Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. august 2009

Axel fortalte at han hadde solgte seg, så og si

Nå kom jeg på noe som skjedde her, rundt år 2000 eller år 2001, kan det kanskje ha vært.

Axel dro jo til Spania, og bodde hos faren sin der, Arne Thormod Thomassen, (som leide leilighet der vel), på den tida, da jeg jobba, på Rimi Kaldbakken.

Som var fra høsten år 2000 til våren 2001.

Da husker jeg at Axel bodde i Spania på den tida.

Men like før han dro ned dit, (eller om det var like etter).

Mest sannsynligvis før han dro ned.

Så fortalte Axel en historie, om at han hadde vært ute i Oslo Vest, ved Skøyen eller noe, var det kanskje.

Også hadde stått lent opp mot en bygning, eller butikk, eller hva det var, og venta på at noen skulle hente han, eller at en buss eller taxi, skulle dukke opp, eller noe.

Også hadde visst et ungt par, som kjørte i en bil, stoppet opp, ved siden av Axel, og spurt, 'hvor mye tar du da?'.

Altså hvor mye han tok betalt for sex.

Med dette paret da sikkert.

Men jeg fikk meg ikke til å spørre, hva som skjedde videre.

Dette var litt vel 'far out', for meg, og jeg har ikke prata med Axel eller noen andre, om dette, i ettertid.

Men jeg lurer på hva Axel egentlig mente.

Prøvde han å fortelle meg at han dreiv med sexsalg, til et eller flere kjønn, innimellom?

Jeg vet ikke jeg, altså.

Hva var poenget fra Axel med å fortelle meg dette, utenfor sammenhengen?

Ikke vet jeg, men det er kanskje noen andre som forstår det.

Det får man regne med.

Dette kan man lure på ihvertfall.

Jeg lurer ihvertfall på hva Axel mente, og hvorfor han tok oppe dette, uten noen slags sammenheng, som jeg kunne forstå.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og når jeg tenker på det her, så tenker jeg også på en annen episode.

Det må ha vært i 1994 eller 95 vel, før Pia, søstra til Axel og meg, fikk unge, vel.

For da var det en kveld, som søstra mi dro med Axel og meg, ut til Christell, som bodde i Vollsveien, ved Skøyen.

Akkurat, Skøyen ja, der Axel sa han hadde fått en forespørsel om hvor mye han tok.

Det var en litt merkelig stemning hos Christell.

Det var noen jenter der, på Christells alder vel, i begynnelsen av 20-årene, som jeg ikke fikk kontakt med.

Jeg prata nesten ikke med Christell heller, for det meste så bare satt jeg der.

Jeg spurte Christell hva hun dreiv med, hva hun likte å gjøre i Oslo, hvorfor hun bodde i Oslo, med andre ord.

Og da sa hun, at hun bare satt hjemme i Vollsveien og så på TV.

Så sånn var det.

Da vi gikk, etter en ganske intetsigende kveld, for meg ihvertfall.

Så kikka Christell ut av døra, og sa til meg og søstra mi, og Axel og.

Axel er jo født i 1978, så han var vel sånn 16 år, i 1994, som vel det her var.

Mens jeg var 24 år da.

Men jeg så ganske ung ut for alderen.

Og Axel, han hadde trent så mye karate osv., så han så voksen ut for alderen.

Christell kikka ut av døra si, da vi egentlig hadde gått, og sa at hu syntes at jeg og Axel ligna.

At hu ikke klarte å se forskjell på meg og Axel.

Men hvorfor sa hun dette?

Var det noe 'mafian'-'kodings'?

At Christell trodde hun var jenta mi.

Men, så syntes hun at det var greit å kjøpe en 16 år gammel Axel for sex.

Siden hun ikke så forskjell mellom meg og Axel.

Passer det med 'mafian' og hva heter det, Malteserorden-moral eller?

Det er nok noe med hun Christell ja, det er nok helt sikkert.

Fy faen, så mye dritt man har i familien da.

Så sånn er det.

Men, det er vel ikke så mye man kan gjøre med det her, annet enn å prøve å skrive om det på blogg, og advare andre folk, om hvordan de her folka er.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter