Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. februar 2010

Fler bilder fra Liverpool



PS.

Jeg traff en pen dame fra Polen, i 20-årene vel, i saunaen, på treningsstudioet, på Adelphi hotel, i dag.

(Det er fellesbadstu da, ved svømmebassenget, så hun hadde bikini på seg ihvertfall).

Hun er sammen med en britisk dverg faktisk.

Men han var ikke i badstua, og jeg har sett det paret der mange ganger, for det er ikke så lett å unngå å legge merke til en dverg, (som jeg tror han er, ihvertfall), som alltid går med rød shorts, og er sammen med en pen, blond dame.

Hun jobba innenfor myndighetene hun polske dama da, men ikke innenfor immigrasjon.

Hun har visst bare et vikariat, som går ut i mars, så jeg lovte at jeg skulle si fra, hvis jeg fikk høre om noen kontorjobber som ble ledige.

(Enda jeg er arbeidsledig selv, men jeg fortalte at jeg har søkt på jobb som Website Manager ved Liverpool Museums nå).

Hun ble imponert, syntes jeg at jeg så på henne, når hun hørte at jeg hadde en grad i IT, fra Oslo University College, (HiO), og også har jobbet som butikksjef mm., i mange år, innenfor varehandelen, i Oslo.

Men men.

Det er et litt rart par, syntes jeg, siden hun dama er mye høyere enn han karen.

Men men.

Det er jo ikke min business.

Jeg heiv på masse vann, på et sted man kan helle vann, i badstua, og da kom det mye damp.

Det var fordi at det stenger tidlig der, på lørdager, og det var like før de stengte.

De er der ganske ofte, jeg har sett dem der mange ganger før.

Men han dvergen kom og nesten jagde meg fra basketbanen en gang, husker jeg.

For en del måneder siden.

Og da ble jeg litt sur, så jeg heiv en basketball over fra squashbanen.

Det var kanskje litt dårlig gjort men.

Men men, jeg ble litt irritert.

Men han sa ikke noe.

Men det var litt dumt gjort av meg da.

Og så kræsja jeg nesten med hu dama da jeg skulle gå for å svømme, for hu kom seinere enn han karen da.

Det er mulig at han ikke er dverg da, men bare veldig lav.

Det skal jeg ikke si sikkert.

Så jeg visste hvem hun var fra før da, men jeg kjente henne ikke igjen med en gang, i badstua.

Men jeg får se, jeg får vel si hei hvis jeg møter dem igjen.

Ihvertfall hvis hun er aleine, hun polske dama.

Hvis han karen er med, da veit jeg ikke helt hva jeg skal si.

Men jeg får vel nikke litt og si hei, kanskje.

Vi får se.

Så det er mye rart, det er helt sikkert.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg forklarte hun polske dama da, at jeg hadde jobba på vegne av Microsoft, i the Cunard Building.

Men det visste hun ikke hvor var, husker jeg.

Så sa jeg at det lå ved siden av Liver Building.

Men hun visste ikke hvor Liver Building var heller.

Og det husker jeg at jeg syntes var litt rart, for Liver Building er jo kjent for å være et av landemerkene her i byen.

Og jeg tror det må være bortimot et halvt år siden jeg så hun her i byen første gang.

For jeg har vel trent der i åtte måneder nå, tror jeg.

Og det her var vel helt i begynnelsen, den episoden på basketbanen, da jeg så det litt spesielle paret vel, første gangen, på treningsstudioet.

Men det kan være at dette ikke er fordi noe er galt.

Men det kan være at det var pga. språkproblemer, eller noe.

Det er mulig.

At hun ikke skjønte hva jeg mente, da jeg spurte om hun visste hvor Liver Building lå.

Så sånn var kanskje det.

Hvem vet.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter