Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. mars 2010

52% av leserne tror at min stesøster er en oppdiktet person. Jeg har ikke hatt så mye å gjøre med familien min, så jeg lurer også noen ganger på det

oppdiktet person

PS.

Men hun er på Facebook, og i telefonkatalogen online, så jeg lurer på om hun nok ikke eksisterer i virkeligheten likevel.

Uansett hvor utrolig dette kan høres ut.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er Christell på Facebook:

christell facebook

PS 3.

Her kan man se at Christell er på telefonkatalogen online.

Med to fasttelefoner, til og med.

Det var litt rart vel.

Har hu gjort sånn som faren min, og lar en av ungene sine bo aleine, i et hus, og bor i et annet hus selv?

Hvem vet.

Jeg stoler ikke helt på familien min ihvertfall, så jeg tørr ikke å gå god for hverken Christell eller noen av de andre i familien min, hverken på mors eller farssiden, eller i Drammen eller noen andre steder.

Så sånn er det.

Her er mer om dette:

to fasttelefoner

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=christell+humblen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter