Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. juli 2009

Jobbsøking i England: Noen sendte meg et skjema, som de ville at jeg skulle fylle ut, anågende en jobb da. (In Norwegian)




Google Mail - Desktop Support Engineer Application










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Desktop Support Engineer Application











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 10, 2009 at 4:28 PM




To:
Jade Sidwell <jade@highperformanceconsultancy.com>






Hi,

here's the appliactian-form, filled out, and with enclosures.

I hope to hear back from you, about the job!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Wed, Jul 8, 2009 at 3:56 PM, Jade Sidwell <jade@highperformanceconsultancy.com> wrote:



Hi Erik,


Thank you for your e-mail. I have attached two
files for you including; a job application form and a job description of the
role.


It would be great if you could fill in the job application
form and send it back to me, preferably via e-mail



Thanks



Jade Sidwell




Jade Sidwell


HR Consultancy/Administrator



High Performance Consultancy



'Exceeding your Expectations'



t:0844 800 5932


m:07749 684 649



www.highperformanceconsultancy.com



23 Seymour Street


Liverpool


L3 5PE



This e-mail message and attachment are confidential and High
Performance Consultancy reserves the rights of priviledge in respect thereof.
Any reader of this e-mail message and attachments who is not in the addressee,
is hereby expressly forbidden to copy, disseminate, distribute, or in any way
use the information contained in this e-mail. If you have any queries please
e-mail jade@highperformanceconsultancy.com.











11 attachments
img282.jpg
850K
img283.jpg
510K
img284.jpg
549K
img285.jpg
463K
img286.jpg
472K
Examination Results NHI.jpg
243K
Examination Results HiO.jpg
127K
Arvato Team-Leader Application 1.JPG
188K
Arvato Team-Leader Application 2.JPG
320K
img281.jpg
727K
CV - Erik Ribsskog.rtf
7K








PS.

Her er de vedleggene:

img281 paint

img282

img283

img284

img285

img286

Arvato Team-Leader Application 1

Arvato Team-Leader Application 2

Examination Results NHI

Examination Results HiO

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter