Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. mars 2010

Helle Cathrine Gran: Utbryter fra johanitterordenen?

Nå har jeg skrevet litt om oppveksten min, hos mora mi, forskjellige steder i Larvik-området, før jeg flytta til faren min, på Berger i Svelvik, da jeg var ni år.

Og jeg har skrevet om at mora mi, Karen Ribsskog, var venninne med mora til Cathrine Gran, fra Stavern.

Og jeg har skrevet om at Cathrine Gran og jeg, vi gikk berserk i en matbutikk, i Stavern, da vi var sånn 4-5 år gamle.

For da var det så lenge siden at jeg hadde fått godteri, i en butikk, at jeg hadde glemt hvordan det var, og tok alt for mange tyggegummi-kuler, ut av boksen, som stod bak i kassa, i butikken.

Så hu dama i kassa, ble helt stum, av forfærdelse, eller hva det kan ha vært.

Men men.

Og hu Cathrine, hu tok også tyggegummi-kuler, mener jeg å huske, at hu også var litt med på det.

Men at jeg var værst da.

Og vi flytta jo til Larvik sentrum, til Jegersborggate, og på den tida jeg var 8-9 år, så hadde vi ikke kontakt med Gran-familien lengre, sånn som jeg kan huske det.

Før plutselig hu Cathrine Gran dukka opp på en av bursdagene mine.

Enten 8-års dagen eller 9-års dagen, (uten at jeg hadde bedt henne).

Og en gang, da jeg bodde i Oslo.

På slutten av 90-tallet vel.

Så chatta jeg på irc, var det vel, eller om det var en norsk web-chat.

Og da dukka søren meg Cathrine Gran opp der og, hvis jeg skjønte det riktig.

Og visste hvem jeg var, og sa at hun hadde vært i bursdagen min.

Så sånn var det.

Nå lurer jeg på om familiene våre var i johanitterordenen, siden foreldra våre var så strenge?

Så kanskje grunnen til at jeg blir tulla med, er at Cathrine Gran har bytta navn til Helle Gran, og meldt seg ut av johanitterordenen?

Også prøver de å angripe alle hennes bekjente som de ikke tror er korrupte.

For sånne sekter og ordener, de lar nok aldri noen egentlig gå.

Så kanskje det er derfor jeg blir tullet med, lurer jeg.

Når de får meg ned, så er det tid for det egentlig målet deres, som kanskje er Helle Cathrine Gran.

Er det sånn det henger sammen, at disse, ('jødiske'/mørkhårede og anti-nordiske vel), korsfarerne holder på, lurer jeg.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter