Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. desember 2009

Jeg sendte en e-post til Albert Bøe, (eventuelt Albert Böe), fra Larvik, far til Anette Bøe, langrennsløperen




Google Mail - Kjære Albert Bøe (eller Böe stod det visst)










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Kjære Albert Bøe (eller Böe stod det visst)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Dec 31, 2009 at 2:10 AM




To:
post@albertboe.no






Du hadde et varemagasin, i Larvik, da jeg vokste opp der, som guttunge, på 70-tallet.

Stefaren min, Arne Thomassen, kjøpte en sykkel til meg der, da vi fortsatt bodde på Halsen.

Så observerte naboen vår, at jeg kræsja i porten til huset vårt.


For jeg holdt et halvt øye med de som satt der og grilla, for jeg var uvenn med de tre sønnene til naboen.

Så jeg klarte egentlig å sykle, men stefaren min ydmyka meg, og bytta til jentesykkel med støttehjul.


Seinere, så hørte jeg at mora mi ringte til deg, Albert Bøe, en gang jeg besøkte hu i Larvik, i Jegersborggate 16, mens jeg bodde på Berger.

Og spurte hvorfor jeg var så flink i matte, når hu ikke var det.


En gang så jeg dattera di, Annette Bøe, på flyplassen i Basel, sommeren 1987, da jeg og søstra mi hadde vært på ferie hos tante Ellen Ribsskog Savoldelli, som nå bor i Stavern vel.

Da jeg var i militæret, i infanteriet, på Terningmoen/Oppland regiment, skoleåret 1992/93, så fortalte Pettersen fra Fredrikstad oss, på rommet, den første uka vel, at Ørjan Løvdahl ble sendt hjem fra Albertville-OL, siden han hadde hatt sex med Annette Bøe og tre andre damer på rommet.


Jeg sier bare det jeg hørt, men Pettersen var skikkelig Fredrikstad-kar, (som den eneste fra Fredrikstad i Elverum vel), og sa 'han Ørjan ja', og sånn, så han visste nok godt hvem Løvdahl var fra hockey-kamper og sånn sikkert.


En sersjant ved navn Johansen hadde møtt Pettersen og den unge dama hans der en helg, husker jeg han sa, før han dro til Skottland.

En fra Vestlandet, som hadde med to pene damer til Terningmoen-leieren, den helga jeg var ukehavende soldat, eller hva det het.


Noe sånt.

Bare noe jeg kom på.

Så du driver ikke og tuller med meg du, pga. noe av dette?

Jeg har også hørt at jeg er baron Adeler forresten, etter Cort Adeler.


Hvorfor skriver du Böe og ikke Bøe da.

Annette Bøe, kalles vel 'Bøe'.

Og hva skjedde med butikken deres, i Prinsegata vel, i Larvik, like ved torget der.

Eller unnskyld, varemagasinet deres, mener jeg.


Når mora mi kan ringe deg, så kan vel jeg sende e-post til deg, tenkte jeg, så derfor prøver jeg det.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog









PS.

Her er linken til nettsidene til Albert Böe:

http://www.albertboe.no/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter