Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. april 2010

Knut Storberget bor i samme gate i Oslo, som jeg bodde i, Waldemar Thranes gate. Kanskje det er derfor jeg blir tulla med?

waldemar thranes gate

http://www.dagbladet.no/2010/04/22/nyheter/innenriks/lekkasje/eiendom/knut_storberget/11401325/

PS.

For jeg kjøpte stereoanlegget mitt, i Oslo, da jeg solgte Commodore 128, i 1987 eller 1988.

Men den forsterkeren, gikk i stykker, rundt år 2002, kanskje.

Noe sånt.

Og da kjøpte jeg en ny forsterker, i den samme butikken.

En utstillingsmodell, med surround og greier, (som jeg ikke brukte da).

Det var i butikken Elnor vel, ved Rådhuset.

Men men.

Og David Hjort, han skyldte meg 3000, eller noe.

Så han ba meg pent om å ta noen høytalere som delbetaling, av gjelda.

Jeg skulle få noen svære høytalere, for 1000 kroner, som han hadde hatt på Bjørndal, eller noe, sa han ihvertfall.

(For de var for store til å ha i leiligheten til han og Melina, på Ammerud, sa han).

Så jeg kjørte til Ammerud og henta de.

Og da fikk jeg jo det anlegget, til bare 2000, for det var hva forsterkeren kosta.

Men, da måtte jeg jo nesten prøve det her anlegget og.

Så det er ikke umulig det, at han Storberget kan ha hørt at jeg spilte, i nr. 32, (for jeg bodde i nr. 5).

For jeg spilte nok ganske høyt.

Men jeg spilte ikke på mer enn halv lyd.

Men det var så svært anlegg, så man måtte nesten sette på litt guffe, for å bli fornøyd.

(Jeg vet ikke hvordan man skal forklare det, men hvis man har et anlegg, så må man jo bruke det.

Og det var ikke så bra utvalg i dårligere forsterkere.

Enten var det svært anlegg, eller så var det noe dårlige greier, eller noe dyre greier.

Så da valgte jeg å ha en stor forsterker, siden den kun kosta 2000, brukt som utstillingsmodell).

Men det forklarer jo det, at jeg ikke får rettighetene mine fra politiet da.

Siden Storberget ikke likte at jeg spilte så høy musikk, og hadde på så høy lyd, når jeg så på filmer jeg hadde lasta ned da.

Så sånn er nok det.

Så skjerpings i Oslo, dette her går på folks rettigheter, og det har man selv om man har spilt høy musikk.

Dere skjemmer ut Norge.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter