Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. mars 2010

Spilte 'Slaughterhouse'?

Nå skrev jeg om, i en avstemning om søstra mi, da hu og ei venninne i Larvik, på 10 år, eller noe, gikk med mosedåtter, utapå buksa, der fitta var, på en vei, langs Bøkeskogen, i Larvik.

Også fortalte de meg, at de hadde såpa ned doen på Grand hotell, i Larvik, en gang, og at en mann der ba de vaske etter seg.

Så sånn var det.

Jeg lurer på om de spilte Slaughterhouse?

Det er et New World Order-begrep, ettersom jeg skjønner.

At de var New Age-jenter, som spilte spill, og delte seg opp.

At noen eide hue dems, noen eide puppa dems, og noen eide rompa dems, og noen eide fitta dems.

At det er derfra utrykket 'your ass is mine', stammer fra, fra det samme spillet.

Som vel jødene/sionistene har startet.

Fordi jeg og hu pene venninna til søstra mi, vi hadde løpekonkurranse, langs fotballbanen til Larvik Turn.

Louisenlund vel.

Og hu løp like raskt som en gutt, så det ble uavgjort.

Men vi fikk noen kjettinger i magen, begge to, samtidig.

Det var søstra mi som dro meg med dit, jeg var bare på besøk i Larvik, hos mora mi en helg, for jeg bodde hos faren min da.

Og søstra mi provoserte meg litt da, og de utfordra meg, de her jentene, til løpekonkurranse.

Søstra mi gikk bare bak og så på at vi løp og hadde kontrollen.

Jeg var jo storebror, så jeg ville ikke tape ansikt, ovenfor en jente, mens søstra mi så på.

Men så ble vi begge som løp, liggende på bakken, og vri oss i smerte, fra kjettingen, som vi ikke klarte å se mens vi løp, for den syntes nesten ikke mot bakgrunnen.

Men jeg reiste meg først da, for jeg skulle liksom vise at jeg var tøffest, for det var flaut for en gutt, å tape løpekonkurranse, mot en jente.

Og da lå jo hu på ryggen, og vrei seg som en orm nesten, skrevende med armer og bein, vekselsvis da.

Og da kanskje hu spilte Slaughterhouse.

For jeg så jo på henne, mens hun lå der, for jeg var kanskje et år eldre, så jeg skulle se om hu var skada, eller ikke, for søstra mi var langt bak oss.

Så da kanskje hu mente, at fitta hennes var mi da, siden hu hadde skræva så fælt mot meg, mens hu lå og vrei seg, ved Larvik Turn-banen der.

(Og at det var derfor at hu og søstra mi, like etterpå, tok mose utapå buksa si, der fitta var da).

For søstra mi, hadde jeg sikkert sett fitta til, fra før, mens vi lekte doktor, da vi var små, eller noe.

Jeg er jo bare et år og fem måneder eldre enn søstra mi.

Og jenter sies å modnes tidligere.

Så vi lærte å tegne og skrive og alt sånt, av mora vår, samtidig.

Så vi var liksom på like fot da, ofte, så da ble det til at vi lekte doktor et par ganger, da vi var sånn 4-5 år kanskje.

Men men.

Mer da.

Jo, men jeg kjente noen jenter på Bergeråsen.

Christell Humblen og Nina Monsen og Gry Stenberg.

Og de sa at det var sånn, om noen var 'sammen'.

'Skal vi være sammen', 'er dere to sammen', 'har dere slått opp'.

Sånn snakka vi.

(Ihvertfall Gry Stenberg og Nina Monsen, av de tre jentene).

Så jeg skjønte ikke noe av det mosedått greiene, utapå fitta, som søstra mi og hu sprintraske venninna hennes dreiv med.

Hvis jeg hadde tapt, så hadde de sikkert ment at pikken min var dems da, eller noe.

Enda jeg ikke skjønte noen ting av hva som foregikk.

Søstra mi dro meg bare ned til Larvik Turn-banen, for å møte en jente, og uten å forklare noe mer.

Så jeg er sånn Berger-kar jeg, som tenker på om noen er sammen, eller ikke.

Jeg er ikke sånn Larvik kar, som jeg overhørte at den tidligere kameraten min der, Frode Kølner, prata om, 'å legge inn noen aksjer'.

Hos ei jente da.

Kanksje det også er 'Slaughterhouse'.

(Jeg lurer på om det er dette som kalles Slaughterhouse, jeg er ikke helt sikker da, det kan kanskje være noe annet, hva vet jeg).

Men 'Slaughterhouse', det er ikke norsk, det er nok 'jødisk', og de vil vel gjerne dominere verden da, antagelig.

Så norsk system, det er 'sammen', eller 'ikke sammen'.

Og jeg bruker norsk system, når jeg tenker på damer.

Men nå er kanskje så mange i underverdenen, at de fleste bruker 'jødisk' system?

Så jeg har ikke skjønt noe av det mosedott-greie til søstra mi, og det 'Slaughterhouse'-greiene hu spiller.

Så hvor hu har fått det fra, det skal jeg ikke si sikkert.

Men hu var i en gjeng, da vi bodde i Mellomhagen, på Østre Halsen, som jeg ikke likte.

Og jeg kjente ikke venninnene hennes der.

Men mora mi styrte søstra mi der da.

Og i Larvik så hadde også søstra mi venninner som jeg ikke kjente så godt.

Så søstra mi hang en del sammen med meg, i Larvik, og på Østre Halsen, de første månedene.

Men så begynte hun å henge sammen med venninner.

Men da var det mora mi som hu snakka med, om at hun dro for å besøke Sølvi osv.

Så det var det ikke jeg som hadde kontrollen over.

Så hvor søstra mi har lært det her underverden-greiene, det vet ikke jeg.

Men på Bergeråsen, hvor jeg først begynte å snakke med jenter som Christell Humblen, Nina Monsen og Gry Stenberg.

(Vi snakka sammen som om vi var en kameratgjeng omtrent, etter at Petter og Christian Grønli, flytta til faren sin i Mexico).

Og vel også noen ganger før det.

Og Tom-Ivar Myrberg, var også med i en gjeng, med meg og Gry Stenberg og Nina Monsen og Christell og meg da.

Så på Bergeråsen, så var det sånn at man var 'sammen', vil jeg si.

Som vel er det norske systemet?

Ihvertfall sånn som jeg har skjønt det da.

Så jeg er en gammeldags kar, når det gjelder hvordan jeg tenker på forhold til damer, og skjønner ikke mye av 'å legge inn aksjer' og 'your ass is mine' og 'Slaughterhouse', og hvordan man skal spille de spillene.

Så jeg er ikke det man tenker på med en 'player', eller 'playboy'.

De skjønner nok disse reglene.

Jeg er bare en vanlig norsk kar, vil jeg si.

(Men søstra mi, Pia, er nok kanskje en 'playgirl', er jeg redd).

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter