Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. august 2009

Christells plan

Nå har jeg tenkt litt mer på det jeg skrev, i en bloggpost, igår, var det vel, om at Christell var litt pedo.

Fordi da jeg og søstra mi og Christell var i tenårene, så var søstra mi og Christell på besøk hos meg en gang.

Og da sa Christell, 'at hvis de sier barnerov, så er det fordi at de er misunnelige, ikke sant'.

Til meg og søstra mi, men mest til søstra mi, sa hu det.

Men da var nok det, fordi at Christell da, som 15-16 åring, hadde vært ute og flydd, med noen eldre gutter.

Også hadde noen andre gutter ropt barnerov etter han Erik Thorhaldsson, eller hvem det kan ha vært.

Jeg har jo skrevet om det på bloggen før, at broren til Hege Snoghøj, han holdt en tale i bryllupet til Jan og Hege Snoghøj, hvor han begynte å prate om Christell.

Og da begynte han å prate om, (han pratet litt lavt og utydelig da), at Christell hadde hatt noen og 30 eller noen og 40 menn.

Og jeg har også skrevet om, på bloggen, at Christell, hun brukte seg selv og Nina Monsen, til å påvirke meg, til å begynte å bruke lypsyl og hårgele og til å ikke se ut som Ulf Havmo, som var ustelt da.

Så, Christell har nok hatt en plan med meg, siden hun drev og skulle forme meg da.

Og jeg har også skrevet om, at en gang jeg hadde to damer, som var et år yngre enn meg, i leiligheten, to av nabojentene, en sommer, i forbindelse med Svelvikdagene, eller noe.

Da kom Christell opp, og jagde disse jentene, Lisbeth og søstra til 'Lille-Oddis', før det eventuelt skjedde noe.

Men men.

Så Christell har nok hatt en plan.

At hun skulle knulle med 40-50 menn osv.

Mens hun skulle hindre meg i å ha noen damer.

Og om hun da skulle bruke meg som noe slags 'rebound-guy', etter at hun hadde knulla med alle disse 40-50 menna.

Var det derfor hun jagde disse nabojentene ut av leiligheten min?

At Christell har forbindelse til noe som heter Malteserordenen, og derfor er andre mennesker bare som leketøy, for de.

Blant annet hadde Christell en venninne, da hun var jentunge, på den tida som faren min flytta ned til dem, som het Nina Monsen.

Christell behandla Nina Monsen som en ting, vil jeg si.

Som et levende kosedyr, kanskje.

Hun kalte Nina Monsen, for 'Nasse Nøff', som om hun var en kosebamse.

Og Nina Monsen måtte bare finne seg i dette.

For Haldis (moren til Christell) og Christell har nok en link til den her mektige Malteserordenen da, som er nesten som et eget land, og har representanter med observasjonsstatus, i FN da.

Christell og Haldis har slektninger i Bergen som er med i denne Malteserordenen.

Så sånn er det.

Nina Monsen skal visst ha tatt selvmord, rundt år 2000.

Men Nina Monsen hadde da barn og hun var vel ikke den typen av menneske som ga opp uten videre.

Så jeg lurer litt på om det kan ha vært noe muffens rundt det selvmordet.

Iallefall vil jeg advare mot hun Christell, som nok ikke skjønner helt forskjellen mellom mennesker og ting, siden hun blitt så skjemt bort hele livet, og siden hun for det meste har gjort som hun har villet, nok siden hun har slekt i den her Malteserordenen da.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter