Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. august 2009

Ny e-post til Vestfold Fylkeskommune




Google Mail - Påminnelse/Fwd: Samarbeidsavtale Vestfold og Buskerud










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Samarbeidsavtale Vestfold og Buskerud











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 31, 2009 at 3:21 PM




To:
Øyvind Sørensen <oyvinds@vfk.no>






Hei,

nei, da blir det vel vanskelig å dokumentere at man kom inn på videregående i Buskerud gjennom sammarbeidsavtalen mellom Buskerud og Vestfold da, hvis det ikke finnes noen dokumenter om dette.


Men dette med bussene kan dere kanskje tenke på.

For det året jeg gikk i Drammen, så hadde jeg egentlig ikke skolebuss, siden den startet fra Svelvik, som er nærmere Drammen.


Så jeg måtte sitte en time, i klasserommet hver morgen og vente, og så dukka det opp noen Kongsberg-folk, som er nesten enda mer sossete enn Tønsberg-folk, for å si det sånn, etter en halv time.

Så det hadde sikkert vært artigere for Berger, hvis de som ville gå på skole i Drammen, også kunne få en buss, som kunne fungert som en slags skolebuss, ved at den var i Drammen omtrent når skolen startet.


Og jeg fikk heller ikke ordentlig rådgivingstjeneste, da jeg gikk på skole i Drammen, for jeg ønsket å lære mer om BI, men han rådgiveren ville ikke gi meg noen informasjon.

Og, når jeg begynte i Drammen på tredjeåret, så hadde jeg matte valgfag, for da kunne jeg komme inn på høyskoler, uten forkurs.


Men, han læreren vi hadde, han hadde Drammen-folka, også hatt året før, og han lærte bort på en spesiell måte, så vi som var fra utkanten av Drammen, sånn som Røyken og Berger osv., vi skjønte ikke noe av den mattelæreren der.


Så det var litt som mangla på tilrettelegginga og også viljen, vil jeg si, fra skolen i Drammen, (Gjerders VGS. som er nedlagt nå, men alikevel).

Så dette med busser og annet, som er rundt denne samarbeidsordninga, er også viktig, vil jeg si.


Det er litt dårlig ovenfor elevene fra Berger, som ikke får skolebuss til Drammen, vil jeg si, hvis det er sånn enda.

Så da får jeg ihvertfall komme med de tilbakemeldingene da, siden dere ikke har dokumentasjon om samarbeidsordningen.


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/8/31 Øyvind Sørensen <oyvinds@vfk.no>



Erik Ribsskog


Du ber om råd vedrørende anmeldelse av
forfalsket vitnemål. Det er en politisak, og vi har ikke noen råd å gi.



Du ber om bekreftelse på at du var en av
de ti beste søkerne fra Vestfold til Buskerud fylkeskommune skoleåret 1988/89. Vi
har dessverre ikke slike oversikter



Du ber også om dokumentasjon som viser at
du hadde busskort mellom Drammen og Bergeråsen skoleåret 1988/99. Vi har ikke
arkiv over det.



Mvh


Øyvind
Sørensen







Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 30. august 2009 04:39

Til: Øyvind
Sørensen

Emne: Påminnelse/Fwd:
Samarbeidsavtale Vestfold og Buskerud




Hei,






jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, og
sender derfor denne påminnelsen.






Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/8/18

Subject: Re: Samarbeidsavtale Vestfold og Buskerud

To: Øyvind Sørensen <oyvinds@vfk.no>





Hei,






dere må da ha arkiv på det her.






Er det ikke noe som heter at ting skal være offentlige da?







Mvh.






Erik Ribsskog






2009/8/18 Øyvind Sørensen
<oyvinds@vfk.no>








Til
Erik Ribsskog


Vi
har mottatt en mail fra deg vedrørende samarbeidsavtalen mellom Buskerud og
Vestfold fylkeskommune.



Vi
kan dessverre ikke hjelpe deg i forhold til de problemene du tar opp.



Mvh


Øyvind Sørensen



Direktør
utdanningsavdelingen


Vestfold
fylkeskommune


tlf.
33 34 40 80


Mobil:
91 61 22 65
























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter