mye paragrafer og lignende da.
Det mener jeg, at det hører ingen steder hjemme, å tulle sånn med folk som vil ha ferdig
Så jeg lurer på om dere har noe råd, om hvem man burde prate med der, om sånt.
|
|