Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. juni 2010

Noen ganger lurer jeg på, om amerikanerne egentlig ga seg for japanerne, under 2. verdenskrig, siden de var så tøffe, og at atombomba bare var tull



PS.

Kan den oljesøl-ulykken, som skjedde, i Mexico-gulfen, ha vært sabotasje, (omtrent som noen sier at 11. september var), for å sverte BP og britene?

Det har jeg også lurt på.

Siden Obama og andre i Amerika, (som han japaneren i den YouTube-videoen), virker så aggressive.

Jeg mener at de burde kanskje ha venta til katastrofen var over, før de krangla så busta føyk.

Men de krangler om penger osv. nå, før lekkasjen er stoppet.

Det virker som feil fokus for meg, mener jeg.

Dem burde vel heller samarbeide, om å få stoppa lekkasjen, først.

Og så krangle om penger etterpå, mener jeg.

Men men.

Men nå er det jo et hav mellom meg og Amerika da, så jeg bør vel ikke si det her for sikkert.

Vi får se hva som skjer.

Hvem vet.

Men det er vel lov å lure, ihvertfall, får man håpe på.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Den teorien min, i overskriften til denne bloggposten.

Den kan jo stemme med Pearl Harbour.

Hvor amerikanerne oppdaget japanske fly, men ingen varslet og gjorde jobben sin.

Var det ikke sånn det skjedde da?

Jeg mener jeg har sett det i TV-programmer osv.

Så at det var taoist-spioner da, i USA, (dvs. de mørkhårede).

Som var på Japan sin side, mot de mørkhåredes fiende, ifølge taoismen, dvs. de lyshårede.

Blir det sånn eller?

Tao betyr jo to.

De ser vel alt i svart hvitt.

Godt / Dårlig.

Dag / Natt.

Osv.

Ser det på det som en krig mellom mørkhåret og lyshåret og?

Eller noe slikt?

Hvem vet.

Jeg synes det kanskje kan nesten virke sånn.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter