Hei,
jeg bor i England og er arbeidsledig, men jeg har kommet med på et sted som heter the Ladders, hvor de bare har toppjobber med topplønn over en halv million norske kroner i året, så jeg burde ha gode fremtidsutsikter.
Nå derimot så får jeg bare noe som heter JSA, (Job Seekers Allowance), som er på ca. 130 pund hver fjortende dag.
Og det går til mat, strøm, vann, council-tax, telefon/internett, mm.
Så jeg har ikke noe penger igjen fra det, det er bare ca. 2500 norske kroner i måneden.
Men jeg har en avtale med Larvik kommune, at jeg skal få gjeldsrådgiver hos de, når jeg har fått meg fast jobb.
Jeg sender med kopi av kontoutskrift, (fra mars riktignok, men situasjonen er den samme enda), hvor man ser at jeg får JSA, dvs. Job Seekers Allowance.
Mvh. Erik Ribsskog
2010/5/13 kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com>
Takk for din henvendelse.
Lindorff ønsker i utgangspunktet å bidra til å finne utenrettslige løsninger. I dine saker beklager vi at vi ikke har et godt nok beslutningsgrunnlag til å kunne ta stilling til forslaget, og vi ber om konkret forslag til løsning med følgende informasjon:
Bakgrunn for deres gjeldsproblemer og litt om deres fremtidsutsikter.
Informasjon om husstandens sivilstand, antall barn og alder på disse.
Budsjett over husholdningens totale inntekter og utgifter, dokumentert med selvangivelse og siste 3 måneders lønnslipper.
Opplysninger om eventuelle eiendeler, slik som fast eiendom, bil, båt og lignende, dokumentert med verdi og heftelser.
Opplysninger om eventuelle næringsinteresser.
Fullstendig kreditorliste med oversikt over foreslått dividende.
Vi ber om dokumentasjon for å vurdere forslaget. Dokumentasjonen er nødvendig da våre oppdragsgivere krever dette ved en eventuell innstilling.
Vi foretar ingen endring i saksgangen på bakgrunn av deres henvendelse, men imøteser nødvendig informasjon slik at vi kan vurdere forslaget på best mulig måte.
Dette til orientering.
Med vennlig hilsen,
Lindorff Kundesenter
kundesenter@lindorff.com
Tel: (+47) 31 27 90 00
- 100167-
-----Original Message-----
From: Lindorff Kundesenter
Sent: 1. mai 2010 11:58
To: Kundesenterst
Subject: Klage/Fwd: Saksnummer: 15202125.
Hei,
dere har ikke svart på min e-post, fra 15. mars, (som jeg videresender med
denne e-posten), men sender meg istedet en ny betalingspåminnelse, med
beskjed om at jeg må betale innen 11. mai.
Jeg synes det virker som at dere ikke bryr dere om hva jeg skriver til dere.
Jeg synes det blir som at jeg blir trakassert.
Dette vil jeg gjerne klage på.
Er dette noe med at jeg kjenner noen 'røvere' fra Røyken, nemlig Magne
Winnem, (som har noen tøffe kamerater, som er som yakuzaen eller russisk
mafia, synes jeg, og Monica Lyngstad, som kanskje er sur på meg, siden jeg
husker hun solgte hasj, for søstra mi, var det kanskje, eller for seg selv,
i Oslo, på begynnelsen av 90-tallet.
Hun var også fra Røyken, hun hadde en egen liten vekt, husker jeg, til å
veie hasjen med, som hun viste til broren sin, husker jeg, da jeg hjalp
søstra mi å flytte fra Christies gate, i 1993, for de var i samme
bofelleskap.
Er det pga. noe av dette, at dere tuller med meg?
eg kjenner også Siv fra Røyken, datter av en oppfinner, og som dreiv og
lurte gutter i feller osv., husker jeg at hu prata om, i Christies gate.
Seinere lurte hu visst en svær ghaneser i en felle, tror jeg, for hu hadde
seg med han, en gang mora mi og jeg var og besøkte søstra mi, i Christies
gate, der søstra mi bodde sammen med Siv og Monica da.
De pleide å gå på Jollys, hvor det bare var afrikanere.
Jeg ble med noen ganger, for han Magne Winnem, ble sammen med sin Elin, og
da hadde jeg ikke noen å gå på byen med, som avkobling fra militæret.
Og der var det sånn, at noen splasha vann, eller hva det var, på meg, hvis
jeg gikk på do.
Fordi de ikke hadde respekt for folk som gikk der, for de var visst ikke noe
snille mot landet, ble det sagt på engelsk.
Men det var vel ikke noe offisielt det da, og søstra mi og venninnene hennes
fra Røyken gikk jo dit, så jeg vet ikke hvorfor de gikk dit, hvis det ikke
var snille folk der?
Men det er det kanskje noen andre som skjønner.
Det jeg egentlig ville var å klage, på at dere trakasserer meg, når dere
ikke svarer på e-postene mine, og bare sender nye krav og nye krav.
Så jeg ser frem til å motta et svar på denne klagen, av en person hos dere,
som er ansvarlig for kundeservice-avdelingen.
Med hilsen
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Mon, Mar 15, 2010 at 1:27 PM
Subject: Re: Saksnummer: 15202125.
To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>
Hei,
ja, men Larvik kommune vil ikke gjøre det før jeg får meg jobb.
For man må ha fast inntekt, og jeg er arbeidsledig i England.
Men så fort jeg får meg jobb, så skal jeg ordne med gjeldsordning, gjennom
gjeldsrådgiver hos Larvik kommune.
Mvh.
Erik Ribsskog
On Mon, Mar 15, 2010 at 9:50 AM, Lindorff Kundesenter <
Kundesenter@lindorff.com> wrote:
> Viser til mottatt mail.
>
> Dersom du søker gjeldsordning via Larvik Kommune eller på andre måter vil
> vi behandle ditt gjeldsordningsforslag.
>
> Inntil dette er mottatt vil vanlig saksgang fortsette hos oss.
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
> *Kundesenter*
>
> *Tel:* 31 27 92 80 *Fax:* 31 27 93 01
>
> *E-post:* kundesenter@lindorff.com
>
> *LINDORFF **- Confidence in Commerce and Credit*
>
> Postboks 283 Skøyen, N-0213 Oslo
>
> *Tel:*(+47) 23 21 10 00 *Fax:*(+47) 23 21 11 00
>
> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>
> ** This message including any attachments may
>
> contain confidential and/or privileged information
>
> intended only for the person or entity to which it is
>
> addressed. If you are not the intended recipient
>
> you should delete this message. Any printing, copying,
>
> distribution or other use of this message is strictly
>
> prohibited. If you have received this message in
>
> error, please notify the sender immediately by telephone,
>
> fax or e-mail and delete all copies of this message and
>
> any attachments from your system. Thank you.
>
> Please consider the environment before printing this e-mail
>
| | img056.jpg 724K |
|
|
|